Meg egy rendszer korántsem egy kormány-lengéscsillapító ára.
Én 80 e-ér vettem használtan Hyperpro csillapítót. Egy rendszert meg jó esetben 280 körül tudsz venni. Nekem biztos nem kell rendszer, kivéve ha megnyerem az 5-öst és lesz 20 motorom....
A lánckerékkel pedig sztem is igazad van.
Igazad van, de hidd el, hogy én nem a teljesítmény miatt akarok venni, hisz még sohase használtam ki a maximális teljesítményét és mivel élni akarok, ezért közúton nem is fogom (pályára pedig sajnálnám). Nekem a hangja miatt kellene elsősorban. Természetesen a rendszert AGO-nál beállítattnám.
A csillapító utólag végig gondolva tényleg fontosabb. Valsz tavasszal beszerzek egyet. Csak az a baj, hogy gondba leszek a GPS tartó miatt, mert pont útban lenne....
nem akarok bele vau vauzni ...
de sztem is inkább a kormcsillapítóra költs... a rendszer álatal nyúltott 10Le-t az életben nem használod ki a közúton...
plussz ha veszel rendszert akkor már illik hozzá állítani a gépet nehogy károsodást szenvedjen...
ha akarsz +10lovatérezni akkor vegyél előre 1el hátra 2vel nagyobb lánckereket végsebességből buksz 20km/h-t amit mondjuk motorozásaid során 1%ban sem használsz ki kivéve ha nem vagy komplett idiótahullajelölt
Na azért mondom, hogy ha keményebben motorozol, akkor bizony érzed a hiányát, főleg ezeken a csodás magyar utakon...pl. 6-os út Szekszárdtól Pécs fele.....
Kipufogóból van E jelzésű...de akkor már inkább a gyári.
Jó a manuális E jelzés, de mivan ha berendel hatósági műszakira, mert hangosnak véli? Akkor viheted a műbizonylatot, amit viszont hogyan szerezel?
Amúgy nemtom mennyire motorozol keményen vele és milyen utakon, főleg ha elkönnyül az eleje akkor szitál a kormány, illetve a rossz utakon pl. egy hosszanti kátyú is szép tud lenni és még ott az egykerekezés.
Amikor elvették a forgalmimat a kipu miatt, megkérdeztem a magyar forgalmazót, aki egy és ugyanaz yoshi, leo vince two brothers.....forgalmazója, hogy van e benne E jelzés, mert ugye az van a honlapon....válasz tudod mi volt? Megfelel az E szabványnak, van hozzá szűkítő, de az E jelzés nincs benne, azt nekem kell megoldanom....
06705150917 számon elérsz, így gyorsabb lesz, köszi.
Remélem hétvégén jó idő lesz....szombaton megyünk Hidasra motoros felvonulásra meg lesznek jó programok.
Mivv ill TBR www.danger.hu oldalon is megnézhető....
A GPS-nek zsebben nehéz megoldani az áram ellátását. Gáz lenne ha a legfontosabb helyen merülne le.
A GPS-t pedig rakd zsebre és told be fülbe a hangot.
Én 80 e-ér vettem használtan Hyperpro csillapítót. Egy rendszert meg jó esetben 280 körül tudsz venni. Nekem biztos nem kell rendszer, kivéve ha megnyerem az 5-öst és lesz 20 motorom....
A lánckerékkel pedig sztem is igazad van.
Nekem elég a yoshi slip-on.
A csillapító utólag végig gondolva tényleg fontosabb. Valsz tavasszal beszerzek egyet. Csak az a baj, hogy gondba leszek a GPS tartó miatt, mert pont útban lenne....
de sztem is inkább a kormcsillapítóra költs... a rendszer álatal nyúltott 10Le-t az életben nem használod ki a közúton...
plussz ha veszel rendszert akkor már illik hozzá állítani a gépet nehogy károsodást szenvedjen...
ha akarsz +10lovatérezni akkor vegyél előre 1el hátra 2vel nagyobb lánckereket végsebességből buksz 20km/h-t amit mondjuk motorozásaid során 1%ban sem használsz ki kivéve ha nem vagy komplett idiótahullajelölt
Viszont emberi tempóban (90-130-160), egyáltalán nem érzem a hiányát. Persze macskaköves meg széthulló úton nem tépem, mert öngyilkos húzás lenne...
Kipufogóból van E jelzésű...de akkor már inkább a gyári.
Nem megyek vele keményen. Közúton (máshol se) nem szeretném eldobni, mert jó volna még pár évet élni...
Amúgy nemtom mennyire motorozol keményen vele és milyen utakon, főleg ha elkönnyül az eleje akkor szitál a kormány, illetve a rossz utakon pl. egy hosszanti kátyú is szép tud lenni és még ott az egykerekezés.
A kipufogót, pedig akkor "E" jelzéssel fogom ellátni, manuálisan.