Hallottam már ilyet is, de, hogy köré mit teszek, az a legkisebb gondom! Szerintem az eredeti kamra elrendezést rakom vissza lekicsinyítve, csak hegesztve van minden belülről, amihez nem férek hozzá. Majd csinálok képeket, mert elmagyarázni nem tudom!
Most csak a palást van, és a két vége csak rá van dugva, hogy lássam, milyen lesz... Szóval, mint a repedt fazék, olyan lehet. Csütörtökön kiokoskodom, hogy lehetne a belsejét megcsinálni, hogy se halk, se ordító ne legyen! Ha ordítana, nem tudnám azt mondani, hogy : De hát eredeti, ott az E jelzés is!
Lényeg, hogy eredeti kívülről, vagyis majdnem!
Lesz videó, ha minden sikerül!
ez lett, de ez csak kívülről, belseje tök üres... Azt hittem, egyszerűbb lesz,de nem, kamrás a dolog! Még nem szedtem szét gyárit, karbon sportot igen, de gyárit még nem... Már tudom, hogyan csinálnám a következőnél, hogy fél óra alatt kész is legyen! Most gondolkodom, hogy megtartsam a kamrás megoldást, vagy megcsináljam perforcsővel... Holnap meló, úgyhogy nem tudom, majd csütörtökön neki látok!
kíváncsian várom majd a kipuf flexelés eredményét!
Én is terveztem 2011re h cserélem a dobot egy karbon Akrára de ennek a gagyi egrusnak olyan jó hangja van .... nem merek hozzányúlni félek h oda lesz gyönyörű durrogós hang visszaváltásnál....
Én is ott kerestem, de hiányzik belőle 3 lap és pont azon van rajta... Neked nincs meg elektronikus dokumentumként a servicemanual?