Még gondolkodom rajta, mert hosszú távra tervezek vele. Vagyis előző motorommal is hosszútávra terveztem, csak sajnos múlt hét pénteken egy drágalátos autós fellökött, vagyis jobban mondva beszorított maga és az előttem álló autó közé, és hát a motorból nem sok maradt, sajnos
2006-os évjáratú FZ6 volt. Nagyon meg voltam vele elégedve, semmi gond nem volt vele szerettem a pörgős motrát, stabilitását, szóval szerintem nagyon jó gép volt. Csak most inkább sportosabbat szeretnék, és mindenképpen 2005-ös R6-os-t. Az új nem annyira tetszik, a régebbi mármint a 03-04-es pedig nem olcsóbb annyival. úgyhogy ez lesz szerintem a legtökéletesebb. Ha valamelyiket voltam megnézni mindenképp szólok pár infót.
Én ezek közül választanék, törekednék, rá, hogy minél több extra legyen rajta, ugyanabban az árban! (pl. kipufogó, bukógomba, plexi, stb.)
http://yamaha-yzf-r6.autobazar.eu/600-id1571979.html
http://www
.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6_r46-3902545
http://www.hasznal
tauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6-3875718
Látom igencsak 2005-ös szériákat nézegettél, ami sztem. helyes, mert kb. egy árban van a régebbivel, és nem mind1 a radiális fék, meg a fordított teló is esztétikusabb.
Egyébként én 1.2millióért vettem az enyémet (13900km, puig plexi, kormánygátló, bukógomba, termignoni dob, xenon, ledes indexek, friss műszaki, vadi új michelin pilot power 2ct gumik) Tehát nem érdemes elkapkodni, kikell belőlük facsarni mindent :D
Helo emberek, szemezgetek 2005-ös r6-okkal, mindenképp ezt szeretném azújabb formára nem annyira jön be a 03-04-es meg nem sokkal olcsóbb, de azon meg hiányozna a fordított villa meg a radiális fék, mégha nem is venném észre nagyon a különbséget, lelkileg akkoris Szóval ha megengeditek belinkele pár kiszemeltet és esetleg ha valamelyikőtök ismeri vagy csak a képek alapján ad valami tanácsot nagyon szívesen fogadnám
üdv schtomi4 első második harmadik negyedik ötödik hatodik
..nem bele "vau", de szerintem ennyire nem vészes. Én nem látom, hogy ennyire tákolt lenne. Nayfelbontású képek ITT Szóval nekem a faridom és a tank is 2004-esnek tűnik...
(megj: semmi közöm az eladóhoz/motorhoz)
Carlo-nak igaza van, a motor sérült volt, a jobb oldal idom karcos, az olajpumpa fedél sérült (a generátorfedél a bal oldalon van - sztem ), a nyeregidom pedig nem az eredeti, hanem egy 2003-as évjáratú fekete motorról származik...legalábbis úgy néz ki.
Mivel a motor fejidomja és oldala szürke, a faridom meg fekete.
És 2003-as matricázású....a tank és az oldalidom pedig a 2004-es dizájn.
Nem feltétlenül csalás. Láthatóan törve volt a motor ezért nem könnyű eladni, lehet emiatt van itt az ár. Ha megnézed a jobb oldala le volt bontva. Generátor fedél, oldalsó idom láthatóan sérült. Ami már nagyobb gond, hogy a tank is hullámosnak tűnik.
Szia.
Nekem is 2005-ös R6-om volt. Bejáratás után vettem észre ugyanezt rajta, szalonba vissza, motor teljesen szétszed, mindene gyári értékeken, a zaj mégis megmarad. A következpő szerviznél ismét szétszerelés, ismét nem lett meg a zaj forrása (központi yamaha szerviz sem tudott tanácsot adni). 4,5 év alatt végig meg volt ez az érdekes zaj, a motor bármilyen használat mellett tökéletes. Minőségi motorolajjal simán túléli a többi márkatársát, használd nyugodtan .
