Pedig már elég rég hirdetem őket, 3db volt . Ha netán elkelne, vigasztalásul elküldöm neked postaköltségért a bekötőcsövet, aztán keresel hozzá valami pofás kis trombitát, amit rá tudsz aplikálni
Igen, igazad van. Hátha nem kelne el, és akkor 25k-ért elvihetném... De már szerintem késő bánat. Van egy St.Martin rendszerem, de szerintem szerény a hangja és vannak esztétikai hibák is. Ezért jött volna kapóra a cucc.
Na csak meg lett a ludas!Ott az ülés alatt volt 1 fekete műanyag dobozban csak eddig nem hittem,hogy biztik vannak benne mert nem tudtam szétszedni,na de most nagy nehezen szétjött és lám tele volt biztivel!Pontosan egy 7,5 amperes volt elszálva csere,végeredmény szélvihar.Köszönöm mindenkinek aki segíteni próbált a gondomban!
hy
van 1 elfekvőben, bár nem eredeti, cshajna idomszetthez adták, de nem került felrakásra, minősége természetesen kissé elmarad a gyáriétól, motoron sosem volt...
Sziasztok.
Tegnap szereztem egy 2002-es R6-ot pályára. Több helyen olvastam, hogy ezeknél a típusoknál 2 hibalehetőség is van, az egyik a váltó, ami megadja magát idő után, illetve, hogy az 1-es henger túlmelegszik. Kérdezném a nálam jóval tapasztaltabb r6 tulajokat, hogy az ellen lehet-e bármit tenni (nagyobb hűtő, más termosz, stb), vagy az csak egyszerűen bekövetkezik, és kész? Bár ugyan nincs sok KM a gépben, de azért vigyáznék rá. Illetve ha már itt tartunk, kicsit ledadog a motor 6, és 10e körül melegen is, de 10 fölött megy mint az állat. Karbiszinkron megvolt állítólag, és most is csinálja. Lehet hogy nagyobb fúvóka van bent a kelleténél, hogy felül menjen jobban? (nem hiszem , hogy a hirtelen ráhúzott gyorsgáztól így kellene reagálni, nem?)
Basszki nézem a kapcsolási rajzot de rohadtul nem tudok kimenni belőle,na ott van rajta a 7,5 amperes bizti meg meg tőbb is,na de hol,az ülés alatt ott biztos nincs ott csak 3-rom van
A hőfok kapcsolót megsasoltam az elméletileg jó,az ülés alatt találtam 3-rom biztositékot de azok jók de azok 20,25,30 amperesek 7,5 amperest nem találtam,van máshol is biztosíték?
Csak gyári érdekel.De azért köszi
elég kicsi a kép,max holnap este vagy hétvégén tudnék új képeket késziteni!üdv
van 1 elfekvőben, bár nem eredeti, cshajna idomszetthez adták, de nem került felrakásra, minősége természetesen kissé elmarad a gyáriétól, motoron sosem volt...
jó állapot!természetesen konzollal együtt!
R6R-re van valakinek hátsó sárvédője?Lengővillára van felcsavarozva.
Köszi
Nekem már nincs meg az R6, így "élőben" nem tudok utánanézni.
Tegnap szereztem egy 2002-es R6-ot pályára. Több helyen olvastam, hogy ezeknél a típusoknál 2 hibalehetőség is van, az egyik a váltó, ami megadja magát idő után, illetve, hogy az 1-es henger túlmelegszik. Kérdezném a nálam jóval tapasztaltabb r6 tulajokat, hogy az ellen lehet-e bármit tenni (nagyobb hűtő, más termosz, stb), vagy az csak egyszerűen bekövetkezik, és kész? Bár ugyan nincs sok KM a gépben, de azért vigyáznék rá. Illetve ha már itt tartunk, kicsit ledadog a motor 6, és 10e körül melegen is, de 10 fölött megy mint az állat. Karbiszinkron megvolt állítólag, és most is csinálja. Lehet hogy nagyobb fúvóka van bent a kelleténél, hogy felül menjen jobban? (nem hiszem , hogy a hirtelen ráhúzott gyorsgáztól így kellene reagálni, nem?)
Előre is köszönöm.
NEM R1, HANEM
R6 '99-'02