Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémnél mást bizonyított, ráadásul Yamaha márkaszervíz.
Üdv!

Yamaha R6/R1 hátsó sárvédő eladó! 6eFt
70/6231473
A kompressziómérő nem pumpa.... ,
s ha nem adna valós és elfogadható mérési értéket akkor nem használnák a szakszervizek ...
Úgy ,hogy egy picit mindig tovább tudja nyomni mielött elengedné a gyűrű mellett a nyomást.Mondjuk ha egy sima pumpából indulok ki ,látok benne logikát.Az enyémnél mindenesetre igazuk lett mert a kompresszió nagyjából az enyémnél is elfogadható volt,viszont a nyomásveszteség mérés eggyértelműen igazolta a kopást.
hogy érted, hogy "szép lassan felnyomja"? ? ?
Szia!

Hát igen,ez a kartergáz dolog nagyon relatív.Az enyémnél nagyon erős kartergáz volt,még a légszűrőben is folyt az olaj.Kompresszió méréssel nem tudom mennyire lehet igazolni,hogy kopott a motor mert azok a szerelők akikkel beszéltem azt mondták,hogy ez a mérés nem ad reális képet a motor állapotáról,mert ahogy forgatod mérés közben a motort ,szép lassan mindeggyik felnyomja.Talán a nyomásveszteség mérés az talán pontosabb képet ad.
Az Én R6-osomnál is van kertergáz...
megmérettem a kompressziót 10, és 10.5 között volt....
teljesen felesleges lett volna gyűrűzni ....
Ide nem jön valaki ?
link
Vennem kell egy krossz masinát, vissza kell térnem a gyökerekhez, ez az Én asztalom.
Mesélj kérlek, milyen a két gép ha összehasonlítod,
kb egy kutya vagy valamelyik kiemelkedően jó, jobb valamiben ?
hetvegen megcsinalom,neked is kosz
koszi a valaszt
előttem már írták.. kompresszió mérés... mindent megmutat...
amúgy kartergáz lehet a hajtókar csapágytól is...
itt a mutatvány egy olajteknő tömítés + olajcsere... mert olajteknő le alulról mikro alsó holtponton van a hajtókar akkor megmozgatni... ha lötyög akkor már +baszta a ...... .....
Ha nem eszi az olajat akkor sz@rni bele.
Kartergáz valamennyi egyébként tényleg van még a legjobb motornál is.
Tapasztalt szem nagyjából látja hogy az adott kartergáz még abszolút normális vagy esetleg már gond van vele.
Olajat nekem sem ette,de a kartergáz meg csak attól lehet,hogy csipegeti.Kompressziót lehet mérni,de ha kartergáza van szerintem eléggé egyértelmü.Olajfogyás szempontjából az enyém is gyanús volt,hogy nem eszi,de erre több szerelő is azt mondta,hogy elképzelhető ,hogy valamennyi benzin lemegy a gyűrűk melett és ezért nem látom az olajfogyást.Azt persze mondanom sem kell,hogy milyen jó a motornak ha a benzin higítja az olajat.
Azt elfelejtettem írni, hogy az olajat nem eszi.
Egyszerű. Eggyel kissebb első lánckerék és a rendszámtartót....... fel se rakd!
sztem elsőnek vidd el egy kompresszió és veszteségmérésre.én a múltkor voltam szervizben(Yamaha Máthé Debrecen).nagyon érdekes dolog mert a kompresszió a motorban háát nem épp a legjobb volt konkrétan 8,5bar-a gyári 10 vagy 11 feletti értékhez képest nem tudom pontosan.igaz Józsi mondta hogy ilyen r6-ban 9től többet még sosem mért.na a lényeg hogy rádugta a veszteség mérőt minden hengerre és tökéletes hibátlanok voltak a hengerek az összes szelep tökéletesen zárt egyedül a két középső kissé kopottabb mivel az jobban melegszik,de mindegyik szinte gyári állapotban van.kartergázom nekem is van de azt mondta hogy az még egy új motornak is van,sőt lenni is kell.múltkor bement egy srác hozzá és olyan kartergáza volt mintha egy kétütemű motort gyilkoltak volna.kajak nem lehetett látni a műhelyben.na azt gyűrűzni kellett.remélem segítettem.
Szia!

Nekem ugyanez volt a problémám,most lessz felújítva a blokk.A kartergáz eggyértelműen henger-dugattyú-gyűrű tömitetlenségre utal,szerintem ha úgy állsz anyagilag érdemes szétszedetni mostmég sokkal ólcsobban megúszhatod ,főleg ha találsz egy korrekt szerelő és valóban azt cseréli amit muszály kicserélni.Ha sokat vársz a gyűrű jobban elkopik és már nem tudja megvezetni a dugattyút ,akkor a dugattyú és a henger is sérülhet.Az én estemben megúsztam egy gyűrű garniturával,plussz ha már szét van szedve a szelepszárszimeringeket is kicseréltettem,ha minden igaz jövőhéten kész lessz.Tudom nehéz dönteni mert lehet,hogy még sokáig tudnád használni,de ilyenkor ez már zsákbamacska.
a rendszámtábla mókolás a nagymotorok esetében bűncselekmény ....
Figy, már sokat filóztam ezen a rendszám tábla tartó trükközésen.
De ha megállít a rend őre és kiszúrja hogy valami trükk van akkor hiába van éppen megfelelő állasban a rendszám megbüntet de mint az állat!
Ettől persze nem kizárt hogy egyszer Én is megmókolom mert egy 3kilós gyorshajtás az csúnyább mint egy esetleges buzgó rendőrtől kapott bírság.
De sajnos nem tudom hol kapsz elfogadható áron.
Szerintem minden gond nélkül kivitelezhető a dolog.
Nem is értem hogy ki a fene vesz hozzá drága pénzért "átfordítót".
Szia! Meglehet! Fordítsd meg a váltórudat a másik oldalra.
Hali!

Valakinek elfekvőben okos rendszámtábla tartó!?:-)
Gondolok itt arra amin lehet állítani a tábla szögét akár vízszintbe!:-)
Előre is köszi!:-)
Ja 2005-ös R6-om van arra kellene!:-)
szoval,velemeny? mert ugye a suzukin meg lehet semmi gond nelkul es szeretnem ezen is at forditani ha lehet ,persze nem probaltam ,mert ugye hatha Ti jobban tudjatok es nem megy
jó az elgondolásod...