értem..az igazság hogy nemtudom összehasonlitani a GSXR-el mert egyikel sem mentem még, mindkettő japán tehát rosz egyik sem lehet, de az R6 felé billen a mérleg erősen, kiderül majd milesz, az aggaszt hogy 4000km van benne, és nemtudom , hogy az hogy került bele, mármint nem tudom kivolt az előző gazdája, és hát a fasztudja hogybánt a motorral, de az alapjárat szépen duruzsol, a motor belseje is érintetlennek nézki, de sajnos nemlehet belelátni
sok helyen olvastam hogy magas fordulaton adja le inkább a teljesitményt, ezt hogy kell érteni ? gondolom kis fordulaton sem úgy gyorsul mint a komp...?
az eredeti terv 2008as GSX-R600 volt, de megláttam az R6-ot, aztmondtam nekem az kell
teljesen gyári állapotban van, annyi a hibája hogy a bal oldal idomon van egy köröm nagyságú fekete horzsolás, állitólag benzinkuton eldölt mert szarul tették le a sztendert..
Zsir, köszi...most jöttem redbarontól, néztem egy 2006 os R6R-t, 2008as forgalomba helyezéssel, 4000Km-errel, elmondásuk szerint garantált a kilóméter óra állás, gyári gumik vannak még rajta, még a gumin a csík is ottvan, ha minden jólmegy 1-2 hét és itthon lesz..
Hali
valami kis apró változtatás majdnem minden éveben volt
2006-tól van R6R
2007-től már csak 18-ig van skálázva a fordszám óra 20 helyett
2008-tól szinte a teljes idomzat átesett apróbb változtatásokon
és változó szívócsonkott kapott + erősebb csapágyazást a blokk + hosszabb lett a végdob bár lehet hogy az csak 2009 vagy 2010-től ezt most nem tudom pontosan
de a lényeg az hogy jelentős változás nem volt a mai napig szerintem
Sziasztok...arról érdeklődnék hogy az R6R -eket ugye 2006 tól dobták ki , 2005 ig sima r6 volt, ez a 2006-os széria ez meddig volt változatlan ? 2008-ig és 2009ben újitottak? vagy hogy volt ez ?
Köszi
nekem is ez a legfurcsább... Sőtt 'szerintem' nem is úgy mond a 3 állásba beáll fixen... Hanem lineárisan nyit ?! Az hogy 6000környékény félig van nyitva nem úgy értendő - elgondolásom szerint- hogy egész addig zárva és ott mikor jelet kap akkor be áll fixen oda...
nyempáwerszelepeskéttéez...
(azokban is kiszokták iktatni azt a szelepet és annyi h nem érdemes 5e alatt tartani a fordulatot mert akkor még nem van erő... )
Igen, a pillangószelepem nem nyitott rendesen.
Nem barmoltam ki belőle, pedig angol fórumokon azt írták, hogy ki kell szedni aztán kész... Tegnap eljátszottam vele, mivel tényleg kettő bowden nyitja amit az a bizonyos EXUP motor vezérel, leszedtem a kis hő védő burkolatot, alatta a dob előtt van a csőben ez a viszonylag primitív szerkezet. Három állása van alapjáraton zárva, majd félig nyit, végül teljesen. A bowdeneken lehet állítani, valószínűleg az volt elállítódva, vissza állítottam őket középállásba, elkezdtem rántgatni a gázt és tökéletesen működött.
Mentem vele este városban kb. 120 km-t és egyszer sem villant fel a motorkontroll lámpám. Remélem megoldódott a hiba, majd leírom a jöv. héten, ha mentem még vele, hogy előjött-e azóta, de eddig úgy néz ki jó lett :)
Az exup szelep,az egy pillangószelep tulajdonképpen amit gázadásra egy elektromotor két bowdent húz.Alap esetben a Exup szelep majdnem zárva van.Fordulatszám növekedéssel nyitja ki.KB 8-9 ezres fordulatnál teljesen nyitva van.Ha neked ezt nem nyitja,értelemszerű hogy magas fordulatnál nem megy a motor.Kikötheted nyugodtan,de alacsony fordulatnál szarabbul fog menni.
