^rambo^ el tudnád küldeni az email címed? Szeretnék a hátsó rendszámtartódról kérni egy fotót amin látszik hogy a gyári indexek hogy vannak felfogatva. Köszi.
Az enyém galakos12@gmail.com
ha a szinkron állítás után megoldódott a probléma megírnád nekem egy levélben vagy ha esetleg rájössz hogy mi a hiba, én is kérdezgettem ismerősöket de még nem igazán tudták megmondani.
r-istvan02@freemail.hu
Helo, igen adják darabra is. Megrendeléskor be kell irni jegyzetbe hogy melyik oldal kell, vagy telenon le lehet egyezni. Ha gondolod szivesen segítek.
Sziasztok ! Kéne egy kis segítség. Keresek a motoromhoz a képen látható idomcsavart. Bontóban nem kapok az új szett pedig túl drága. Ha valakinek van esetleg elfekvőben egy felesleges darabja azt szívesen fogadnám.Előre is köszi!
Karbi szinkront ugyanúgy csinálni kell rajta, meg szerintem alapjárati keverék szabájzást is lehet állítani, bár az utóbbit nem minden inyektorosnál lehet ha jól tudom.... De karbi szinkront ugyan úgy kell!
Ez engem is érdekelne mert nekem is csinál ilyet beindítom stabil 2000 utánna visszaesik 1250 de piciket ugrál olyan 5-10 fordulatot. Ez normális? 2005-ös r6
Szevasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy a motorom ha meg melegites alatt van, szepen tartja a fordulatot, de ha mar eleri az uzemhomoersékletet, termeszetesen lejjebb engedi az alapjáratot, és nem stabil. A fordulat ugrál. Mi lehet a gond ? Megemeljem az alapjáratot, vagy sinchron gond ? Elore is kossz a válaszokat.
Az enyém galakos12@gmail.com