Mérj rá járó motornál a töltésre. Nekem hasonló jelenség volt, megállok a kapu előtt, próbálok indítani, se kép se hang(nem volt még halálán az akksi). Kicseréltem az akkumulátort. Aztán egyik este arra lettem figyelmes, hogy ahogy növekszik a fordulat egyre erősebben világít a lámpám.
A fesz. szabályzó szált el, és a feszültség felszökött. Ez nyírta ki az akksim.
Ez már talán a 3.aksi,megint ezt játssza,nem szeretem tologatni,biztos nem tesz jót neki,gondolom megkérdezek azért egy szervizt
Köszönöm a hozzászólást
sziasztok!
ha valakit esetleg érdekel van egy 100% jó thermosztat eladó, sajnos vettem egy újat, mire ideért a bontott /ebay-es/ ezért válok meg tőle... lepróbáltam az újjal együtt teljesen tökéletes ugyanakkor ugyanannyit nyitnak! nekem sajnos a gyári behalt kb 100 c on kezdett nyitni mikor forrt a víz.... a motor nyaron ritkan volt 90 c alatt... utánna kivettem de a fele hűtőt le kellet raggasztani mert annyira hűlt .... ha valakinek gyanúsan melegszik az R6 vagy R1 valószínű ez a baj mivel már 2x is jártam így...
hidd el ebből a leírásból csak az hiányzik már szinte,hogy emeld fel a tankot miután az 5ös imbusszal kivetted a rögzítő csavarokat. majd fogj egy csillag csavarhúzót nyisd ki a levegőszűrő házat vedd le a tetejét, vedd ki a levegőszűrőt. fogj egy pontosan már nem emlékszem,milyen kulcsot vedd le a levegőszűrő ház alsó felét. ésssss abraka dabra....
ott előtted a szelepfedél. Fogj egy 16os gyertyakulcsot és vedd ki a gyertyákat....
asszem ez a cbfben is így van...már nem emlékszem de így rémlik a gyertyacsere ott is.
alapszabály,ha béna a memóriád (mint nekem) fényképezz minden mozzanatot... hogy összelapátolásnál tudd mi merre....
Úgy látom más is egyet ért velem. Itt volt egy kolega aki leírta ugyan azt amit te 2 szóval többet elnézést, és az se volt neked elég képek, rajzok kellenek, hát jó telhetetlen vagy. Én a szerviz manuálból olyat nézek ki ami nem egyértelmű, nem pedig egyértelmű dolgokat. Amúgy a tiedhez nincs manuálom, mielőtt itt el kezdesz rinyálni szóval ha bele szakadok se tudtam volna meg nézni. Ennek a kérdésnek akkor lett volna értelme ha a motor egy relé méretű lenne és az volna el rejtve valahol a motoron.... de ugye bár nem akkora haha
Neten van hozzá persze 4-5-6-7 féle is és mind más... 90%ban egyszemély, utca vegyes használat de inkább túra jelleg csak kanyarosabb helyeken is de utcán nem érezm GPben magam.
Sziasztok! +an eddig 3 félét beszéltek így felteszem a kérdést itt is: Pirelli Diablo supercorsa sc2es gumikat tetettem fel, kérdésem az h ki miylen első és miylen hátsó guminyomást ajánlana ehez, vagy mi szerint állítanátok be?
A fesz. szabályzó szált el, és a feszültség felszökött. Ez nyírta ki az akksim.
Köszönöm a hozzászólást
ha valakit esetleg érdekel van egy 100% jó thermosztat eladó, sajnos vettem egy újat, mire ideért a bontott /ebay-es/ ezért válok meg tőle... lepróbáltam az újjal együtt teljesen tökéletes ugyanakkor ugyanannyit nyitnak! nekem sajnos a gyári behalt kb 100 c on kezdett nyitni mikor forrt a víz.... a motor nyaron ritkan volt 90 c alatt... utánna kivettem de a fele hűtőt le kellet raggasztani mert annyira hűlt .... ha valakinek gyanúsan melegszik az R6 vagy R1 valószínű ez a baj mivel már 2x is jártam így...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
2002es R6-ra kellene nekem kék színű első sárvédő, valamint 1 karburátor membrán. akinek lenne,kérem jelezze. haxorx@citromail.hu
esetleg rendelt már valaki után gyártott membránt újonnan? az eredeti a Yamahánál 1 db 45 ezer ft, szóval igazából hanyagolnám ezt az elérési utat.
Segítek egy kicsit.
Először is: http://google.uw.hu/
Utána: http://lmgtfy.com/?q=yamaha+r6...
ott előtted a szelepfedél. Fogj egy 16os gyertyakulcsot és vedd ki a gyertyákat....
asszem ez a cbfben is így van...már nem emlékszem de így rémlik a gyertyacsere ott is.
alapszabály,ha béna a memóriád (mint nekem) fényképezz minden mozzanatot... hogy összelapátolásnál tudd mi merre....
Már széppé tettétek a reggelem!
ne vedd keszpenznek !