sziasztok!
Eladó pályaidom lámpával, a hátsó elem gyári, a zárat is bele lehet rakni. Nagyon szép szürkés-fekete metálra van fújva!Nem volt soha törve, utcai motoron volt.Ár:60000Ft
Sziasztok lenne egy nagy gondom.Vettem 10 napja egy yamaha r6ost 00 évjárat.Mentem is vele vagy 400km,de a lánc 200 nál elszakadt az autópályán.Szerencsére nem akadt meg és nem vitte be senki szélvédőjét,de a blokkot valahol kiverte.Abba a pillanatba ahogy elszakadt gyorsan meg is álltam,és leállítottam.Az összes olaj 1 pillanat alatt elfolyt.Elvittem szervízbe azt mondták meg kéne geheszteni vagy másik blokkot szerezni bele.de annyit meg nem ér.32 ezer km van a blokkba.Azt mondják nem lehet meghegeszteni mert elvetemedhet,igaz ez?Akkor csak a bontás marad?Mennyit lehet kiárulni belölle vagy hova rakjam fel hogy legalább 600 ezer legyen belölle?
ZsZolee. Én ugy állnék neki hogy emelőre feldobnám:) Aztán pucold le láncot lánctisztítóval utána meg állj neki az idomoknak mert addig leszárad a lánctisztító. Mielött meg eljutnál felniig előtte fujd be láncsprayvel mert ha ugy fujod akkor felnire is kerül. Én szoktam odarakni papirt vagy rongyot hogy ne fujjak be vele mindent:) Würth szélvédőtisztítót nyugodtan használd ha van az nem roncsolja fényezést inkább jobban csillog tőle:) remélem segitettem:)
Sajna az elején bukik a történet, mert nincs emelőm. :D De megoldom emelő nélkül. Tehát lánctisztító sprayel lefújom, csak a láncot (mögé rakok vmit), utána pedig szivacs+szélvédőmosó+edény+vízzel, neki állok letisztítani az idomokat. Nem tűnik annyira vészesnek, remélem utána is pozitív dolgokról fogok tudni beszámolni! :)
Ja jut eszembe, milyen lánctisztitó sprayt vegyek? Ugyanarról beszélünk, mint amivel esős menet után le kell fújni a láncot? Bocs a sok amatőr kérdés miatt, de nem szeretném elb*szni a drágaságomat!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2006-os R6R-be kb mennyi olajat kell rátölteni ha a nívónak a minimum szintjén van az olaj? Mert ugye kis ablakocska nem jár csak R1-hez
Állítólag ahol a gixxer váz már tekeredik ott az R6 jó esetben megmarad, többet bír... Youtube-on van egy videó ( yamaha R6 crash), a figura kanyar-második-nagygáz-kerék kipörög-gép eldob... Nem szép! Drága volt a mai motorozás asszem. Belepattantam egy százas táblánál lévő trafiba 140-el
Köszi hogy írtál!
Hát a lényeget meg próbálom mutatni! Kawasaki váz
Mondja a videóban hogy a sok első kerekezéstől hajlik/reped/törik a váz! Na de az R6 ettől jobb vagy nem? Mert hallottam olyat hogy csak a blokk jó, a váz sz@r... Van aki mondta hogy legjobb! De én magam tudom hogy a blokkja a legjobb, mert kerámiával van bevonva... attól jobb nincs is! Meg a váz az öntött alumíniumnak hívják vagy milyen? 03-05 közöttiek!
1x autópályán én is mentem lejtőnek de ott nem akart 280 fölé menni.....ez a 281 egy olyan szakaszon volt ahol még ment volna de jött a kanyar....igaz sztem nekem is volt hátszél, de sík egyenesen, meg mondjuk nem is ez a valós sebesség amit kiír.
Ez nem attól függ, hogy mennyivel és hogyan....lehet nagyot esni úgy h mondjuk csak idomsérült lesz, de lehet kicsit is h elmegy a telo vagy a váz....sztem.
Aki kerekezik, meg vagánykodik, abban ez bőven benne van. Ezt a videót sokszor láttam, jó sok mozgó alkatrész keletkezett :D
Amerikában ilyenre tartanak sokan motort, mondjuk főleg GSX-R 600ak voltak, amiket mutogattak. Azokat meg nem sajnálnám én se...
Nekem kb egy éve van meg a gépem, de nem is próbáltam még kerekezni vele. Egyszerűen sajnálom ilyennel tönkretenni a gép elejét, nyúzni a láncot, fogaskerekeket. Ha meg 1 karc is lenne rajta ilyen baromság miatt, na az nagyon felidegesítene.
Én még csak krosszmotort dobtam el de annak semmi nagyobb baja nem lett.
Egyébként ha esetleg eldobnám a mostani vasat és túl élném akkor utána biztos felvágnám az ereimet hosszában.
Eladó pályaidom lámpával, a hátsó elem gyári, a zárat is bele lehet rakni. Nagyon szép szürkés-fekete metálra van fújva!Nem volt soha törve, utcai motoron volt.Ár:60000Ft
2. nem kell enyire drasztikusan felfogni egy új blokk 100-140 között mozog kb....
Sajna az elején bukik a történet, mert nincs emelőm. :D De megoldom emelő nélkül. Tehát lánctisztító sprayel lefújom, csak a láncot (mögé rakok vmit), utána pedig szivacs+szélvédőmosó+edény+vízzel, neki állok letisztítani az idomokat. Nem tűnik annyira vészesnek, remélem utána is pozitív dolgokról fogok tudni beszámolni! :)
Ja jut eszembe, milyen lánctisztitó sprayt vegyek? Ugyanarról beszélünk, mint amivel esős menet után le kell fújni a láncot? Bocs a sok amatőr kérdés miatt, de nem szeretném elb*szni a drágaságomat!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2006-os R6R-be kb mennyi olajat kell rátölteni ha a nívónak a minimum szintjén van az olaj? Mert ugye kis ablakocska nem jár csak R1-hez
Köszönöm előre is!
Hát a lényeget meg próbálom mutatni! Kawasaki váz
Mondja a videóban hogy a sok első kerekezéstől hajlik/reped/törik a váz! Na de az R6 ettől jobb vagy nem? Mert hallottam olyat hogy csak a blokk jó, a váz sz@r... Van aki mondta hogy legjobb! De én magam tudom hogy a blokkja a legjobb, mert kerámiával van bevonva... attól jobb nincs is! Meg a váz az öntött alumíniumnak hívják vagy milyen? 03-05 közöttiek!
Amerikában ilyenre tartanak sokan motort, mondjuk főleg GSX-R 600ak voltak, amiket mutogattak. Azokat meg nem sajnálnám én se...
Nekem kb egy éve van meg a gépem, de nem is próbáltam még kerekezni vele. Egyszerűen sajnálom ilyennel tönkretenni a gép elejét, nyúzni a láncot, fogaskerekeket. Ha meg 1 karc is lenne rajta ilyen baromság miatt, na az nagyon felidegesítene.
CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK !
(elnézést hogy ilyet belinkelek de tanulságos)
A szívem szakadt meg mikor először láttam
r6 crash
Egyébként ha esetleg eldobnám a mostani vasat és túl élném akkor utána biztos felvágnám az ereimet hosszában.