Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali!eladó egy gyári R6R rendszer... illetve egy Bodis full-titán versenyrendszer szintán R6R hez:)hátha vkit érdekel:)
Sziasztok! tankot keresek r6-osra asszem 2003-as 2004-es vagy 2005-ös nemtudom pontosan mert nem az enyém.az a fajta amelyiknek a hátsólámpája két db szemformájú lámpa de nem a kerek.
Akinek van kérem szóljon
amúgy ha csak ezért vonatod ki, de még várnál vele, akk sztem nem éri meg. Mert Én pl. 1 évre fizetem és múlt évbe is kivontam a forgalomból és visszakaptam a pénzt...mondjuk a teljesítményadóból persze több jön le ha előbb kivonod.
Én csak okt. végén íratom ki....addig még hátha lesz jó idő.
Na ez aztán meggyőző vélemény volt a téli aksis dologról. Köszi!

Akkor a garázsba fogom felállítani a töltő centrumot.
Kötelező... szeptember végén kellene fizetni a következő időszakot, ezért már nem fogom kifizetni, hanem kiíratom a motort a forgalomból.
Az nincs sajna :S
Jobb első féknyereg van, egy elment hűtő, plexi karcos...
Nem nem voltunk de nem is az enyém a motor barátnőmé én csak szépítgetem. Mivel az elejét törted gondolom első lámpád nincs hozzá?
EEE Árpy te nem voltál Kunmadáron Máj 1.-én?
Egy szürke R6 állt be mellém a popsija kicsit el volt csavarodva, gondolkodtam is hogy hagyok neked egy telószámot, hogy van segédvázam
Sziasztok, valaki tud yamaha r6 hoz 2005 ös magyar használati útmutatót?
Kevesen tudják, hogy nem a hideg az akkumulátor első számú ellensége, hanem a meleg.

Első pillanatra talán hihetetlenül hangzik ez az állítás, hiszen az indítási problémák általában a hideg téli napokon jelentkeznek. A magyarázat nagyon egyszerű.

A melegben felgyorsulnak a kémiai reakciók, így a korróziós folyamatok is, melyek megtámadják az akkumulátor rácsszerkezetét. Fokozódik a vízbontás, növekszik az önkisülés és a túltöltésre való hajlam. Ennek következménye az iszaposodás, cellazárlat. Hidegben aztán, amikor a motorolaj sűrűbb, az illesztések szorosabbak, az önindító áramfelvétele indítózás közben megnövekszik, ugyanakkor az akkumulátor áramleadó képessége csökken. Ha ez a kényes egyensúly felborul, a motor lesz az "erősebb", az akkumulátor a gyengébb, indítani nehezen vagy egyáltalán nem sikerül.

én eddig télen mindíg kint tartottam az akksimat,hetente egyszer rádugtam töltőre.ennyi.sosem volt még semmi baja.tavasszal pöcc röff.pedig még a gyári akksi
Szia érdekelne még hogy milyen alkatrészeid maradtak meg a tavalyi pályamotor építésedből?
Várom mielőbbi válaszod Üdv.:Árpy
...az idő
...5...4...3...2...1...
mi jár le?
Köszi! Ahogy elnézem a kötelezőmet, ez jövő hó közepén kiírhatom a mocit, mert lejár...
az ülés alatt van. 2 imbusz csavarral van rögzítve az ülés. és elől van az pici aksi. Ott még egy kis konzolt azt hiszem le kell csavarni és kiszabadul De nagyon paszentosan jön ki (legalábbis nekem )
Akkor mostmár valaki meg tudja modnani, hogyan tudom könnyen kivenni egy 2008-as R6R-ből az aksit? Csak mert fogalmam sincs hogy hol van (mondjuk nem is kerestem).
Az aksit mindenképp vedd ki, rakd vmi szobahőmérsékletű helyre. Én télen havi 1x rárakom csepptöltőre kicsit dolgoztassa az aksit mondjuk 1 napig aztán ennyi.
Csak ennyi? Nem töltöd vagy ilyesmi? Mondjuk a hideg az tényleg nem tesz jót az aksinak.
Én ki szoktam venni, és beviszem a szobába
Mondjuk biztos be fogom indítani 1-2 hetente, hogy átmelegítsem az olajat, mert azt mondták ez fontos a szintetikus olajnál.

Amúgy a garázs teljesen száraz. Tényleg, gondolkodom, hogy vegyek egy akku töltőt. Szerintetek hogy kellene tölteni? Állandóan rádugva a töltőre vagy milyen időközönként meddig tölteni télen?
szerintem nem gáz....csak legyen száraz helyen enyém is garázsba van azt ennyi.
Mennyire gáz a motornak télen a hideg? Zárt garázsom van, de fent és lent van két csík az ajtón, ahol bemegy a hideg levegő, tehát télen valószínűleg egyforma lesz a hőmérséglet bent is, mint kint.
Én is mindig ápoltam, fújtam sprével és kb. 1000-ként takarítottam rendesen, de 30 k-nál mégis muszáj volt cserélnem. Annyira szakaszosan volt elnyúlva, hogy lehetetlen volt rajta fesszeséget állítani.
30e a pár.