Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok! aki Pályamotorozik!tudnátok nekem segíteni h miből és milyen módon lehet fejidomtartó konzolt készíteni? valami megvalósítható ötletet szivesen fogadnék mert jelenleg nincs 1 újra(utángyártotra)pénzem de viszont a pályaidom már megvan csak így használhatatlan
én eddig 2 embert tudtam, mindkettőnek csak ki volt kötve.
Én akiket kérdeztem, vagy csak le volt kötve, vagy az egész motor le volt véve
hát szerintem hagyom most így, bár kivi lennék, kinek, hogy van, mert biztos vagyunk még egy páran olyanok akinek rendszere vagy másik dobja van, és ki van kötve.
amikor még a tervben volt nekem is, néztem neten egy megoldást, amivel elvileg jó lenne, a motort kell átbuherálni, ellenálást tenni bele meg ilyesmi, nem emlékszem már mi volt pontosan, de azzal szétbarmolod véglegesen a motorját de ha most jó, akkor szerintem hagyd a fenébe, vagy ha van 15 ezred rá, akkor vedd meg Ágónál a kiiktatót
ha leveszed akkor vagy 17 vagy 19-es hibakódot ír, arra már nem emlékszem. próbáltam már! amúgy eddig jó volt most kezdett el szarakodni én se értettem. most szervizbe szétszerelték, kitakarították belülről aztán most jó. amúgy ha csak simán kikötöd akkor szokott kalamolni. próbál dolgozni. a kiiktató arra van, hogy megszünteti a motor működését, nem fog dolgozni, de nem is ír ki hibakódot.
kiiktató? de mihez? mit iktat ki? az exup motor ottvan az ülés alatt, fogd aztán vedd le , bár akkor meg lehet azt fogja hiányolni..de nem értem ha 3 évig jó volt akkor most mitől jött a hiba, nem mondták?
nekem is úgy van már lassan 3 éve, de most elkezdett vacakolni. 18as hibakód. szervízbe szépen kitakarították most megint, jó nincs hibakód. azért írom mert egy idő után akár bedögölhet. most nézem ago-nál 15E-ért van hozzá kiiktató, de szerintem van ahhoz valami olcsóbb megoldás is
Én is egy időben ki akartam kötni, majd rájöttem hogy nem éri meg szóval maradt a gyári...de amúgy elég ha lekötöd a szelepet és hagyod, hogy csinálja a dolgát ...elvileg....
Yamaha r6r-esektől kérdezném, hogy akinek ki van kötve az exup, milyen módon oldotta meg? nekem simán csak kivan kötve a bowden, a motor meg csak simán ott van hagyva. másnak is van így, vagy van oda rakva valami kis kütyü? (exup szervómotor kiiktató)
B.szok rá Végül is nem akadályoz semmiben sem,csak a minap észrevettem...majd abbahagyja
Mert a honda nem ....?
nem az működik rendesen
yamaha ?
Az enyém is szokta amikor hűvősebb idő van kint, az izzó meg ugye melegíti belülről ...
Nem lehet hogy kiakadt a szivatód? Nézd meg a rudakat vissza vannak e tolva!
Eddig nem csinálta...

TommyRider:
Gondoltam én is arra,hogy azért,mert még hideg a levegő,de f.sz tudja... Remélem elmúlik
Az enyém is, ne foglalkozz vele...a hőmérséklet különbség miatt gondolom...
A Hidegtőőő

amúgy passz.
Szevasztok


Párásodik a bal első lámpám ...Valakinek valami ötlete,hogy mitől lehet?!?
Okés nézd meg hátha. Nem tudom az enyém is ezt csinálja most össze ment, szét szettem össze raktam és szívózik most meg...
farsot kétlem hogy szív, most tettem össze az egész motort és gondosan meghúzkodtam a bilincseket. Viszont az érdekes, hogy mikor tavaly szétkaptam akkor ment a motor, idén mikor tettem össze nem ment azzal a karbi beállításal vissza kellet csavarnom a levegő csavart 0 ra (azaz 1 fordulatot ki), de amikor állítottam vissza akkor ilyen 3 fordulatot kellet átlagosan vissza csavarni.
A vissza állítás után egyből be indult szép alapjárat viszonylag jól is veszi a fordulatot egy picit fullad csak, és nehezen ejti a fordulatot amit már írtam is.(4 ezerig teljesen normálisan vissza esik, ott egy picit elidőzik majd vissza áll)
De minden esetre leellenőrzőm holnap egy kis féktisztító fújkálással a szívócsonkoknál.
Hát mikor az én 400 Banditomat állítottuk be mi co mérővel csináltuk.
Esetleg még nézd meg a szívó csonkoknál nem szív farsot? Mert egyszer ugyan ezek voltak nekem a jelenségek és az volt a probléma.
Helló!
Az én motorom nem R6 de még nem is yamaha, Suzuki gsf 250 Bandit.
Azért írok mert véletlen ide kalandoztam és láttam hogy nemrég volt karburálási "vita". Az enyém nehezen ejti a fordulatot gázelvételnél egész 4 ezerig szépen vissza esik egy kicsit időzik majd vissza megy szépen alapjáratra, az egyértelmű, hogy szegény a keverékem azaz dúsítanom kell (Befele tekerem a csavart). Mivel 4 henger és kis ccm hogyan tudom mind a 4 henger megfelelően beállítani ?
Vagy csak érzésre tudom/lehet műszer(co mérő) vagy (üveggyertya) nélkül ?

Kicsit hosszúra sikeredet, nem akartam, de így remélem elég világos voltam és nincs homályos rész.

A válaszokat segítséget előre is köszönöm.