Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elöl egyel kevesebb fog van a lánckeréken. A gyárit most kiakartam keresni, de nem találom.
mért, a tieden milyen áttétel van? és milyen a gyári ?
Véleményem szerint, 120-130ig pontos, legalábbis Kispókkal egyezet kb. az óra mikor egymás mellett mentünk. Nekem padon lett az áttételezés miatt speedohealer-el beállítva, így az enyém 100%ig pontos.
igaz...ám az óra mennyire pontos ? lehet neki hinni ? hasonlitottad már GPS-el össze?
Itt az erőkar a lényeg. Olyan erővel feszíti ki a kormányt a kezedből, hogy nem tudsz mit tenni.
igen, csak nagy sebességnél gyorsabban történik ugye, aztán hát gyorsan kell reagálni gondolom
Én 70el mentem, ha jól emlékszem... Nem sok köze van a sebességhez...
főleg ezeken a jó magyar utakon, az R125 is beszitált már, igaz 80km/h-nál, még megtudtam fogni, de ha az R6 150 200 körül beszitál ott bukta, bár egy ideig nemszándékozom annyival menni
Én őszintén, pár héttel ezelőttig felesleges luxusnak tartottam. Ha nem is lett volna az a szuper ár, ami miatt "befektetésnek" vettem meg, akkor biztos nem vettem volna. Viszont abba bele se merek gondolni....
tehát akkor nem butaság
én kb. 3-4 hónappal ezelőttig nem vettem k.stabilizátort. Utána adódott egy szuper lehetőség használtan (csak így szabad venni) és pár hete életet is mentet. Döntve, kanyarból kátyúba érkeztem... ki is akarta csavarni a kormányt a kezemből. Nélküle tutti kiszedte volna...
igaz ha egy csokit kérek anyáméktól ezek után, szerintem kiherélnek szóval majd zsebpénzből , ha kapok
én bukógombát akarok, esetleg egy bubisabb plexit, rendszámtartót, hátsó üléspúpót ( de ez már mellékes), illetve sokan mondják hogy kormány stabilizátor is kéne bár az nem occó
Aznap mikor elhoztam került rá a riasztó... másnap a bukógomba. Ez a kettő a minimális "motorvédelemhez" elengedhetetlen.
Szomorú, de neked van igazad...
akkor annak majd utána nézek, sose baj ha van
rendszámtartót meg vagy csinálok valahogy vagy csináltatok
Ja a bukógomba: Valtermoto és www.danger.hu oldalon vettem, de nem tudom mennyi volt....
Fater jelenleg 1 éve majdnem a motoremelőmön dolgozik... amit télire igért (tavaly), tehát egyenlőre nem adok neki másik munkát!
Azé mondom, jó pár embert ismertem/ek akik keresték a tökéletes használt motort. 1 éves, féláron, karcmentes, túrázásra használt, 5000km-el, 3000-ként olajcsere, 120-as benzin, hetente 2X viaszos mosás stb. Meg is találták. Aztán 3-12-24 hónap múlva csatt, paff, reccs. A szép motorból törött motor lett és egy a sok közül. Vagy TK és ment a bontóba. De tökéletes blokkal.
ha jol hallotam ismerosoktol,akik mar vettek igy motort,akkor palyamotort ujonnan sokkal olcsobban lehet venni,de majd a profik megmondjak.
zorkán, olyan rendszámtáblatartót eladásra nem csináltatsz fateroddal? illetve bukógomba mennyi vót'?
Szerintem akkor már 3-5 éve nyúzom utcán és lesz utána benne pár év pálya is... de még lehet akkor se lesz semmi baja, ha megfelelően karbantartod.
az biztos h eltudnak a motorok lustulni,en is tapasztaltam.most vettem en is nemregen a motort,a gyerek aki hasznalta allitasa szerint 10-12 körul huzta neki max,karcmentes,labtarto,majrecsikos gumi .
Lomha volt,aztan,olaj,sportlegszuro,gyertyacsere,aztan hasznaltam 10-16korul 500km es most szerintem megerkezett az igaz r6r
Inkább imádkozz, hogy eljuss a blokkproblémákig.
Ne fossál, nem kell mindig a legrosszabbra gondolni. Na meg nem tudom kinek éri meg ekkora buktával eladni egy pályamotort? Megveszi 3,2 milláért és eladja 1,6ért? Szerintem kicsit drága lenne ez a 4000 KM. Kilóméterenként 400 Ft-jába kerülne...