Sziasztok! Segítsetek légyszíves. Van egy 2005-ös R6-os Yamahám és lánszettcsere esedékes. Milyen méretű láncot vegyek rá? Mert gyárilag 532-es van rajta de mindenki azt mondja, hogy felesleges, kisebb is elég. Illetve az első fogaskereket az előző tulaj 1-el kisebbre cserélte. Akkor nem-e kell rövidebb lánc? Csak utcán használom a motort. Előre is köszönöm a választ.
jah, meg sportkipuff, meg a gyári is van hozzá. Meg szervizkönyves, bár az nekem nem sokat jelent mert ismerem az itteni szervizeket, de látszik téényleg, hogy szeretve volt a motor. De jövő héten csinálok egy körutat és akkor megnézek egyszerre többet.
Esetleg ha valamelyikőtöknek van teszt r6-osról akár pdf-ben, vagy jpeg,ben, vagy bármilyen más formátumban szívesen venném, szeretek olvasgatni róla írásokat. Köszi
Nah, voltam megnézni az egyik mocit. Azt amelyik itt nálunk eladó: http://yamaha-yzf-r6.autobazar...
Nagyon szuper állapotban van. Alaposan átnéztem, néhány karcolás van a festésben, viszont motorilag tökéletes, hidegen gyújtottuk be, nagyon csendesen járt. Sokkal szebb volt a hangja mint az én 22000km-es FZ-6omnak, szóval a km is valós. és az mellett van rajta bukógomba és elöl fém fékcsövek. Szóval nagyon jó vételnek tűnik, de azért elmegyek még megnézni párat, legyen viszonyítási alapom.
teljes mértékben megértelek, de ha tudom javasolni, igaz általában egy 100assal drágábbak, de már fordított telóval, radiális fékekkel, és általában sportkipuval vannak ellátva a 2005-ös modellek, ezért szerintem esztétikusabbak is, de mégis kb ugyanaz.
Nem mondom azt hogy a 2009-es nem tetszik, nagyon brutál csak mivel még tanulok nincs munkahelyem így nem engedhetem meg magamnak hogy vegyek 2,5 milliós motort.
És szerintem a 2003-as évjáratú R6-ok nem néznek ki olyan rosszul.
ez egy olaszból behozott motor, a festése nem gyári szóval biztos volt törve vagy csúszva vele. nézz be az idomok mögé hogy mégis azért mi a helyzet, nézd meg a blokk csavarokat voltak e már bontva, mikor elmész megnézni kérd meg hogy hideg legyen a motor mikor odaérsz ,hallgasd meg a blokkját, ülj fel rá próbáld ki a váltót és az egyenes futását, nézd meg nem e fut 2 nyomon stbstb ezek örök érvényű dolgok midnen motorra vonatkoznak, de ha ezek stimmelnek tul nagy baj nem lehet.
Mondjuk a döntésben nehezíteni fog sztem az, hogy majdnem mindegyik kitűnő állapotban van, feltéve ha nem törték, vagy nem kimondottan pályázásra használták.
Legyen "pofád" alkudni, mert ebben a válságos időben mindenkinek szüksége van a pénzre, tehát biztos engednek kisebb-nagyobb összegeket, és törekedj arra, hogy minél több kiegészítővel legyen ellátva, mivel csak ebben lehetnek különbség motorok között... más nem sokat számít.
Nem tudom, nálunk sokkal kevesebb a motoros mint nálatok. Bár mondjuk tavaly eléggé megugrott a számuk, vagy inkább tavaly előtt.
Az utak pedig...nem mondanám hogy jobbak mint nálatok, főleg a tél után olyanok maradtak, hogy csak csodálkozom, és mindenki szarik megcsinálni. habár nem is sokat várok ettől az országtól, de ezt hagyjuk máshova tartozik. Csak az a baj hogy még sosem mentem r6-al, úgyhogy nem nagyon lesz mihez viszonyítanom, mer az FZ6-omhoz képest biztos sokkal sportosabb lesz, de ezért mindenképp sokat megnézek mire döntök. Csak már tarthatnék ott
Azért a szlovák rendszám, mert szlovákiából vagyok, Dunaszerdahelyről. Csak nálunk olyan ritka az eladó 2005-ös R6-os mint a fehér holló. Úgyhogy szerintem mindenképp Magyarországon fogok venni.
Szerintem is nagyon jó választás a 2005-ös R6. Ha valamelyik Rossi jó állapotú, akkor azt tudom ajánlani :) Egész korrekt áron is vannak, csak oda kell figyelni a vásárlásnál, nehogy belefuss valami rejtett hibába.
A Fazer-en hogyhogy szlovák rendszám volt amúgy?
geri kukac danger pont hu. Írj neki mélt, fog tudni segíteni.
Üdv
Zsu
Eladó vagy cserélném Pirelli slic hátsó gumira!
06-30-4366-321
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
http://yamaha-yzf-r6.autobazar...
Nagyon szuper állapotban van. Alaposan átnéztem, néhány karcolás van a festésben, viszont motorilag tökéletes, hidegen gyújtottuk be, nagyon csendesen járt. Sokkal szebb volt a hangja mint az én 22000km-es FZ-6omnak, szóval a km is valós. és az mellett van rajta bukógomba és elöl fém fékcsövek. Szóval nagyon jó vételnek tűnik, de azért elmegyek még megnézni párat, legyen viszonyítási alapom.
Nem mondom azt hogy a 2009-es nem tetszik, nagyon brutál csak mivel még tanulok nincs munkahelyem így nem engedhetem meg magamnak hogy vegyek 2,5 milliós motort.
És szerintem a 2003-as évjáratú R6-ok nem néznek ki olyan rosszul.
A gyártási évre...
900e-ért gondolom már lehet kapni jó állapotban lévő 2003-as évjáratút.
Olyan kérdésem lenne hogy ha R6-ot (2003) szeretnék venni akkor mit nézzek meg rajta hogy nem e volt törve, rendben volt a moci.
Találtam egyet de ez nagyon olcsónak tűnik nekem. Valami nem lehet vele rendben.
Yamaha R6 (2003)
Szóval mire figyeljek ha 2003-as R6-ot szeretnék?
Legyen "pofád" alkudni, mert ebben a válságos időben mindenkinek szüksége van a pénzre, tehát biztos engednek kisebb-nagyobb összegeket, és törekedj arra, hogy minél több kiegészítővel legyen ellátva, mivel csak ebben lehetnek különbség motorok között... más nem sokat számít.
Az utak pedig...nem mondanám hogy jobbak mint nálatok, főleg a tél után olyanok maradtak, hogy csak csodálkozom, és mindenki szarik megcsinálni. habár nem is sokat várok ettől az országtól, de ezt hagyjuk máshova tartozik. Csak az a baj hogy még sosem mentem r6-al, úgyhogy nem nagyon lesz mihez viszonyítanom, mer az FZ6-omhoz képest biztos sokkal sportosabb lesz, de ezért mindenképp sokat megnézek mire döntök. Csak már tarthatnék ott
Egyébként milyenek a helyzetek arra, gondolom sokkal jobbak az útviszonyok...
A Fazer-en hogyhogy szlovák rendszám volt amúgy?