Helló Szegaga! A múltkor említetted, hogy cserélned kell a kutyacsontban a csapágyat. Mennyire nehéz meló? Megpróbáltam amit mondtál és tényleg az kattan, szóval megnyugodtam kicsit. Csak mert szeretném kicserélni, és nem tudom neki merjek e fogni otthon, vagy attól azért bonyolultabb. Csak mert azért nem vagyok teljesen hülye a szerelés témához. Jah, és hogy oda valamilyen speckó csapágy megy, vagy boltban lehet kapni? Köszi, üdv schtomi4
Köszi a választ, az enyémen is így világít. Viszont a service manuálban a hűtő mögött 2db ventillátor van, az enyémben meg csak egy, azonban a másiknak ott a tartókonzolja. Ezért érdekelne, hogy nem is volt benne vagy kivették belőle?
Nagyon köszönöm a segítségedet de az a baj hogy mégsem jutottam előrébb. Nekem a csavarok fölött van egy műanyag takaró lemez és azt nem tudom hogy hogyan kell kiszedni. De akkor valószínűleg szét kell bombázni a seggét.
Azért mégegyszer nagyon köszönöm a fáradozásodat és a segítségedet!
Megnéztem és csináltam két képet is.
Leveszem a hátsó ülést, kiveszem a szerszámos batyut és alatta nekem már nincs semmi, ill. akkor már látom a gyári tartó 4 csavarjának a helyét.
Azt hogy volt-e ott még valami azt nem tudom mert Én úgy vettem a motort hogy egy zsákban kaptam meg mellé a gyári tartót mert azt már az előző tulaj levette (szerencsére mert egy katasztrófa)
Tehát ha neked is valami ilyesmi van akkor csak kiszeded a 4 csavart, kábeleket széthúzod és lejön a gyári tartó.
Utána ugyan oda felcsavarozod az új tartót, de a rendszámvilágítást és az indexet is rá kell mókolni, nekem a hátsó lámpába van integrálva az index, rendszámvill. pedig nincs, a hátsó lámpám eléggé megvilágítja.
Rendben van, akkor tényleg félreérthető volt, amit írtál! BÉKE!
zaza73: Szerintem ezek model specifikusak (nekem pl. a jobb oldali a tompított, a bal a távolsági), ezért érdemes elolvasnod a Service Manual-ját a motornak és akkor az utolsó "kavicsot" is megismered benne...
Légyszi egy kicsit okosítsatok ki: elől mikor melyik lámpának-lámpáknak kell világítani, valamint gyárilag a hűtő mögött egy vagy két ventinek kell-e lennie?
Hogy áll a gépállat?
Lehetne már vagy 10 fok...
köszönöm a segítséget!
Üdv:Sanyi
Azért mégegyszer nagyon köszönöm a fáradozásodat és a segítségedet!
Leveszem a hátsó ülést, kiveszem a szerszámos batyut és alatta nekem már nincs semmi, ill. akkor már látom a gyári tartó 4 csavarjának a helyét.
Azt hogy volt-e ott még valami azt nem tudom mert Én úgy vettem a motort hogy egy zsákban kaptam meg mellé a gyári tartót mert azt már az előző tulaj levette (szerencsére mert egy katasztrófa)
Tehát ha neked is valami ilyesmi van akkor csak kiszeded a 4 csavart, kábeleket széthúzod és lejön a gyári tartó.
Utána ugyan oda felcsavarozod az új tartót, de a rendszámvilágítást és az indexet is rá kell mókolni, nekem a hátsó lámpába van integrálva az index, rendszámvill. pedig nincs, a hátsó lámpám eléggé megvilágítja.
zaza73: Szerintem ezek model specifikusak (nekem pl. a jobb oldali a tompított, a bal a távolsági), ezért érdemes elolvasnod a Service Manual-ját a motornak és akkor az utolsó "kavicsot" is megismered benne...
Buzi aki nem motoros!
így már nem félreérthető...
Még az 5 naposat se képesek betartani, nem hogy a 15 naposat... átbaszás az egész. Jön a tavasz szerintem...
Ha megint átbasznak a meterológusok, akkor hétfőn beiratom...5 foktól már nekem tökéletes az időjárás!