Ezek közül utcára a K5 1000 a legjobb. Kényelmesen sportos, baszott nagy a nyomatéka alul-középen is, megbízható, olcsó hozzá az alkatrész és van választék is. Kawasaki eléggé kényelmetlen utcára meg kicsit hirtelen is+alig találsz épkézláb példányt. Yamaha eléggé nyomatékszegény 8000 alatt nem az igazi de ebből is van bőven. 20004-es 1000RR-t nem vennék. Gyönge. Az 1000RR 10-15Le hátrányban van a többivel szemben.
(Persze nyilván hogy lehet egy 1000-es motor gyenge? De ha már ekkora sportgépet veszek akkor az menjen is mint a barom nem?)
Én is ezt tartanám normálisnak, de akkor ezt is kellene kommunikálni, nem félrevezetni a vásárlókat. Hidd el, nem jó üzletpolitika évente átverni őket...
Nem a Yamahával van a baj. A legtöbb gyártó átállt a 3 éves modellfrissítésre. Amit nagyon is helyeslek. Vicc, hogy egy 4 éves motor már 2 generációnyi hátrányban van.
Kawa = felejtsd el!
2004-2005-ös Fireblade-ek típushibásak, feszültség szabályzó problémák, amik viszik az "olcsó" akkumulátort is. Cseredarab, egy újabb - sz*r - fesszabályzóra ... --- 2006-os FB már frankó.
2005-ös R1-be van már csúszókuplung? A 04-esbe még tutti nincs, én ezt választaném, HA fel lennék már nőve egy ezres sportgéphez.
4-5 év még hosszú idő ki tudja hogyan is alakulnak még piciny életem dolgai,
de ha minden jól megy akkor az asszon megörökli az R6-ost és magamnak veszek egy ezres gépet.
Most még úgy gondolom ez egy R1-es lesz de igazából nem vagyok ebben már olyan biztos.
A következő gépek jöhetnek számításba, fontossági sorrendbe:
BMW S1000RR (még túl drága nekem és félek az esetleges tip.hibáktól)
Yamaha R1 2005-től nagyon tetszik és maradjunk a márkánál
Honda CBR1000RR 2004-től nagyon precíz Hondától elvárható mínőség (brutál csúnya műszerfal)
Suzuki GSXR1000 K5 2005-től az utóbbi ídőben egy kicsit kiesett nálam de a K5 már jó gép
Kawa ZX10R 2004-től krosszmotorban csakis Kawa de sportban nem is tudom
Ti melyiket választanátok ?
Én már láttam 4 db - nem újságíróit - Bp utcáin, meglehetősen nagy rendszerességgel. Nekik jól megy. :) De pl van egy trió: Legújabb fehér R1, sárga S1000RR + RSV4, akik rendszeresen mutatkoznak a Nyugatinál.
Nem ismerlek, nem tudom, hogy motorozol, így inkább felhívtam a figyelmet arra, hogy ésszel érdemes hajtani, pláne utcán. Viszont ezért írtam oda, hogy a minden a csuklódon múlik
grZack:Teljesen korrekt meglátás, 1etértek.
De azért van egy picike fenntartásom egyenlőre a Bambival szemben
mostanában az új autóikat is összecsapják remélem a motort precízebben állították össze.
Egy szónak is száz a vége most az álmom egy S1000RR csak legyen tényleg jó moci.
Jó meglátás, de gondolj csak bele. A BMW-nek sokkal több pénze van fejlesztésre, mint amilyen a yamahának valaha is lesz. Azt csinálták, amit a suzuki 2005-ös gixxer megalkotásakor. Megnézték, hogy mi a legjobb, merítettek/koppintottak, rárakták a suzi emblémát és KÉSZ. Azóta is KULT bike a K5-ös ezredes.
árlistáról egy szó. Nézd meg, hogy USA-ba mennyi egy vas, aztán sírjunk együtt...
4.800.000 HUF-ért megkapod a LEGFULLOSABB S1000RR-t, 202 lóerővel, TC-vel, ABS-el. Ki az aki más motort vesz ezen kívül? (itthon ennyi pénzért)
Megbíthatóság: RSV4-el vannak problémák ... láttál/hallottál/olvastál parás dolgokat az S1000RR-el kapcs? Én még nem, pedig nemcsak magyar sajtót olvasok.
Egy picit a BMW-hez hozzászólva attól függetlenül, hogy nagyon tetszik és nagyon gondolkodom rajta,
hogy 4-5 év múlva vegyek egy használt, árban már elérhetőbb példányt,
nagyon nem tetszik, hogy egy koppintás az egész úgy ahogy van
Ha jobban megnézitek mintha a mostani élenjáró típusokból minden jót kivettek volna és egy tökéletes darabba gyúrták volna össze.
Ami a végeredményt illeti jó, hogy ez így lett, de azért vihettek volna bele valami sajátot is az emblémán kívül.
És még várjuk ki az esetleges kezdeti típushibákat, amik nagyon remélem nem lesznek számottevőek.
