Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://danger.hu/webshop/products&id=846
Szia! Én még azzal a konzollal vettem gyári index nem is volt csak az a ledes. Azóta már cseréltem mindkettőt, szóval csak a konzol van meg de ez ilyen otthoni gyártott. Annyira jó, hogy nem az a csúnya gyári van ami alapból. Szal ledes index kell rá. Dőlésszöget pedig nem tudsz állítani rajta max satuba. Ha nem sajnálod rá a pénzt:

http://danger.hu/webshop/products&id=846

Én ezt vettem rá.
Már megint itt ez a táblázat? Az nem zavar, hogy a legtöbb ezres motor már 5-ben 299-et mutat? Azért nem tűnik nagynak a csalás mert 6-ban nem megy tovább az óra 299-nél viszont a motor még gyorsul. De ha 4-ben mérnék meg az eltérést az 5X ekkora lenne. Nekem orrba szájba le lett mérve a ZX-10R és 4-ben 26-al mutatott többet az óra mint a valós sebessége. De lehet a Yamahák kivételek. Kíváncsian várom a GPS eredményeket.
ja értem, lehet majd énis alkotok valami sufni tuningos tartót
vagy pedig veszek
Énis GPS-ezek majd 1et
Igen indexek ledesek, gyárit nem hiszem, hogy rá tudod rakni. Amúgy valtermoto rendszámtábla tartóra cseréltem, aminek állítható a dőlésszöge, de erre is csak ledes index jó. Igaz nekem nem volt hátsó gyári indexem.

Ami rajta volt azt nem tudod állítani, legalábbis nem gyorsan mert elég kemény anyagból csinálták Azért is cseréltem le. Ez ilyen otthoni sufni tuning "konzol" régi gazdától.
Igaz ezek ezresek de a táblázatban ott van az óra szerinti és a valós mért eredmény: link

De végül is mind1 mert pont nem érdekel ha csal ha nem csak érdekes hogy ebben a tesztben közel nem csalnak annyit mint amiről a regék szólnak.
Azért teszek egy mérést hamarosan GPS-el és akkor majd kiderül.
Tudom h csal, csak nem tom mennyit.
Szia, megnéztem a képeket a rendszámtartóról, de ahogylátom az indexek nem a gyáriak, azokat rá se lehet tenni erre a konzolra? illetve ennek a dőlésszöge állitható ?
Szia, rendszámtartó érdekelne engem is, kérdés, hogy látom rajta a kis indexekez az is széria?:)
Bezony. 25-30 a csalás végsebességnél. Ne legyél olyan mint az a hülye aki nemrég azt hitte, hogy 290-et megy 750-e mert annyit mutat az óra meg gearcommander azt mondta. Az sem zavarja, hogy a fordulatszámmérője alapból csal egy 1000-est tiltáson ergo a gearcommander is rosszat számol. És csak mondta mondta mondta. Ja persze a végén még ő volt megsértődve, hogy ki merem oktatni pedig már egy éve motorozik.
Persze!
Na majd 1x feldobok egy GPS-t. De egy 600-as motortól ez bőven jó.
Szia! Elolvastam, amiket írtál a motorról. Én 1.6-ba odaadtam volna minden extrával Na, de sok balesetmentes km-ert a motorral! Kormánystabilizátor még az elején nem kell ha csak ismerkedsz a géppel....de miután ráéreztél mindenképp szerezz be! Én használtam vettem hyperpro-t, de már megbántam. Csak úgy vegyél használtan, hogy mindent kapsz hozzá ami újonnan is jár. Amúgy tényleg drágák, de tényleg nagyon hasznos! Volt olyan, hogy levettem 1-2 hónap használat után és első kanyarba majdnem eldobtam.....úgy beszitált. Rendszámtartóm meg van egy felesleges amit még a régi gazdája csináltatott rá. http://www.sportmotor.hu/motor...

Ha ebből a galériából ki tudod venni milyen....de az első galériákon is ez van. Utána lecseréltem.
Nem olyan sok az, olyan 10% körül. 255-260 volt az reálisan. Hidd el, mérve lett.
Nekem eddig 281 volt a max :D gyári áttétel és fékezni kellett mert jött a kanyar Nem tudom mennyit csalhatott....de csak nem olyan sokat.
jóéjt, szia
Na jó, én elteszem magam holnapra. Jó éjt R6osok!
bőven elég végülis, úgysincs hol kihasználni, igazából nem olyan célból vettem a motort hogy 200-al közlekedjek mindenhol, hanem a megjelenés, a hang, a kinézet, meg mégis jó tudni hogy nemsokan gyorsabbak nálad az utcán
255-260 gyári áttétellel. Ez a reális sebesség utcán. Az óra lehet többet mutat, de annyit téveszt is...
240? többre gondoltam
240, bőven elég.
értem, és igy, óra szerint mi a vége? bár, akkor elvileg pontosan méri
Agilisebb a motor. Ez a legolcsóbb "tuning", ha kicsit erősebb motort akarsz.
és miért jobb,hogy egyel kevesebb?