Esetleg az összes létező csavar áthúzása (előírt nyomatékokkal), egy kompresszió és szelep hézag mérés márkaszervizben, hogy megnyugodj.
2006-os évjáratú FZ6 volt. Nagyon meg voltam vele elégedve, semmi gond nem volt vele szerettem a pörgős motrát, stabilitását, szóval szerintem nagyon jó gép volt. Csak most inkább sportosabbat szeretnék, és mindenképpen 2005-ös R6-os-t. Az új nem annyira tetszik, a régebbi mármint a 03-04-es pedig nem olcsóbb annyival. úgyhogy ez lesz szerintem a legtökéletesebb. Ha valamelyiket voltam megnézni mindenképp szólok pár infót.
9
Ha gondolod erről tudok infot adni, közeli ismerettségem volt a géppel, az enyém volt
Ha erre azt mondják, hogy szuper jó állapotban van, akkor igazat mondanak. Bármi egyéb eltér a valóságtól! Tényleg csak ajánlani tudom
http://yamaha-yzf-r6.autobazar.eu/600-id1571979.html
http://www
.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6_r46-3902545
http://www.hasznal
tauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6-3875718
Látom igencsak 2005-ös szériákat nézegettél, ami sztem. helyes, mert kb. egy árban van a régebbivel, és nem mind1 a radiális fék, meg a fordított teló is esztétikusabb.
Egyébként én 1.2millióért vettem az enyémet (13900km, puig plexi, kormánygátló, bukógomba, termignoni dob, xenon, ledes indexek, friss műszaki, vadi új michelin pilot power 2ct gumik) Tehát nem érdemes elkapkodni, kikell belőlük facsarni mindent :D
http://yamaha-yzf-r6.autobazar.eu/600-id1571979.html
http://www.has
znaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_r6_r46-3902545
http://www.hasznaltaut
o.hu/motor/yamaha/yamaha_r6_17000km-3794782
http://www.hasznaltauto.hu
/motor/yamaha/yamaha_r6-3875718
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamah
a/yamaha_r6-3839465
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf
_r6_limited_ed-3435869
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_
yzf_r6_kifogastalan-3813180
első
második
harmadik
negyedik
ötödik
üdv schtomi4
első
második
harmadik
negyedik
ötödik
hatodik
csináltunk egy fzr-es lapot, aki szeretne csatlakozni, nézzen be
www.yamahafzr.hu
Esetleg holnap,most mostam le a motort már nem baszom össze
Találkoztunk már amúgy?
Nem lenne kedved gurulni?
Szeretném megkérdezni hogy R6R-be milyen hűtőfolyadék kell,valamint hol lehet beszerezni.
Előre is köszi
(megj: semmi közöm az eladóhoz/motorhoz)
Ami biztos, hogy a fedél sérült. Láthatóan csúszott rajta a motor
Mivel a motor fejidomja és oldala szürke, a faridom meg fekete.
És 2003-as matricázású....a tank és az oldalidom pedig a 2004-es dizájn.
Nem lyukas,de h mennyire!?Szerintem nem vészes,de nehéz megitélni.
Tudok képet küldeni emailbe ha gondolod!
Nekem is 2005-ös R6-om volt. Bejáratás után vettem észre ugyanezt rajta, szalonba vissza, motor teljesen szétszed, mindene gyári értékeken, a zaj mégis megmarad. A következpő szerviznél ismét szétszerelés, ismét nem lett meg a zaj forrása (központi yamaha szerviz sem tudott tanácsot adni). 4,5 év alatt végig meg volt ez az érdekes zaj, a motor bármilyen használat mellett tökéletes. Minőségi motorolajjal simán túléli a többi márkatársát, használd nyugodtan .
Esetleg az összes létező csavar áthúzása (előírt nyomatékokkal), egy kompresszió és szelep hézag mérés márkaszervizben, hogy megnyugodj.