1. Nem hiszem, hogy különösebben tiszteletlen lettem volna. Elhangzott, egy kérés, hogy ne rakd be mindenhova a hirdetésedet erre te annyit mondtál, hogy amíg a törvény nem tiltja be fogod rakni. Roppant szimpatikus volt.
2. Nem tűnik nonprofitnak a szervezés szóval mártírt azért ne csinálj magadból.
3. Utcai motorosoknak miért szervezel pályaversenyt? Mert Kakucson mindent lehet? Nem véletlenül vannak szabályok erre vonatkozóan.
4. Ettől függetlenül sok sikert.
Megkérnélek, hogy azért a tiszteletet adjuk meg egymásnak és mások számára.
Bennem csak egy dolog merült fel. Szervezz te egy ilyen rendezvényt és azután megnézném, te hogy csinálod!
Tudod rendezvényünk nem a pályamotorosokra fókuszál, hanem az utcai motorosokra! Ezért sok motoros a pályamotorozás topikba be se olvas. Ezért terjesztem. Tudom, hogy nehéz felfogni, hogy nem örömömből szenvedek mindennel, hanem a motorosokért.
Nem muszáj. De az elég röhejes, hogy olvasok 5 topicot és abból 3-ban ugyan az a féloldalas hirdetés fogad. És miért baj az, hogy zavar? Tiltja valami törvény hogy bassza a szemem?
Még mindig ott a pályamotorozás topic ahol tökéletesen megfelel és senkit nem zavar.
miért baj ez?ha kérne egy red line topikot..arra rákattintana valaki?azt sem tudja mi az..igy valeszeg minden olyan éritetthez eljut aki a megfelelő kategóriát használja....muszály neked minden topikot megnyitnod?
szar nektek hogy ennyi gőzt kell kieresztenetek...
valaki csinál valamit,akkor mi abban a baj hogy tájékoztat...ez egy motoros oldal
Ja csak bármilyen normális oldalon ahol van moderáció kivágnának mint a szél. Miért? Mert ugyan azt a hirdetést berakod 30 topicba. Mi bajod a pályamotorozás topikkal? Vagy miért nem kérsz magadnak egy Red Line topicot?
igen igy van, itt is az emberek 60-70% R6 -ot hasznal a palyan ,aztan ,h a suzuki miert olyan amilyen a palyan hm, japokat kene kerdezni mit csinalnak 2006-ota
Elnézést kérek, hogy tájékoztatom a motorosokat erről a rendezvényről.
Több visszajelzést is kaptam, hogy ne csak fotógalériába hirdessem, hanem az adott kategóriákba tartozó topikokban is.
A törvény nem tiltja, tehát még felfogom tenni pár helyre.
Örömmel jelentem be, hogy a 2011.07.31-én Kakucs-ringen tartandó Red Line Motoros Versenynap további \\\"finomságokkal\\\" bővült.
A 15.000 forint az első helyezetteknek (adók és egyéb juttatások levonásra kerültek) az alábbi díjazásban részesülnek a dobogós nevezők.
Red Line Motoros Versenynapra a Mescapo Kft MOTUL kenőanyag nagykereskedése az alábbi felajánlásokat tette:
Minden hivatalosan regisztráló versenyző részére, 1-1db 1000 Ft értékű vásárlási utalványt függetlenül a nevezők számától.
Minden kategóriában, az első három helyezett részére 1-1db MOTUL sapkát, mint tárgynyereményt. (18 db)
Minden kategóriában, a helyezéstől függően vásárlási utalványt kapnak a nevezők a következők szerint:
I. helyezett : 1 db 5000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
II. helyezett : 1 db 3000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
III. helyezett : 1 db 1000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
Összesen 3 darab nyereménycsomag a különdíjban részesülő nevezőknek
A vásárlási utalvány beváltható a helyszínen, MOTUL standon, vagy a kereskedőnél:
Mescapo Kft. Mezőcsát, Széchenyi út 59. Tel: 06/30-565-9296
E-mail: gbc.mescapo@gmail.com
Leszarom® www.leszarom.com az alábbi termékekkel járul hozzá a díjazásban.
Minden kategória első helyezettje kap egy Leszarom® csomagot , benne (mindben):
1 Leszarom® Hátizsák, 1 Leszarom® Övtáska, 4 flakon Leszarom® Tabletta, 1 Leszarom® Poszter, 1 Leszarom® Baseball sapka, 1 Leszarom® Matrica, 1 Leszarom® Hűtőmágnes .
GeorgeDesign www.motormatricak.hu felajánlásából a rendezvényen tudunk biztosítani nevezők számára rajt számot. Egyéb rendezvényi motormatricák elkészítésében is vállaltak minden feladatot.
Amennyiben 5 fő nevezőt (rajtad kívül) magaddal hozol a rendezvényre, abban az esetben a te nevezési díjad INGYENES. Tehát nem kell kifizetned a nevezési díjat és ugyan úgy részt vehetsz a kategóriádon belüli első helyezésért való küzdelemben. A kedvezmény kizárólag úgy érvényes, ha a 5 (+ a tiedet) fő nevét elküldöd nekünk e-mailbe 2011.Július.28 24.00 időpontig és a rendezvény napján az összes általad megjelölt fő megjelenik, mint nevező:
E-mail címünk: redlinehungary@gmail.com
Egyéb újdonságok:
A rendezvényen nevező motorosok számára 8 darab pavilont helyezünk el, székekkel.
Hűtött italokat biztosítunk az a nézők és nevezők számára egy bizonyos mennyiségig.
