Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez nem csak a régi R6-ra vonatkozik? Az R6R-nek ha jól tudom teljesen át van tervezve a váltója...
ebben igazad van, ha késöbb eladásra kerül piszok sokat esik az ára...
Most látom a korodat és hogy 125ről váltasz. Hát tényleg "bátor" vagy, egyből egy 600ra vagy egy 750re. Igaz financiálisan nézve megéri, de józan ésszel nagyon gondold meg. Abban a korban vagy, amikor a jampiskodás bármikor előtörhet (saját példa, rábasztam is vele,igaz kocsival, de ezért is élek).... ezek a motorok pedig simán ölnek. Annyit tanácsolok, jól gondold meg mit veszel és utána MINDIG tud, hogy mit veszíthetsz, ha vagánykodsz...
azt ne feled a 750-es nem mai gep, hiaba uj ha nem akarod eladni kesobb akkor jo valasztas az is de akarhogy nezzuk en inkabb a fiatalt vennek (k8)
nem baromság ..

aki többet kerekezik vele , hamar szembesül is ezzel ....
a léptetővilla megadja magát , és eleinte csak nehezebben tudsz 2.-ba kapcsolni , utánna már ki is fogja dobálni sebességből ....
az igazság hogy új motor volt a terv, K8 0km gixer(2.4milla) , csak bementem a redbaronhoz és ott van ez a 2006 R6R (2008 forgalomba helyezéssel) 1.8 ért, 4000km-errel.
Na most még szóba jöhet a 2005ös limitált szériás 750es gixer, szintén 0km, és az ára 2milla, ez a három variáció van , a helyzet hogy a 2005ös gixer nem igazán tetszik , de ha ár arányokat nézzük az van a legjobb áron, 0km és mégis csak 750 es....
Egyszerű, ha minőséget akarsz, akkor egy 2008-as R6R a te választásod. Hibátlan gép, de meg is kérik az árát. Ez meg "a kettesbe szar a váltója" meg egy baromság. Hibátlanul működik.
Hát akkor piszkosul nézd meg azt az r6-ost, és menj vegyél suzukit.
A helyzet az hogy az R6, és a K8as gsx-r is piszkosul tetszik, ezért nehéz a döntés
És azt sem ,hogy egy estleges perec, lényegesen olcsóbb egy gixivel.
és ne felejtsük el azt sem , hogy a régi (99-02) R6-osokban előszeretettel repedt szét a hüvely....
Szia, szerintem vedd amelyik jobban tetszik, mint ahogy tobbiek irtak mindegyik jo en utcan hasznalom a gixxert tokeletes palyan meg R6 oda.........x
Nincs itt vita. Vélemény van csak.
A Yamahának meghalódik a kettese a váltóban. Ezenkivül még melegszik is mint az állat.

A Yamaha szebb, a gixxer meg jobb!
Azért, ne vesszetek most össze emiatt véleményeket kérdeztem, mindkettő nagyon jó motor az tény, lehet hogy elsem lehet dönteni melyik a jobb , melyik a roszabb, mindkettő japán , mindegyiknek van gondolom előnye meg hátránya, de akinek van tapasztalata negativ - pozitiv, GSX-R , R6R-ről, várom őket
Igaz eddig rosszatnemigen hallotam egyikről sem
Én össze sem tudnám hasonlitani őket. Klasszisokkal jobb motornak tartom a gixxert. Bármelyik kategoriában. Mind használhatóság, mind élettartamilag.
Hali!

Szerintem is jobb!Ami jobban tetszik az enyémtől(többet is próbáltam már),az a GSX-R-ek váltója,szerintem hibátlan,na nem mintha az R6-é szar volna,csak azokét valahogy jobb kapcsolgatni.Más tekintetben jobb az R6,pl.a minőségérzet,futómű,fék,stb.,persze ez csak az én véleményem!
Miért?
R6 lenyegesen jobb valasztas.
nem lesz baja ha tényleg fejben oda tudja tenni magát és eleinte 8000rpm alatt tartja a vasat ...
Várunk szretettel, a hó végi R6 talira...
oké, köszi, remélem összejön a buli és 1-2 héten belül énis "klubtag" lehetek.
nem csörög nem zörög nem füstöl jól indul stb akkor nem lehet vele gond
de 100%-ra soha nem tudsz menni sem ennél sem másnál
ne Te próbáld ki hanem olyan kinek van viszonyítási alapja
és ha jónak találja akkor nem valószínű hogy bármi gondod lesz majd vele
a döntés már végleges, R6 vagy GSX-R600 lesz

Árulkodó jelet esetleg tudsz/tudtok hogymire érdemes odafigyelni ? motorikusan hogylehet kiszűrni, vagy kilehet-e hogy van-e valami gond ?
nem akarok beleszólni mert semmi közöm hozzá és megértem az anyagiakat is de ez nem egy olcsó gép
ennél sokkal olcsóbban vannak jó 400as gépek és még elég fiatal vagy
előbb még pár évet le kéne nyomni egy kisebb masinával aztán majd meglátod hogy alakulnak a dolgaid
400asok és faszányosak
köztes gép nemigen van, és ilyen árak mellet nem fér bele hogy most még egy köztes gépet is vegyek, régóta motorozok, fejben érettnek tartom magam hozzá.