az igen!
-az elektronikai hangolást padon?mire gondolsz power commanderre? vagy ?
-a bukógomba LSL-t ajánlom szerintem nem tul drága a tiédhez kék vagy fekete jól nézne ki!
-plexi nézd meg a puig verseny plexiket nagyon faszák és hasznosak is 160ig szinte be sem kell huznod magad!
-kormánygátló hyperpro-ra esküszöm meg a spanok is!
-ja és nekem is kéne egy garázs de inkább csináltam egy feljárót a teraszra és a nappaliban tartom!
Eddig:
-felnicsík(gondolkozom a fényezésen is)
-ledes indexek
-rendszámtábla konzol
-Mivv rendszer
Amit majd akarok:
-bukógomba
-plexi(színt még nem döntöttem el)
-elektronika,hangolás padon
-kormánygátló
Most ami eszembe jutott.Minden azon múlik,h mennyi lesz a keret. Tavasszal kellene még egy garázs is.
Főtengelyen mért erőt szokták megadni a gyártók, ami úgy nagyjából megszokott egyezni a valósággal. Felcsapsz pl egy régebbi motorrevüt karbis R6-nak mértek 110 lóerő körül újonnan. Tehát nem olyan nagy kamu. A gyár ezt adja meg, ez van akkor a forgalmiban is.
1999-2000 R6 (karburátoros)
2001-2002 R6 (karburátoros, hátul led féklámpa)
2003-2004 R6 (már injektoros, más külső)
2005-2006 R6, R46, R6S (fordított elsőtelók, radiális elsőfékek)
2006-2007 R6R (teljesen más külső, komolyabb futómű, ...)
2008-2009 R6 (tovább finomították és izmosították az R6R-t)
Ezek az évjáratok kitolódhatnak egy évvel, mert szalonban lehetett újan venni korábbi modelleket is.
A legelső R6-ok lehet, hogy hátsókeréken mérve 90LE-t adnak le.
Nekem 2000-es volt, teljesen gyári, tuning mentes, de simán tudtam tartani az iramot a haverommal akinek 2005-ös gépe van. Ő is kipróbálta az enyémet, azt mondta, érzésre, hogy -5 -10 lovacsak +10 kila. De akkor még csak sima R6 volt, egyfajtát gyártottak. 2006-ba jött be az R6R és tavaly óta nincs a kínálatban az S ha nem tévedek
Akkor még az érdekelne hogy a 2000-es évjáratúak mien teljesítményt tudnak? Már abban az évben is voltak ezek a erősebb és gyengébb szériák? Hogyan lehet megkülömböztetni?
Pontosabban?
2005-ös R6 (R6S) : 88kW = 118LE széria állapotban.
Korábbi 2003-2004-es R6-ok is hasonló teljesítményűek.
Egyébként az R6S-ekhez képest, az R6R-ek (2006-2007) érezhetően gyengébbek 10000-es fordulatszám alatt.
-az elektronikai hangolást padon?mire gondolsz power commanderre? vagy ?
-a bukógomba LSL-t ajánlom szerintem nem tul drága a tiédhez kék vagy fekete jól nézne ki!
-plexi nézd meg a puig verseny plexiket nagyon faszák és hasznosak is 160ig szinte be sem kell huznod magad!
-kormánygátló hyperpro-ra esküszöm meg a spanok is!
-ja és nekem is kéne egy garázs de inkább csináltam egy feljárót a teraszra és a nappaliban tartom!
-felnicsík(gondolkozom a fényezésen is)
-ledes indexek
-rendszámtábla konzol
-Mivv rendszer
Amit majd akarok:
-bukógomba
-plexi(színt még nem döntöttem el)
-elektronika,hangolás padon
-kormánygátló
Most ami eszembe jutott.Minden azon múlik,h mennyi lesz a keret. Tavasszal kellene még egy garázs is.
1999-2000 R6 (karburátoros)
2001-2002 R6 (karburátoros, hátul led féklámpa)
2003-2004 R6 (már injektoros, más külső)
2005-2006 R6, R46, R6S (fordított elsőtelók, radiális elsőfékek)
2006-2007 R6R (teljesen más külső, komolyabb futómű, ...)
2008-2009 R6 (tovább finomították és izmosították az R6R-t)
Ezek az évjáratok kitolódhatnak egy évvel, mert szalonban lehetett újan venni korábbi modelleket is.
A legelső R6-ok lehet, hogy hátsókeréken mérve 90LE-t adnak le.
Slip-on akrával mindkettő:
2005-ös R6 (R6S) : 88kW = 118LE széria állapotban.
Korábbi 2003-2004-es R6-ok is hasonló teljesítményűek.
Egyébként az R6S-ekhez képest, az R6R-ek (2006-2007) érezhetően gyengébbek 10000-es fordulatszám alatt.
Ha majd kicsit kevesebbet dolgozom...akkor talán.
Persze. : )))