Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és 20e KM volt benne Monzában tolva nyélgázon, nem?
Annak is van csereperiódusa. Lehet már a 3-ik van benne.
Mondjuk ez is egy olcsó és egyszerű megoldása annak, hogy ne ülj rá! Bár én lehet spékeltem volna egy fülessel a kommentemet a fater helyébe! Csak az íze kedvéért, hogy tényleg elfelejtsd a témát!
már megkérdeztem, a válasz az volt: hogy akkor a kulcsokat én rakom el! tehát nem erőltettem a témát
Tényleg bazze, nálad a pont! Valsz nem meri megkérdezni, mert a feje a golyóival cserélne helyet, olyan fülest kapna a kérdésért... jól tippelem?
ezt hallotad?
Kerdezd meg talan akkor Fatertol ha ugyis yard es megmondja neked mi a szitu.
akkor nemszóltam semmit, itt egy képen bejelöltem, holvan az a kis sérülés, piros pontal:
Az! De a retkesség sokmindentől függ. Az én 4e KM-es légszűrömbe, alig látszott vmi. Pedig Pest nem éppen az a pormentes hely...
bár ez jó nagy hülyeség mi ?
ja még annyi, hogy néztem a légszűrőt vagy mit , nemvagyok szaki, de azthiszem azt, hát kb annyira volt retkes, mint egy 4000km-eresnek kell hogy legyen, az enyémben 12 ezer van, mármint a 125be, sokkal retkesebb , és ha jól tudom azt nem sűrűn tisztitják
hát , igen..de reméljük nincs annyi benne és valós a km óra állása, illetve valóban a gyári gumik vannak rajta...
Ez a lényeg, ha meg van benne 20 000km azt meg sem érzi. Legalább be van járatva.
Ez addig lesz hihető amíg hozzád nem kerül a motor. Áprilisban vettem az új mocit 0km-el. Csak a Hungaroringre járok vele meg néha Agóhoz, gumishoz ilyesmi. Tegnapig 6 hétig nem is ültem rá mert a Hungaroring zárva volt az F1 miatt. 1800km van benne így, hogy egyáltalán nem használom.
Megvetted a mocit, év végén lesz benne 7-8000km, úgy, hogy azt érzed nem is mentél vele.
Ha már kifizetted kár filózni ezen de ne legyél naiv se. Bár lehet pont a te motorod a kivétel.
hát, ha idén lekésem jogsi miatt, jövőre mindenképp, meg évközben is öszezörrenhetük, igaz, mindanyian kurva mesze laktok, de autópálya + r6r
Ez a lényeg, meg az hogy ott legyél majd (lehet csak jövőre) az R6 fórumtalin!
ez igy van, kár már ezen rágódni, reméljük a legjobbakat,hogynemvolt semmi bajja, illetve nem lesz, alapjárat szép, nem csörög, nem zörög, szépen indul, szépen áll le, gyári az egész motor...és garanciát vállalt rá a redbaron
Pontosan! A lényeg h te vigyázz rá és mindig tartsd tisztán!
utolag ne gondolkozz a MIERT-en ,orulj neki es sok Biztonsagos kilometert
1,6-1,7be nem hinném, de ha igaz is, egy 4e KM-es R6R motort, nem szokás mi felénk annyiért eladni... valahol sántít a dolog.
bár ha azt nézzük hogy van használtauton 2006 vagy 2007es R1 2700 Km-errel, meg 2006 os GSX-R 5 - 6 ezer Km-errel, illetve hasonló korú CBR-ek, akkor a fasz se tudja
ha te mondod, akkor elhiszem neked, te nem ma kezdted
ám lehet benni igazság, sajnos nemismerem az előző tulajt, valószibű azért száltak ki a motorból mert vagy sok volt a hitel, vagy féltek tőle vagy pedig másikat vettek, de a redbaron ahol vettem, ők aztmondták hogy ők megvették a motorot a tulajtól, tehát nem beszámitva volt, ha 1.8ba árulta a redbaron, akkor valószibáű 1.6 - 1.7 körül vették tulajdonostól
Ez így tényleg érdekes....
Miért szerinted én miért mondtam/kérdeztem, hogy gyári gumi, gyári lánc stb? 2008-2009-2010 az 3 szezon. Évi 1500km. Motoros szezonban havonta egyszer volt megtankolva. Hihető.
ám szerintetek ha 2008 ba helyezték forgalomba nemkevés az a 4000km ? meg azthitem volt már 2 tulaja, az elsőnek nemegészen egy évig volt meg a motor, a másiknak 2 évig azthiszem, csak mert most haver befosatott hogylehet baja van azért volt 1.8 meg ilyesmi
pont a másik oldalon állok újpest