Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attila!
Bátor és szerencsés ember vagy jogsi és tapasztalat nélkül 200! Egyből húzni az bírod.gondold végig nem sokon múlott a földi pályafutásod!Én 25 év motorozás után meglepődöm néha!Ismerd meg a motorodat és önmagad ha élni akarsz.Ez rosszabb mint Irak! További sok sikert!
Érdeklődnék nincs-e valakinek r6r 06-07es évjárathoz tank alsó borító idomja (JOBB oldali). valószínüleg elhagytam vagy valaki lekapta róla.
Köszi előre is!
Nem akarlak meggyőzni, amíg saját magadnak okozol fölösleges gondokat az a te dolgod.
Viszont nem örülnék ha mondjuk az én autómban/motoromban okoznál kárt mert a biztosítód nem fedezné az okozott kárt, mivel ilyen esetben mentesül a fizetés alól. Gondolom komoly tartalékot képeztél ilyen esetekre, hogy ne mással csesszél ki...
Nem indok,az vesse rám az első követ aki még 1 szabályt se szegett meg.Emberek vagyunk.
Az indok, hogy ha más felelőtlen?

Van aki csal/lop/hazudik/embertöl.....
Sziasztok!
Ha valakinek van kedve egy kis pénzt keresni, és ráér pénteken 2órára, szóljon, lenne egy kis motoros jelenet egy vizsgamunkára készülő filmben. Kellene egy motoros ember aki elmegy a kamera előtt a mocijával. Akit érdekel, írjon, a címem tgabi009@gmail.com
ugyanez az msn is.
Köszi.
Elkezdtem a nagymotor jogsit.De szerintem nem én vagyok az egyetlen aki jogsi nélkül motorozik vagy kocsikázik.
Akkor talán arra is oda kellene figyelni, hogy megfelelő jogosítvánnyal menjél a forgalomban
Ha másra nem, legalább magadra gondolj, bármi történik te viszed el a balhét
Hát jah .Nem tudom hogy mennyit bírnak a láncok eddig robogóztam:D de most szerintem megtanultam örökre mire kell odafigyelni.Hát szerintem is megúsztam nagyon mivel még jogsim sincs:D
azért az nem semmi , hogy így megúsztad a dolgot ....
lehetett volna sokkal komolyabb baj is ....
pályán gondolom nem 50-el elment a lánc a levesbe ....
mondjuk ha a mögötted lévő autósnak rátekeredik a nyakára a szélvédőn keresztül .....

vagy beszorul az első lánckerék és a blokk közé ....azé egy ilyennel szépet lehet ám fikázni ....
Ez erősen csuklófüggő !
"akadozni" meg "átugrani" nem tud a lánc....
amikor a lábtartón érzed a "dobogást" , az attól van , hogy nem egyenletesen nyúlt meg a láncod , vagyis bizonyos szakaszon jobban megnyult , ettől csapkod ...ilyenkor csere van , mert már nem tudod normálisan beállítani a feszességet .

viszont ilyent még nem is hallottam , hogy ráültetek egy 100 kilós gyereket és úgy állítok feszességet .... ez baromság ...

még csak manuál sem kell ehhez , mert minden tesztkönyvben van ilyen kérdés, hogy milyen a helyesen beállított lánc ....szerintem...
múltkor cseréltem 34-nél.gyári volt még.de a lábtartón már én is éreztem hogy akadozik,meg nem úgy fut mint régen.
sztem pont ilyen 30 ezret bír....
Mondjuk a 32e KM az nem kevés. Volt egyáltalán már cserélve a lánc? Mennyit "él" 1 lánc?
250 ért láttam a neten plusz még a papírozás engedélyek új forgalmi új eredetiség vizsga á egy vagyon most vettem 10 napja:S
Nem tudom mitől szakadhatott el,Most cseréltek rajta gumit,lehetséges nagyon feszes volt a lánc?A srác úgy állította be hogy ráültetett egy 100kg os gyereket hogy legyen valami lógása.Éreztem már mert a láptaró dobogott olyan volt mindha elugrott volna a lánc néztem de nem láttam semmit rajta,és minden menet után fújni szoktam hogy elkerüljem.De utolért a végzet:S
Holnap szétszedik és kiderül hogy csak valami beknit vagy a blokk is kapott.De kéne valami bontó ahol olcsón lehet hozzá alkatrészt kapni
halkan jegyzem meg , hogy egy 90-es évek elejéről származó cbr 900-as blokkért 170000 - körül kérnek , az itthoni bontókban ...
mondjuk ezért , most minden zokszó nélkül adnék 50 ojrót ....
100-ért ? ? ? ?
lehet vennék akkor vagy 10-et ....

itt a képesmotoron 250-ért van egy például ...

S a bontókban sem túl szégyenlősek az árakkal elhiheted ....
Holnap felhívlak jó?
Részvétem
Mit vert szét pontosan? Az olajteknőt, hogy az összes olaj kifolyt?