Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek Motul 300V Factory Line vagy elég a Motul 5100/7100?
Mérj rá járó motornál a töltésre. Nekem hasonló jelenség volt, megállok a kapu előtt, próbálok indítani, se kép se hang(nem volt még halálán az akksi). Kicseréltem az akkumulátort. Aztán egyik este arra lettem figyelmes, hogy ahogy növekszik a fordulat egyre erősebben világít a lámpám.
A fesz. szabályzó szált el, és a feszültség felszökött. Ez nyírta ki az akksim.
Ez már talán a 3.aksi,megint ezt játssza,nem szeretem tologatni,biztos nem tesz jót neki,gondolom megkérdezek azért egy szervizt
Köszönöm a hozzászólást
Aksi! Nem biztos,hogy zárlatos csak nem tartja a töltést Nekem 3 évet bírt a gyári aksi. A téli karbantartás hiánya!
sziasztok!
ha valakit esetleg érdekel van egy 100% jó thermosztat eladó, sajnos vettem egy újat, mire ideért a bontott /ebay-es/ ezért válok meg tőle... lepróbáltam az újjal együtt teljesen tökéletes ugyanakkor ugyanannyit nyitnak! nekem sajnos a gyári behalt kb 100 c on kezdett nyitni mikor forrt a víz.... a motor nyaron ritkan volt 90 c alatt... utánna kivettem de a fele hűtőt le kellet raggasztani mert annyira hűlt .... ha valakinek gyanúsan melegszik az R6 vagy R1 valószínű ez a baj mivel már 2x is jártam így...

http://www.kepesmotor.hu/motor...
hasidom eladó 99-02-es R6 -hoz ....
sziasztok

2002es R6-ra kellene nekem kék színű első sárvédő, valamint 1 karburátor membrán. akinek lenne,kérem jelezze. haxorx@citromail.hu

esetleg rendelt már valaki után gyártott membránt újonnan? az eredeti a Yamahánál 1 db 45 ezer ft, szóval igazából hanyagolnám ezt az elérési utat.
Kizárt!
Tóóód át ilyenkor ide, hozzám, csak borítsd le az udvarra, onnan majd elintézem
Nem! A konyhában kerestem gyufát.
...és ment, vagy a préri közepén folyamatábrát kerestél a kövek alatt?
"kellett"?
Pénteken, az ítéletidőben, nekem is gyertyát kellett cserélnem.
Respect....
Amúgy a neten fent van minden r6 fórumokon stb.
Segítek egy kicsit.
Először is: http://google.uw.hu/
Utána: http://lmgtfy.com/?q=yamaha+r6...
hidd el ebből a leírásból csak az hiányzik már szinte,hogy emeld fel a tankot miután az 5ös imbusszal kivetted a rögzítő csavarokat. majd fogj egy csillag csavarhúzót nyisd ki a levegőszűrő házat vedd le a tetejét, vedd ki a levegőszűrőt. fogj egy pontosan már nem emlékszem,milyen kulcsot vedd le a levegőszűrő ház alsó felét. ésssss abraka dabra....
ott előtted a szelepfedél. Fogj egy 16os gyertyakulcsot és vedd ki a gyertyákat....

asszem ez a cbfben is így van...már nem emlékszem de így rémlik a gyertyacsere ott is.
alapszabály,ha béna a memóriád (mint nekem) fényképezz minden mozzanatot... hogy összelapátolásnál tudd mi merre....
jól meg mondtad gyertya király
Nagyon finoman fogalnazok:beveheted.
Úgy látom más is egyet ért velem. Itt volt egy kolega aki leírta ugyan azt amit te 2 szóval többet elnézést, és az se volt neked elég képek, rajzok kellenek, hát jó telhetetlen vagy. Én a szerviz manuálból olyat nézek ki ami nem egyértelmű, nem pedig egyértelmű dolgokat. Amúgy a tiedhez nincs manuálom, mielőtt itt el kezdesz rinyálni szóval ha bele szakadok se tudtam volna meg nézni. Ennek a kérdésnek akkor lett volna értelme ha a motor egy relé méretű lenne és az volna el rejtve valahol a motoron.... de ugye bár nem akkora haha

Már széppé tettétek a reggelem!
Neten van hozzá persze 4-5-6-7 féle is és mind más... 90%ban egyszemély, utca vegyes használat de inkább túra jelleg csak kanyarosabb helyeken is de utcán nem érezm GPben magam.
En altalaban elol 2.1 hatul 1.9 de sok mindentol fugg
ne vedd keszpenznek !
Attól függ, 1 vagy 2 személy, túra vagy kanyarvadászat, pálya vagy utca? De szerintem van neten a gumiról infó, hogy mennyit javasolnak hozzá nem?
Sziasztok! +an eddig 3 félét beszéltek így felteszem a kérdést itt is: Pirelli Diablo supercorsa sc2es gumikat tetettem fel, kérdésem az h ki miylen első és miylen hátsó guminyomást ajánlana ehez, vagy mi szerint állítanátok be?