Én is hiszek neki, mert anno ha jól emlékszem nekem is mondta! Én viszont szeretek biztosra menni és a lehető leghosszabb életet biztosítani a motornak...
amúgy azon a különálló idomon van a sérülés, nemtudom külön olyant lehet-e kapni, vagynem, de lehet polirral is ellehet tüntetni, de ha úgymarad, azsem zavar mert nem látszik ha nem bújsz bele jobban aggaszt a belseje, hogy került bele az a 4000
Ok, nem vitatkozom, mert nem értek hozzá. Én csak azt mondom, amit a szerelő mondott. Nekem nem volt nehezemre beletenni az 1600 KM-et, ha jól emlékszem 2-3 hét alatt megvolt meló mellett!
Az én mocim 0km-en felkerült Agó padjára. Kapott 40km járatást pontos recept szerint majd lemértük. 165Le volt keréken. A legerősebb széria 08-as ZX-10R amit Agó mért. Utána még kapott utcán 160km figyelve, hogy a vízhőfok ne menjen 80 fok fölé (nem volt nehéz mert 15 fok volt kint) olajcsere és kész is irány a ring.
A Kawasakik amint legurulnak a szalagról mennek a dynopadra és 6-ik végéig húzzák őket a gyárban.
A bejáratásnak 3 oka van manapság. 1. Ha gyári hibás alkatrész van a motorban az kis tempónál derüljön ki. (USA-ban 10 millió $ perek vannak). 2. Váltó, kuplung, fékek stb. bekopjanak. 3. Az ember megszokja az új motort.
Nemtudom,az egyik haverom red bull ringen dobta a zx-10eset,160 korul,jo gombaval csak csuszott,alig lehetett rajta latni,komolyan.
En elsem hittem,h csak ennyi.
Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de a bejáratást nem hiába van felkiáltójellel beírva a kézikönyvbe. Ha jól emlékszem 1000 KM-ig max 8e fordulat és olajcsere szűrővel. 1000-1600ig max 10e fordulat, utána lehet neki kenni rendesen... Én betartom, persze sokan azt mondják hülyeség, mert a gyárban be lett járatva. Erre csak annyit tudok mondani, hogy 3-4 hónapja voltam Fóton egy szerelőnél, aki Japánba dolgozott a Hondánál 8-10 évet (ha jól emlékszem ennyit) és kinevetett a gyári bejáratáson, majd hozzátette, nem hiába írták azt bele a kézikönyvbe...
ja, ok, szóval láttad a kérdést
igen, szerintem is dőlés nyom, azt mondják hogy akkor az eleje és a hátulja is sérült lenne ha dőlt volna, de ha megtartotta a kormány az elejsét, a hátulját meg a hátsó lábtartó akkor....igaz a hátsó lábtartot nemnéztem
hát 2 tulajdonosa volt eddig, ha pálya gép volt, akkor esetleg a második tulajdonosnál, a fasz se tudja, remélem nem az volt, majd lepakolom az idomokat ha megjött és lecsekkolom a belsejét!
ddt500 pár sorral előrébb, olvasd , véleményed?
direkt szivaszt ?
amúgy aztis mondják lehet pálya motor volt, és azért sérült nem pedig dőléstől , a képen megjelöltem hol sérült, illetve a bal kormánysúly meg a kuplunk karon is van egy apró horzsolás, ddt500, pályás szemmel vélemény ?
amúgy azon a különálló idomon van a sérülés, nemtudom külön olyant lehet-e kapni, vagynem, de lehet polirral is ellehet tüntetni, de ha úgymarad, azsem zavar mert nem látszik ha nem bújsz bele jobban aggaszt a belseje, hogy került bele az a 4000
A Kawasakik amint legurulnak a szalagról mennek a dynopadra és 6-ik végéig húzzák őket a gyárban.
A bejáratásnak 3 oka van manapság. 1. Ha gyári hibás alkatrész van a motorban az kis tempónál derüljön ki. (USA-ban 10 millió $ perek vannak). 2. Váltó, kuplung, fékek stb. bekopjanak. 3. Az ember megszokja az új motort.
En elsem hittem,h csak ennyi.
igen, szerintem is dőlés nyom, azt mondják hogy akkor az eleje és a hátulja is sérült lenne ha dőlt volna, de ha megtartotta a kormány az elejsét, a hátulját meg a hátsó lábtartó akkor....igaz a hátsó lábtartot nemnéztem
ddt500 pár sorral előrébb, olvasd , véleményed?
amúgy aztis mondják lehet pálya motor volt, és azért sérült nem pedig dőléstől , a képen megjelöltem hol sérült, illetve a bal kormánysúly meg a kuplunk karon is van egy apró horzsolás, ddt500, pályás szemmel vélemény ?