Leszarom® termékek osztogatása (hűtőmágnes, tabletta, matrica)
A rendezvényen amerikai Hot-Dog-os autó lesz.
Továbbá egyéb meglepetésekkel is szolgálunk, de ezeket csak az tapasztalhatja, akik kilátogatnak rendezvényünkre.
Sokan kérdezték, hogy lesz-e újabb rendezvény?
Abban az esetben, ha sikeres lesz ez a rendezvény, akkor természetesen igen, de ehhez ti is kelletek!
Ha sokan eljöttök, akkor nagyobb pályákat is ki tudunk bérelni és még több támogatót tudunk meghívni rendezvényeinkre és jövőben még nagyobb tétekért lehet küzdeni!
Bővebb Információ: www.red-line.hu
Üdvözlettel
Red Line Hungary Kft
Látom nagyon a szivedre vetted :-) Én nem azt mondom, hogy szar hisz nekem is R6-om van igaz 2004-es de behangolva 126.3 LE, 72.3 Nm. De tény és való, hogy fordatni kell és "nincs párja". Ha valaki utcára "túrázni" használja annak lehet komfortosabb a gixer. De kinek a Pap kinek a Papné nekem jó lesz a Lánya alapon R6-ot választottam és nagyon nem bántam meg, mert nagyon szuper.
Mikor ráültem a haverom K6 600-ra azt hittem valami baja van mert 5000-ig úgy gyorsult mint egy autó. Nagy csodák nincsenek 600ccm-ben. Aki meg nyerni akar a pályán az nem GSX-R 600-at vesz. A Supersport VB-n 1db nincs belőle és nem véletlenül. 2006 óta egy helyben járnak. Utcára meg a legtöbb sportmotor szar. Szerintem.
És félre ne érts nem vitának szántam, hisz Én kérdeztem van-e jelentős különbség e két masina között.
De mivel már többen leírták az R6R-t mert utcán szar, kíváncsi lettem volna rá hogy miért, de az hogy gyengébb alacsony fordulatszámon nekem ez nem válasz a kérdésemre.
Egy kutya mind apróbb különbségekkel, legalábbis nem tudott még senki semmi konkrét dolgot mondani pro vagy kontra.
Alsó fordulatszám tartományban gyengébb mint a többi ez rendben,
így is van, de az hogy emiatt csak versenypályára való egy baromság.
Azért van a váltó hogy használja az ember, és akkor mi van ha többet kell váltani.
De ezek a dumák kiborítanak: "utcán ez egy szar"
(sajnos több ember szájából hallottam már ilyet)
Hát nekem pont megfelel ez a szar utcán is, és bár az utca nem versenyzésre való és nem is érdekel hogy ki a jobb vagy rosszabb, ettől függetlenül állok elébe bármelyik 6kilósnak.
Teljes mértékben igaza van annak aki erőtlennek találja alól. Igaz nekem nincs viszonyítási alapom, de olvastam pár cikket. Suzuki utcára tökéletes R6R versenypálya felső fordulattartományban brutális. Pályára lett teremtve :-)
Köszi a választ.
Igazából szerintem nagyjából egyformák a "mai" 600asok de annyira fikázzák egyesek az R6R-t hogy alacsony fordulatszámon használhatatlan meg hasonló kritikák de hát forgassák banyek azért van.
Örülök hogy nem találtad rosszabbnak, igaz pályán használtad és az más mint közúton de innentől kezdve aki fikázza az R6-ot az bekaphatja.
Persze attól még hogy 1esek köpködik Én még nagyon meg vagyok elégedve az enyémmel de jó olyantól hallani a gépről akinek van viszonyítási alapja.
Szia.Ertem mit kerdezel de sajnos teljes erteku valaszt nem tudok adni ,hogy melyik a jobb ,mert az R6-ost 2 hete vettem es csak 1x tudtam hasznalni idaig palyan kb 60-70 kort.Amit eddig tapasztaltam vele kapcsolatban az az ,hogy konyebb es talan de nem biztos 1 kicsit erosebb de lehet csak azert ereztem mert nincs plusz suly,nem tudom.Persze az is hozza tartozik ,hogy ezen Ohlins az eleje-hatulja kemenyre allitva, igy komfortra a Suzuki jobb ,gyors gaz van rajta igy pontosabb es gyorsabb a reakcio ido.Fek is talan jobb de ez megint nem teljesen igaz ,mert a Suzukin gyari minden persze fem fekcso, ezen hullamos Galfer szoval..............
Talan kisebbnek erzem a motort.
Nagy vonalakban egyenlore ennyi amit tudok mondani rola tudom nem sok de Suzukit regota hasznalom nekem nagyon be valt es most tudom jonne a kerdes akkor miert nem azt vettem palya?!hat azert mert az itteni emberektol hallottam "konnyu es eros"
Kb ennyi.Udv
Alapvetően a kompresszió mérés csak a hengerek egymáshoz való viszonyítására szolgál, valós kompressziómérésre nem igazán, mert többek között fordulatszám függő is valamennyire a kompresszió. Így pl. ha valakinek kicsit gyengébb az akksija és kisebb forulaton forgat az önindító, akkor máris fals eredmény születik. A kartergáz pedig teljesen természetes dolog.
2. Nem tűnik nonprofitnak a szervezés szóval mártírt azért ne csinálj magadból.
3. Utcai motorosoknak miért szervezel pályaversenyt? Mert Kakucson mindent lehet? Nem véletlenül vannak szabályok erre vonatkozóan.
4. Ettől függetlenül sok sikert.