Természetesen szíved joga, én nem értem miért kell bele ilyen-olyan adalék beleöntöd a motorodba előírt minőségű vagy jobb olajat és megy a motor. Ahhoz hogy mérhető kopásod legyen egy minőség alatti olajjal meg egy csúcs olajjal azért ott 100ezreket kell elmenni. De ez csak az én véleményem
Alapjárati keverékszabályzás nem jó, kicserélted az o-gyűrűket, tekergetted megváltozott a keverék összetétel. Valszeg túl dús, Nemtudom R6 on mennyire lehet hozzáférni a szabályozó csavarokhoz, ha hozzáférsz légszűrőházzal, ha nem akkor nélküle, kezd befelé tekerni a keverékcsavart, ha elkezd haldokolni a motor egyértelműen állj meg tekerd kifelé mind addig amíg emelkedik az alapjárat, kis változást fogsz észrevenni de szerintem hallható lesz a különbség, alapjáratod meg fog emelkedni ezt mind a 4 karbin megcsinálod aztán belerakod a légyszűrőt és meglátod mi történik
Helló! Kis segítséget kérnék tőletek.
Volna egy 2000 R6-tom és a tél folyamán gondos gazdája híven szét szettem, csapágyak újra zsírozás szelephézag ellenőrzés stb... (amiket illik ilyenkor csinálni). Mikor ősszel le raktam tökéletesen működött, de a tavasszal miután össze raktam a nagy takarítás után, alig akar beindulni, ha beindult akkor ha nyél gázt húzok neki akkor éppen alapjárati fordulat körül jár, és nem volt alapjárat. Azt hittem biztos koszos a karbi le szettem és ki takarítottam, ki fújtam mindent. Ezt a műveletet többször is el játszottam mivel változás nem történt a takarítás után, így azt hittem figyelmetlen voltam és újra, közbe hozzá teszem csak a karbi volt rajta légszűrő ház nem és hol beindult hol nem, volt mikor csak úgy indult be ha le vettem a dobot, de akkor viszont ki pörgött is, kicsit nehezen, mivel túl nyitott a rendszer. Az utolsó karbi tisztításkor ki vettem az alapjárati levegő keverék szabályzó csavarokat, és hála az a jó istenek el hagytam egy o gyűrűt, úgy vettem bele újat de cseréltem mind a 4-et hogy egyforma legyen. Fel írkáltam melyik mennyire volt kitekerve és 2.5 érték körül volt mind így egységesen 2.5-re állítottam mindet. Ezután a művelet után tökéletesen be indul ki pörög, ha nincs benne a levegő szűrő. Hozzá teszem most vettem bele újat, és a régivel, újjal egyaránt ugyan ez a hiba. Fent van a dob, fent van a légszűrő ház, csak nincs benne a szűrő. Van alapjárat, kipörög, de ha bele rakom a levegő szűrőt ugyan az a jelenség, nyél gázon alapjárati fordulat környékéig pörög ki, és nem igazán van alapjárat.
Esetleg nincs valakinek valami ötlete mit nézzek meg?
Mert már ezt a művelet 4 hétig csináltam természetesen nem minden nap mikor hogy volt időm, és már elfogyott a türelmem.
Köszi előre is!
prolongot nehogy beletedd, egy értelmetlen hülyeség az a cucc, előnye nincs hátránya nem tudom. Prolongot a hadsereg fejlesztette ki hogyha a tankot úgy találják el hogy pl olaj kifolyik belőle vagy a víz akkor a prolongal képes eljutni biztonságba aztán kuka a blokk. Akkor már inkább pl lickvy molly remélem jol írtam nekik van grafitos adalékuk ami jó cucc Bocsi ha belemásztam a lelkivilágába bárkinek is
én már a motul összes 10w-40 illetve Castrol act evon túl
következő project az Repsol 10W-40 sport lesz ill egy kis prolong...
igaz az act evoban van 1500km ...
SEMMIKÉPPPP NEM AJÁNLOM! Az előző évjáratú (2000) fagyasztott sült krumpli sütésénél elég fekete lötty volt, pedig nem várom meg az előírt intervallumot, én 6000 sütésenként lecserélem. Elég furcsa lé volt, és volt benne itt-ott sültkrumpli darab is. Még jó, hogy a szűrő felfogta.
pár csavart kicsavarok nem arról van szó,de itt olvastam hogy szét kell kapni a légszűrőházat is,meg hallottam olyat hogy otthon beletörték a gyertyát a hengerfejbe csere közben.inkább törje bele a szervíz.. :_)
nem láttam,mert ezt a neten hírdetik féláron motoreladás miatt nem rakták bele.én meg nem mertem kiszedni az enyémből mert itt azt írják a forumon,hogy aki nem ért hozzá inkább szakemberre bízza cserét
Volna egy 2000 R6-tom és a tél folyamán gondos gazdája híven szét szettem, csapágyak újra zsírozás szelephézag ellenőrzés stb... (amiket illik ilyenkor csinálni). Mikor ősszel le raktam tökéletesen működött, de a tavasszal miután össze raktam a nagy takarítás után, alig akar beindulni, ha beindult akkor ha nyél gázt húzok neki akkor éppen alapjárati fordulat körül jár, és nem volt alapjárat. Azt hittem biztos koszos a karbi le szettem és ki takarítottam, ki fújtam mindent. Ezt a műveletet többször is el játszottam mivel változás nem történt a takarítás után, így azt hittem figyelmetlen voltam és újra, közbe hozzá teszem csak a karbi volt rajta légszűrő ház nem és hol beindult hol nem, volt mikor csak úgy indult be ha le vettem a dobot, de akkor viszont ki pörgött is, kicsit nehezen, mivel túl nyitott a rendszer. Az utolsó karbi tisztításkor ki vettem az alapjárati levegő keverék szabályzó csavarokat, és hála az a jó istenek el hagytam egy o gyűrűt, úgy vettem bele újat de cseréltem mind a 4-et hogy egyforma legyen. Fel írkáltam melyik mennyire volt kitekerve és 2.5 érték körül volt mind így egységesen 2.5-re állítottam mindet. Ezután a művelet után tökéletesen be indul ki pörög, ha nincs benne a levegő szűrő. Hozzá teszem most vettem bele újat, és a régivel, újjal egyaránt ugyan ez a hiba. Fent van a dob, fent van a légszűrő ház, csak nincs benne a szűrő. Van alapjárat, kipörög, de ha bele rakom a levegő szűrőt ugyan az a jelenség, nyél gázon alapjárati fordulat környékéig pörög ki, és nem igazán van alapjárat.
Esetleg nincs valakinek valami ötlete mit nézzek meg?
Mert már ezt a művelet 4 hétig csináltam természetesen nem minden nap mikor hogy volt időm, és már elfogyott a türelmem.
Köszi előre is!
következő project az Repsol 10W-40 sport lesz ill egy kis prolong...
igaz az act evoban van 1500km ...
Esetleg tudok valamiben segíteni valakinek? Esetleg olaj témában, hogy mit ajánlok?
akkor ez nem jó hozzá,ugye?
köszönöm előre is a válaszotokat.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...