Igazából már 52ezer van benne,de még bőven lehetne feszíteni.Viszont a fogaskerekek már eléggé tönkrevannak,a fogak nagyon vékonyak már,főleg a kislánckeréken,úgyhogy nemsokára cserélem.Simán elment ennyit,igaz,megkapta a törődést.
Morti, ha egyszer mész ismét ilyen hosszabb túrára és van egy kezdőnek "hely", akkor szivesen veled tartanék, mert én is imádok túrázgatni, bár még csak Magyarországon. Minden vágyam a Dolomitok... remélem jövőre összejön.
Akkor az ár alapján nem versenyképes a dolog. Én 40 pénzért kínálom. Két előnye van egyébként egy ilyen lábtartónak. Az egyik, hogy magasabban és hátrább van a lábad, a másik, hogy ez fix, tehát kvázi bukógomba a mi jól jöhet ha lefekszik a gép
Attól függ. Mennyibe kerül, mert nekem csak a lábtartó kellene gyáriba, a tied meg komplett van. Megkérdeztem a szervizt a gyári lábtartó 14 e Ft. De azt sem tudom a jobb elsőt hogy kell szétszedni, mert a bal oldali az sasszeges a hátsók meg csavarosak de ezen semmit nem találok.
Megnéztem és még egész jó állapotban van még a szűrő,
majd jövő szezon végén fogom kicserélni, akkor lesz majd 20e körül benne.
Még jó hogy megnéztem mert egy benzincső nem volt visszadugva a helyére,
ennyit a márkaszervizről ahova az előző tulaj hordta, bár nem tudom mit mókóltak a tank alatt,
hogy le kellett húzni a csöveket de nem kizárt, hogy szűrő cserénél lehetett a hanyagság
bár állítólag azt még nem cseréltek rajta.
Szerencsére a túlfolyó cső lógott árván a helye meg figyelt a semmibe.
köszi!