Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látod, énis valahogy igy gondolom

kispok, aya, békepipa
Kivételek mindig vannak, de a statisztika nem hazudik...

Te is tudod, hogy sok befolyásoló tényező van... elsősorban az egyén, ahogy te is írtad, hogy fel tudja e fogni mi van a "lába között", másodsorban a környezet és ezzel kapcsolatos befolyásolás (pl. haverok heccelése)... Hidd el fiatalabb korban könnyebben elgurul a gyógyszer, mint egy idősebb korban, ami tény, nem feltételezés... de mint mondtam, kivételek mindig vannak, viszont nem abból kell kiindulni, hogy mindenki az! Inkább mondja valaki azt, hogy agyaljon rajta még 2 percet, minthogy Ne adj Isten! a rossz választás miatt a temetésére készüljünk... Részemről ennyi a hozzáfűznivalóm a témához.
Hol is faszolok édes
Én sem tettem mert nem stílusom.
Nem savaztam, ez a véleményem! És ne faszoljáá mert én sem tettem!
A többiben meg teljesen igazad van!
Hallod, anélkül hogy vitának vennéd mi a fenének savazod itt a yamahát ?
Ilyen szar olyan szar vegyél gixert, meg szar a kettes...
Valóban vannak váltóproblémái a yamahának a régi ezres fzr-eknél meg az első generációs r1 és r6 nál
de nem minden motorjára igaz és az is közrejátszik ebben hogy parányit nagyobb motorteljesítmény
az adott korban a többi márkához képest
és a használója aki szétrúgja a váltót mert nem vigyáz rá, ennyi.

És tudod mit legyen szar benne a kettes és akkor mi van,
a gixerre gondolom soha semmit nem kell költeni.

Nekem tetszik egyébként a gixer is meg a cbr is meg a zx6 is mert nagyon jó és szép motor mindegyik és ha már minőségnél tartunk akkor a honda üt mindent.

Hibája az van mindnek, mert egy agyon tuningolt 600-as gép 100 paci felett már nem tart örökké ha ezt a teljesítmény ki is használod.

