igen ,megkaptam,,köszi,,,,,,szopsz?,,,akkor gyere át az LFP-be ott is van erre kapacitás,,,,,,,oktatsz a Kakucson?
imádom azt a helyet
na,tessék nekem sem ér le a lábam,ezért a térdemet használtam koptató nélkül
najó,de nem ebben a galaxisba nézek a Nap mögé,hanem kettővel arrébb.....na,akkor most megoldom,,,,,engedd le a gumikat,,,,akkor már le is ér a lába,,,tessék,kész meg van oldva
Még nem vettél? Figyelj javaslom az ilyen alap dolgokat, azonnal vedd meg. Nem véletlenül pont "Atutu_88 R6 alap dolog" hivatalos importőr vagyok, tehát jó pénzé tudok rajtad segíteni! Illetve van Ago-val közös ismerős, aki olyan tuningcuccot ad el neked, hogy simán megduplázza a pacikat a gépben! Csak nyerhetsz velünk!
elektromos oldaltámasz pici görgővel,,,,,,mikor leraknád a lábad és csak féllel mész akkor megnyomsz egy gombot és egy mechanika lehajtja a sztendert és így nem dőlsz el,,,vagy vastag talpú cipő
Hát először is kösznöm a válaszokat !
El kezdtem utána nézegetni ennek a kutyacsont dolognak, szerintem azzal lehet orvosolni a problémát csak kérdés milyen mértékben és mennyire borítja meg a motor stabilitását. Meg, hogy eléggé le lehet-e "ültetni" a szettet és a lábam érje a földet.
Visszaszívtam! De még mindig azt mondom, hogy érdemes így megszokni, mert "beleállok a kátyúba" dolog sokkal ritkább, mint ami előnyöket ad a magasságához a motor...
Kutyacsont csere, kézzel készített ülés, első villát beljebb engedni 4-5mm-el. Ezekkel lehet nyerni valamennyit de mellékhatásként esetleg leér a motor alja olyan helyen is ahol egyébként nem.
Szia! Először is üdv a csapatban! A 85cm ülésmagasságot nem neked találták ki. Nem szivatás, de nem lesz könnyű dolgod az ültetéssel, ha nem egyenesen lehetetlen. Tudtommal nem igen lehet ezeket "ültetni". Most látom, hogy már árulod is? Azért ennyire nem katasztrofális a helyzet, pláne, hogy a te magasságod rohadtul nagy előny motorozásnál, nem szívsz ennyire mint én a széllel.
Sziasztok !
Csatlakoztam az R6-asok klubjához, de van egy nagy problémám. Kérlek segítsetek. Miután a teljes magaságom 161 cm így bajban vagyok a megállásnál, mert még pályázásnál és túrázásnál semmi bajom nincsen mert minek le lógatni a lábamat a földig. De szeretnék városban is közlekedni a motorral és hát sajnos ismervén a szép Budapesti utcákat és kátyúkat nem biztos, hogy mindig szerencsém lenne a megállásnál és egyszer csak egy nagy puff lenne a vége. Hogyan tudnék az ülésmagasságon állítani ? Várok minden ötletet és javaslatot, hogy ne dőljek el mint egy krumplis zsák.
Előre is köszi
Igaz nekem az R1-en, de akkor csinál ilyet ha sebességben van. Az önindító meg sem nyekken. Világít az üresjelző (zöld LED) ha ráadod a gyújtást? Vagy próbáld meg behúzott kuplunggal indítani. Mert az oldja az előbbi reteszfeltételt.
Szia! Az nem hiba, legalábbis nálam egészen addig ég, ameddig be nem indul a gép. Más lesz ott a probléma, de majd nálam okosabbak megmondják. Valsz szerelő lesz a vége...
imádom azt a helyet
na,tessék nekem sem ér le a lábam,ezért a térdemet használtam koptató nélkül
El kezdtem utána nézegetni ennek a kutyacsont dolognak, szerintem azzal lehet orvosolni a problémát csak kérdés milyen mértékben és mennyire borítja meg a motor stabilitását. Meg, hogy eléggé le lehet-e "ültetni" a szettet és a lábam érje a földet.
Csatlakoztam az R6-asok klubjához, de van egy nagy problémám. Kérlek segítsetek. Miután a teljes magaságom 161 cm így bajban vagyok a megállásnál, mert még pályázásnál és túrázásnál semmi bajom nincsen mert minek le lógatni a lábamat a földig. De szeretnék városban is közlekedni a motorral és hát sajnos ismervén a szép Budapesti utcákat és kátyúkat nem biztos, hogy mindig szerencsém lenne a megállásnál és egyszer csak egy nagy puff lenne a vége. Hogyan tudnék az ülésmagasságon állítani ? Várok minden ötletet és javaslatot, hogy ne dőljek el mint egy krumplis zsák.
Előre is köszi