Most látom a korodat és hogy 125ről váltasz. Hát tényleg "bátor" vagy, egyből egy 600ra vagy egy 750re. Igaz financiálisan nézve megéri, de józan ésszel nagyon gondold meg. Abban a korban vagy, amikor a jampiskodás bármikor előtörhet (saját példa, rábasztam is vele,igaz kocsival, de ezért is élek).... ezek a motorok pedig simán ölnek. Annyit tanácsolok, jól gondold meg mit veszel és utána MINDIG tud, hogy mit veszíthetsz, ha vagánykodsz...
aki többet kerekezik vele , hamar szembesül is ezzel ....
a léptetővilla megadja magát , és eleinte csak nehezebben tudsz 2.-ba kapcsolni , utánna már ki is fogja dobálni sebességből ....
az igazság hogy új motor volt a terv, K8 0km gixer(2.4milla) , csak bementem a redbaronhoz és ott van ez a 2006 R6R (2008 forgalomba helyezéssel) 1.8 ért, 4000km-errel.
Na most még szóba jöhet a 2005ös limitált szériás 750es gixer, szintén 0km, és az ára 2milla, ez a három variáció van , a helyzet hogy a 2005ös gixer nem igazán tetszik , de ha ár arányokat nézzük az van a legjobb áron, 0km és mégis csak 750 es....
Egyszerű, ha minőséget akarsz, akkor egy 2008-as R6R a te választásod. Hibátlan gép, de meg is kérik az árát. Ez meg "a kettesbe szar a váltója" meg egy baromság. Hibátlanul működik.
Azért, ne vesszetek most össze emiatt véleményeket kérdeztem, mindkettő nagyon jó motor az tény, lehet hogy elsem lehet dönteni melyik a jobb , melyik a roszabb, mindkettő japán , mindegyiknek van gondolom előnye meg hátránya, de akinek van tapasztalata negativ - pozitiv, GSX-R , R6R-ről, várom őket
Igaz eddig rosszatnemigen hallotam egyikről sem
Szerintem is jobb!Ami jobban tetszik az enyémtől(többet is próbáltam már),az a GSX-R-ek váltója,szerintem hibátlan,na nem mintha az R6-é szar volna,csak azokét valahogy jobb kapcsolgatni.Más tekintetben jobb az R6,pl.a minőségérzet,futómű,fék,stb.,persze ez csak az én véleményem!
nem csörög nem zörög nem füstöl jól indul stb akkor nem lehet vele gond
de 100%-ra soha nem tudsz menni sem ennél sem másnál
ne Te próbáld ki hanem olyan kinek van viszonyítási alapja
és ha jónak találja akkor nem valószínű hogy bármi gondod lesz majd vele
nem akarok beleszólni mert semmi közöm hozzá és megértem az anyagiakat is de ez nem egy olcsó gép
ennél sokkal olcsóbban vannak jó 400as gépek és még elég fiatal vagy
előbb még pár évet le kéne nyomni egy kisebb masinával aztán majd meglátod hogy alakulnak a dolgaid
400asok és faszányosak
köztes gép nemigen van, és ilyen árak mellet nem fér bele hogy most még egy köztes gépet is vegyek, régóta motorozok, fejben érettnek tartom magam hozzá.
aki többet kerekezik vele , hamar szembesül is ezzel ....
a léptetővilla megadja magát , és eleinte csak nehezebben tudsz 2.-ba kapcsolni , utánna már ki is fogja dobálni sebességből ....
Na most még szóba jöhet a 2005ös limitált szériás 750es gixer, szintén 0km, és az ára 2milla, ez a három variáció van , a helyzet hogy a 2005ös gixer nem igazán tetszik , de ha ár arányokat nézzük az van a legjobb áron, 0km és mégis csak 750 es....
A Yamahának meghalódik a kettese a váltóban. Ezenkivül még melegszik is mint az állat.
A Yamaha szebb, a gixxer meg jobb!
Igaz eddig rosszatnemigen hallotam egyikről sem
Szerintem is jobb!Ami jobban tetszik az enyémtől(többet is próbáltam már),az a GSX-R-ek váltója,szerintem hibátlan,na nem mintha az R6-é szar volna,csak azokét valahogy jobb kapcsolgatni.Más tekintetben jobb az R6,pl.a minőségérzet,futómű,fék,stb.,persze ez csak az én véleményem!
de 100%-ra soha nem tudsz menni sem ennél sem másnál
ne Te próbáld ki hanem olyan kinek van viszonyítási alapja
és ha jónak találja akkor nem valószínű hogy bármi gondod lesz majd vele
Árulkodó jelet esetleg tudsz/tudtok hogymire érdemes odafigyelni ? motorikusan hogylehet kiszűrni, vagy kilehet-e hogy van-e valami gond ?
ennél sokkal olcsóbban vannak jó 400as gépek és még elég fiatal vagy
előbb még pár évet le kéne nyomni egy kisebb masinával aztán majd meglátod hogy alakulnak a dolgaid
400asok és faszányosak