Emberek, a tempó miatt... gyök kettővel megy az ürge. Pont ezt csináltam én is Kakucson, sokkal többet döltem, mint a tempó igényelte, inkább a gázt kellett volna húzni. (ha nem lettem volna fostos )
Igen, az biztos, hogyha "száguldozással" akar valaki végigmenni kemény menet (haver dobta már el ott a vasat). Én csak olyan tempóba mennék, amit még biztonságosnak érzek. Inkább a táj miatt megyek (na meg persze a kanyarok is vonzanak...). Az biztos, hogy egyedül nem vállalom be, de nem sok olyan srácot ismerek, aki az én tempómmal motorozik... Na meg előtte le is kell szerelni a verseny rendszert... a gyárit meg vissza... tehát tutti jó pár naposra szervezem, mert 1-2 napért nem éri meg (embertelen tempót kellene diktálni, hogy 2 nap alatt Pestről megjárjuk )
Igazából eddig 3000-res ford. környékén volt egy kicsit kuka a moci, most ezzel a kipuffal 2000 környékén tétovázik. Péntek este lett készen, szombaton megint voltunk az Alpokban. Az előző túrához képest két személlyel ugyan úgy kapattam fel a szerpentinen 4.-be 5.-be, úgy hogy ha vesztettem is nyomatékot, nekem nem hiányzik Cserébe kaptam egy k......szott jó hangot. Nekem ennyit megér a nyomaték hátrányára
Vedd meg korrekt a srác maga is motoros, ékszerész az Arany János u.van az üzlete. Én több félét is rendeltem már tőle.Ez kell hozzá!
Ne vásárolgass mindenfélét.
üdv
Én most vettem 2 hete pont ilyen szettet."X"gyűrűst erősített kivitel!
Kutya azt mondta,hogy kb. 90%-át tudja a gyári 532-es szettnek és majdnem fele annyiba kerül!Nem mindegy!Nekem 31.000-et ment el a gyári és még nem teljesen full szar.Nyugodtan megveheted!
Hát Zorkán abba a váltóba én is beletudnék szeretni!
Hú apukám ahogy elindultál és váltottad a 2-est egyből felkaptam a fejem szinte 0 fordulatszám esést lehetett hallani.
Egy gyorsváltó beszerelése jó dolog az tuti,lehet nekem is kéne
Most olvasom, hogy szűkítőt tettél a kipuffhoz, szerintem ez nem volt jó 5let, mert a gáz így torlódni fog és vesztesz teljesítményt. Na meg buksz egy csomó nyomatékot a rövidebb kipufogó miatt, mert a te évjáratod 5-10 nM-el erősebb a hosszabb kipufogó és a teljesen más motorkarakterisztikával, mint az újabb (2007-) kivitel... Nem vetted észre, hogy van ahol kicsit megtorpan? Bár lehet, hogy a gyári katalizátorosHangtalanSuhogó után jobban megy...
(nulla irigységből írom, mert nekem is szűk lett volna, 5mm-el)
Meg van még a láncszett az r6-ról?
Üdv: Garádi András
K. I.
Megvan még ez az aksid?
Nyár végére én is tervezek egy nagyobb kirándulást... Grossglockner Most arra spórolok.
nekem ajánlottak 520as zeroStretchTechnology-t
530 x-ring
Ne vásárolgass mindenfélét.
üdv
Én most vettem 2 hete pont ilyen szettet."X"gyűrűst erősített kivitel!
Kutya azt mondta,hogy kb. 90%-át tudja a gyári 532-es szettnek és majdnem fele annyiba kerül!Nem mindegy!Nekem 31.000-et ment el a gyári és még nem teljesen full szar.Nyugodtan megveheted!
Csákó!
V-Power Racing-et tankóltál bele?!Ennyire érezhető a különbség!?
Hát Zorkán abba a váltóba én is beletudnék szeretni!
Hú apukám ahogy elindultál és váltottad a 2-est egyből felkaptam a fejem szinte 0 fordulatszám esést lehetett hallani.
Egy gyorsváltó beszerelése jó dolog az tuti,lehet nekem is kéne
(nulla irigységből írom, mert nekem is szűk lett volna, 5mm-el)