Igen, a váltó nekem is jóval simábban ment, ebben teljesen igazad van. De lehet, hogy a kuplung lamellák már nem szeretik annyira, legalább is ebben az évjáratban
Continental...."conti"Az első még gyönyörű.Párban vannak és ha meg metszetném simán kihúzná a szezont.Persze azt nem szeretném,ha 250-nél elszállna....?
Nézd meg a haszn. utmutatóban. Ha nincs, ott ez áll: " a kuplung csúszása érdekében......... ne használjon ennél jobb minőségű olajokat. " Ezek a motorok még nem a full szintetikus olajokhoz lettek kitalálva, valamint az ásványi olajnak vannak olyan tulajdonságai, amit egyik szintetikus olaj sem tud. Az 5100 pont ehhez való hidd el. Vagy dobjál ki dupla lóvét, aztán ősszel ereszd le Nekem is ott egy éve a 300V, nem volt benne 2 órát és tényleg fos hangok jöttek a kuplung felöli oldalról. Jó lesz tüzet gyujtani ve
Úgy veszem észre te a 10w40 kategóriában az 5100-al vagy kibékülve, holott az nem is teljesen szintetikus olaj. Motul 300v viszont, full szintetikus és ilyenben is van 10w40. Végülis mind1 melyiket választom, nem?
tök nyolc...
ha használod pályán ill keményen veretős üzemmódban nyírod akkor 300V 15w-50
Ha nyugis utcai használat néha néha kicsit megcibálva bőven jó a 5100 10w-40
RaceAttack-ot már vágattam már.Utána még mentem vele vagy 800km-et gond nélkül.
na azt hiszem ezt megbeszéltük....
Nekem is bejött az 5100....viszont a 300V-nél még a váltó is könnyebben járt.
főtengely , karbisor , fesszab,hátsó lengővilla,rugóstag,hasidom,kuplung,váltó,hajtókarok , gyujtásbox,...stb...
a bontós árak alatt ...
ha használod pályán ill keményen veretős üzemmódban nyírod akkor 300V 15w-50
Ha nyugis utcai használat néha néha kicsit megcibálva bőven jó a 5100 10w-40