De egy tényt ne felejtsünk el az r6r igenis többet tud mint egy gixer, tetszik nem tetszik ez így van.
Tegyük hozzá azt is hogy egy átlag pilóta nem fog említhető különbséget érezni, mert nem olyan nagy ez a különbség de van és a mérleg a yamaha felé billen.
komolyan nemértelek titeket...nem kor függvénye ez az egész nagymotor téma...nekem se volt előtte semmi nagy mocim, 18évesen 2 évig egy robogó és tavaly vettem egy r6r-t...nekem is mondtak annyi faszságot hogy így erős úgy erős meghalsz vele...a nagy büdös lófaszt...ha nem húzod nem megy, ha húzod akkor megy...ha van eszed nincs baj ha nincs eszed van baj...kb ennyi. rambo ha tetszik a gép meg kell venni és kész...ha tudod értékelni a gépet akkor nem lesz semmi baj...kinézetre fogott meg engem is és a mai napig legszebbnek tartom és ezért is vettem meg...az meg hogy pályára való leginkább...a faszt se érdekli... manapság mindegyiket oda tervezik...sportmotort akarsz gondolom nem túrát szóval meg kell venni azt ami tetszik nincs mese...ugyanúgy élvezhető városba, azon kívül...nem fogsz csalódni benne nyugodt szívvel vedd csak meg...úgy válassz hogy te fogsz rajta ülni, nem más...élvezettel ülj majd rá nap mint nap...remélem tudtam segíteni
ezt mondom en is legyel Te az elso tulaj es akkor tudsz mindent a motorrol es ha nem birsz a LE-vel ugy tudom le lehet vinni 25kw-ra a teljesitmenyt aztan ha meg van rutin majd vissza allitani eredeti allapotra
ha újat veszel , nem lesz gond vele...
megtudni megtudom, illetve szüleim, csak nem akarom őket is lenullázni, meg az R6R nagyon megfogott mármint kinézetre...csak ez a váltós téma most kétségbe hozott
ha megtudod venni az ujat akkor egyertelmu ,hogy vedd azt de maradjon love komoly felszerelesre is
hát figyelj, nem feltétlen sok a 0km-eres gixerért a 2.4, amikor a 2011 es gixer 3.2milla vagy mennyi, az R6R is újonan, a 2008as 2.850.000 Ft... a 2011meg 3.6 vagy mennyi?!
Viszonyitás kérdése, ám használtat azért nem akarok, illetve fater nem akar, mert nem 1-2 évre veszem a motort, másrészt kitudja hogy az a használt motor mit kapott az élettől már, az R6R azért jöhet szóba mert talán az a 4000km nem nyirta ki, illetve a redbaron "garantálja" a kilóméter óra állását...
Rambo most lattam a korodat,nos tehat az en velemenyem szamodra,egy jo 250-es ninja vagy max egy 400 motor meg,semmikepen se vegyel 600 ill 750 ilyen tulajdonsagokkal rendelkezo motort,hidd el tudom mit beszelek(sajnos).
Magamrol,en is teljesen maskeppen megyek,megondoltabban,jobban odafigyelve,korultekintobben,es figyelem a szituaciokat,amiket anno fiatalabb koromban nem tettem.
Szevasz.hat ha öszintek leszunk akkor egy 08-as gixxerert 2,4kurva sok,aztan a r6r ami 06-os ,de 08-as forg.h 1.8mill nagyon sok,gyerekek egy 05-os 750es gixxer 2mill nem is mondok inkabb semmit.inkabb nezz valami jo hasznalt motort,es hidd el maradj a cbr rr,r6r,zx6-nel .egyertelmu h vannak mindenhol minimalis hibak javithato dolgok,de ezek a jo gondolotaok.viszont ha erdekel a profik velemenye akkor palyamotorozas topikba leirod,es megirjak a profik akik ismerik ezeket a gepeket az utolso csavarig.gixxert szerintem gyenge valasztas,cbr rr jobbkezelheto,r6r komoly palyara is kivalo,zx6 09tol kivalo futomu,nagyon jo dinamikus motor.
a döntes rajtad all,bar nezd a motoros tudasodhoz,es h mire hasznalod majd.
udv
Eddig szerencsére ilyen nem volt...
18 évesen szembe köptem volna magamat, ha ilyet mondok:"B jogsit CSAK 21 éves kor után adnék" hidd el tényleg számít a kor és akik engem ismertek a balesetem körül, azok tudják nem voltam az a száguldozós fajta, mint ahogy most se, de a koromból adódóan elkapott a hév...egyszer... elég is volt. "A" jogsival kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, de feltételezem ugyanaz a helyzet (ahol elméletileg tényleg 21 a korhatár, de kisebb motoros előélettel korábban is vezetheted), ezért tanulj más hibájából és mindig arra gondolj, holnap is van nap, jó dolog egyben hazaérni! Na elég is ebből a lelkizésből, tiszta lelkiismerettel utadra engedlek!


Ezzel a váltós problémával most beszarattatok rendesen, jólenne megtudni hogy ez csak a régi vagy az új gépekre is vonatkozik-e ?
amikor először érzed , hogy egy intenzívebb kihúzatásnál mellé rakod a 2-őt , akkor kezdődik csak ...
amikor először 8000 -fölé megy a mutató olyan érzés fog elkapni , hogy minden mást elfelejtesz ....


nem lesz egyszerű "majd vigyázni"....

mellesleg az esetek 80-90%-ában a közlekedés többi résztvevőjének a hibáira kell figyelned....
Én is!
Komplett hibátlan blokk 100.000,
Idomgarnitura 80,
segédváz 30,
stb...
ez itt a reklám helye!
Mondjuk nem kerózom vele, tehát remélem, ha az újakat is érinti, elkerül engem!
igaz ...
ezt a régi R6-ról tudom csak biztosan állítani...
Tisztában vagyok a veszélyekkel, és hogy nagy felelőséggel jár a dolog, majd vigyázok, bár sokan ezt mondják
Eladnám megmaradt R6 alkatrészeim
egyben 60000.- ! ! ! !

99-02-ig

Mellesleg ez yamaha betegség. Nem csak az R6-okra vonatkozik hanem az összes yamahára!