Szia, az EXUP vagy milyen szelep az 2007es gépeknél szokott inkább előjönni, nyugotan lehet vele motorozni bajt nem csinálsz vele a motornak. van valami elektromos szervo motor ami állítólag ezt a szelepet mozgatja és ha minden igaz ez nem kap áramot. így nem olyan az égés ezért érezheted azt, hogy nem meg úgy a gép. már ha jól értelmeztem a probléma jellegén én is utána olvasás után, az EXUP és, hogy bajt nem csinálsz vele viszont biztos, szervizes sráccal beszéltem kapásból vágta miről van szó.
Nekem is előjött már egyszer, akkor kicsit meghajtottam azóta nem találkoztam vele...
Hülyeség! Nekem nem lett kikötve, csak simán le lett húzva a lambdaszonda és nincs hibakód, pedig verseny rendszer van fent. Az teljesen mást fog jelenteni! Mindenképp szervizt javaslok.
Utána olvastam, a 18 as hibakódot írja ki...
Ami a kipufogószelep! Allítólag tipikus betegség az R6 nál és R1 nél is
Egyszerűen ki kell kötni a szelepet, mivel gyári dobról van szó, ha sportdob megy rá fel állítólag még a szalonban kikötik!
nem lesz ez még egy kicsit sok ?
de nagy átlagban 6-7 körül iszogat
aztán 10-12 ezertől elindul a tűzijáték
teljesen gyári állapotban van, annyi a hibája hogy a bal oldal idomon van egy köröm nagyságú fekete horzsolás, állitólag benzinkuton eldölt mert szarul tették le a sztendert..
kiváló választás
Negativ tapasztalatok vannak esetleg ?
valami kis apró változtatás majdnem minden éveben volt
2006-tól van R6R
2007-től már csak 18-ig van skálázva a fordszám óra 20 helyett
2008-tól szinte a teljes idomzat átesett apróbb változtatásokon
és változó szívócsonkott kapott + erősebb csapágyazást a blokk + hosszabb lett a végdob bár lehet hogy az csak 2009 vagy 2010-től ezt most nem tudom pontosan
de a lényeg az hogy jelentős változás nem volt a mai napig szerintem
Köszi
nyempáwerszelepeskéttéez...
(azokban is kiszokták iktatni azt a szelepet és annyi h nem érdemes 5e alatt tartani a fordulatot mert akkor még nem van erő... )
Nem barmoltam ki belőle, pedig angol fórumokon azt írták, hogy ki kell szedni aztán kész... Tegnap eljátszottam vele, mivel tényleg kettő bowden nyitja amit az a bizonyos EXUP motor vezérel, leszedtem a kis hő védő burkolatot, alatta a dob előtt van a csőben ez a viszonylag primitív szerkezet. Három állása van alapjáraton zárva, majd félig nyit, végül teljesen. A bowdeneken lehet állítani, valószínűleg az volt elállítódva, vissza állítottam őket középállásba, elkezdtem rántgatni a gázt és tökéletesen működött.
Mentem vele este városban kb. 120 km-t és egyszer sem villant fel a motorkontroll lámpám. Remélem megoldódott a hiba, majd leírom a jöv. héten, ha mentem még vele, hogy előjött-e azóta, de eddig úgy néz ki jó lett :)
Nekem is előjött már egyszer, akkor kicsit meghajtottam azóta nem találkoztam vele...
Ami a kipufogószelep! Allítólag tipikus betegség az R6 nál és R1 nél is
Egyszerűen ki kell kötni a szelepet, mivel gyári dobról van szó, ha sportdob megy rá fel állítólag még a szalonban kikötik!
Ha valakinek lenne kedve az jelezze mert egyedul nem az igazi.