Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elnézést, rosszul írtam. Nincs reléje. Egy 7,5A-es biztosítékon keresztül kapja a tápot, illetve a hűtőben lévő hőfok kapcsoló lehet még ludas.(kapcs. rajz alapján)
Van valahol egy reléje, azt is le kellene ellenőrizni.
Van egy vadonat új Viper sportcsövem . Komplett szett. Amihez jó

R1 '99-'02

25000Ft az ára

jedis@freemail.hu
Szevasztok!Van 1 nagy gondom a motorral,a hűtő ventilátor nem kapcsol be mikor túl melegszik a víz.Elsőnek azt hittem a ventilátor motorral lesz a gond de mikor adtam neki az aksiról áramot simán működik.Tipp?
na én is kipróbáltam a gépet múlthéten kétszer is egymás után prémium benzinnel. Valami hasonlót én is éreztem, egy gondolattal tényleg jobban ment a motor. főleg 4000 és 8000 között volt egy kis plussz érzetem.
És ha kinyrísz vele mindent akkor már nem csak az kell.
Sziasztok! Esetleg tudna valaki nekem segíteni, merre keressek váltórudat a motoromhoz?Vagy nem muszály pont a gyárit, lényeg h az a vége, ami a váltókarnál van 8-as, balos menetes lyukkal rendelkezzen. Köszi az ötleteket!
űdv schtomi4
Hidd el én se szívesen tettem... De így megtudtam, hogy aksi kell.:S
24V? Ilyenekre ne bíztass senkit. A kapacitása lehet akármekkora (Ah-érték), de a feszültségével nem szabad szórakozni. Hazavághatja az összes elektronikát.
Én is ilyen dobot akartam az R6-ra, ezért utána is érdeklődtem. Bódisék 110ért, Raptorék 60ért legyártják...
Legalábbis elindult de amint levettük a kábelt leállt...
Akkor meg is van a bibi...
Megbikáztuk úgy jó volt....
Első körben kérj kölcsön egy tuti jó aksit, ha van rá lehetőséged és próbáld meg azzal... Én pl egy 24 V-os autó aksival bikkantottam meg egy pillre. De csak egy pillanatra told neki tényleg, mert kiütheted a rendszert könnyen. Ha beteker az önindító, akkor aksibaja van... Sok sikert!
Akkor nekem valszeg az aksi a szar...
Hja, hogy úgy... Nekem kerepelt egy relé, mikor zárlatos volt az aksi. Annyi még volt benne ,hogy buzerálta a relét és még a műszerfal is élt. A csatlakozó ezt követően szállt el, egy kis betyárkodás után. Egyszerűen szétolvadt a nagy hő miatt. Ekkor volt az , hogy egyszer mninden oké, aztán mégse, ahogy éppen összeért, vagy éppen nem a hibás rész. Tehát kontakthiba volt. Az egész rendszer ki-be kapcsolt kedve szerint, ahogy éppen állt a hibás rész. Birizgáld végig az elektronikát gyújtás alatt, hátha tapasztalsz valamit( ezt az egyszer jó, egyszer nem efektust). Vagy multiméterrel tudsz mérni szakadást is. Igazából türelem játék. Mire végighokizod az egészet. Majd kérdezz még nyugodtan...
hmm jó lenne tudni pontosan, mert nekem is olyan problémám lett mint neked...de remélem csak az aksi...mert volt olyan, hogy villogott a műszerfal de legtöbbször ráadom a gyújtást és semmi.....
Véleményetek szerint, mi lehet a gáz egy 2000-es R6-al, ha lezabál ( töketlenül kapja a naftát)? Miből fakadhat ez a fajta keverékképzési probléma? Tűszelep, vagy úszó gond?
Egy csatlakozó a tank alatt. Ilyen összedugós csatlakozó... De áthidaltam már a problémát.
Szevasztok.
Ramboval mi ujsag van?
mi égett szét?
sziasztok
van egy 2005 r6 om és keresek hozzá egy RACEFIT dobot ha tudna valaki segíteni írjatok vagy csörgessetek 06308461690
Ezt most arra a fekete motorra írtad? Ha igen, akkor szép-szép, de még nem az igazi, kell még rá ez az, hogy igazán szerelmes legyek belé.
ez szép..