Rossz árlistát nézel! Ne a magyart vedd alapul, mert egy kis pöttöm ló**** ország vagyunk, magas regadóval és sz*patási rátával. Nézd meg egy olyan országban, ahol normális az adó. Ott 12-15e EUR az R6-R1 és az csak 3 és 3,5 milla Ft-ban. Én még tavasszal 2,5 milláér vettem (hitelre) a 0 KM-es R6R-t. Szerintem elég jó vétel volt.
Itt nem csak a válság tett be, hanem a sok kibaszott újítás az "R1-nél" ami annyira magas árat hozott, hogy normál ember nem tudja megfizetni. egy pl csak: (yamaha harmati árlista)
YZF-R6R '09 3 478 000 Ft
YZF-R6R 3 698 000 Ft
YZF-R1 '09 4 598 000 Ft
YZF-R1 4 898 000 Ft
ennyi pénzt max az ad ki aki naon tele van mert ez röhej.
szóval inkább más márka mellett teszik le a voksukat vagy használt mellett. többi japán gép sokkal olcsóbb és szinte semimvel se rosszabb. maradék pénzből felöltözöl sőt még bőven jut extrára is.
yamaha mindig is a legdrágább volt de amit most folytatnak az már vicc. szóval szerintem ne csodálkozzanak, hogy nem fogynak a motorjaik. (elsősorban r1,r6 gondoltam) vihetik a sok motogp újítást a picsába
Mostmár biztos, hogy 2011ben a Yamaha nem újít. A 2012-es R1 modelt, pedig agyon hype-olják (dupla-kuplungos váltó, verseny TC,...). Tényleg fel kell mutassanak valamit, mert az S1000RR valami hihetetlen nagyot robbantott a piacon. A Honda is csúszik a TC-s CBR1000RR-el. Az Aprilia is a jövő évi RSV4 modeljükben hozza ki a TC-t. Sajnos szerintem az R6 2012-ben semmilyen újítást nem fog kapni (max. ABS). Ahogy megszokhattuk 2013-ba 1 évvel később fog majd kijönni. Tehát a 2008-as R6R vásárlása jó döntés volt részemről. Valószínüleg a fenti újítások elmaradása miatt, 1-2 évig még tartani fogja az árát (nem mintha tervezném eladni). Sajnálom, hogy a Yamaha elvesztette a piaci újító szerepét, mert a 2008 R6R és a 2009 R1 komolyan újított a piacon. A válság és a BMW viszont rendesen kiütötte a nyeregből. Ti hogy gondoljátok?
üdv. eladó yamaha r6r, 2008-as eredeti teljesen új idomszett lámpákkal stb.... ár 260 eft. ugyanitt 99-02 közti r6-hoz néhány blokkalkatrész és 1-2 külső alkatrész is eladó. 0620/992-4528
Úgy néz ki komolyan betett a válság a Yamahának. Lényegi változás nincs a 2010es és a 2011es model között. Csak új színek jöttek képbe... és a méretek itt ott változtak, minimálisat. Számomra ez csalódás is meg nem is. Igen, mert mikor megvettem az enyémet (2008), akkor tudtam, hogy nem érdemes a 2010esre várjak, mert nem jön lényegi újítás a 2008-hoz képest, csak majd 2011be fogják a válság miatt piacra dobni az újításokat. Na de ez nem történt meg (http://www.yamaha-motor.com/sp...). Más részről meg boldog vagyok, mert nem fogok a 2011es modelre vágyni... Viszont vörösbe vadítóan szexi: http://www.yamaha-motor.com/as...
Jó, nyilván, a robogó köhög egyet, kicsit bekormolja a gyertyát, azt megy tovább... Az FZ6/R6 meg nem egészen ezt teszi... De azért a hirtelen nagygázos buktatókat azért elég jól ki lehet védeni minimális odafigyeléssel, én továbbra is úgy gondolom....
Az SV-t is sokan dícsérik, de valahogy nem nyerte el a tetszésem. Először érdeklődöm, aztán ha a visszajelzések alapján minden OK, akkor jöhet a próba. Bár sajnos nincs még egyáltalán rutinom váltós mocival, jogsit is most fogom kezdeni nagymocira, szóval tartok tőle, hogy az első pár menetpróbán nem igazán tudnám még leszűrni, melyik vas mit tud vagy melyiket érdemes beszerezni... Ellenben az ergonómiai dolgokat nagyon is, hogy tudom tesztelni...
Azért az r6/Fz6 máshogy fog viselkedni a nagy gázra, mint a robogód! Ha V2 akkor esetleg SV-n nem gondolkoztál? Szerintem jó döntés lehet esetleg még az is. De a világért sem akarlak még jobban elbizonytalanítani! Egyébként a legjobb az lenne ha kitudnád próbálni mindkét motort. Akkor éreznéd meg legjobban a különbséget.
(Persze nyilván hogy lehet egy 1000-es motor gyenge? De ha már ekkora sportgépet veszek akkor az menjen is mint a barom nem?)