Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak azért kérdeztem mert láttam olyan 2005-ös gépet amin semmi extra nem volt,meg 19000km volt benne és 1500000Ft-ra volt hírdetve
Szerintem legalább 1,4 mio, mert én ennyiért szeretném eladni az R46-t tele extrával és kevés kilométerrel :-)
Hali emberek azt szeretném kérdezni szerintetek mennyit ér egy kevés kilóméteres 2005-ös yamaha r6 tele extrával?
az igen!
-az elektronikai hangolást padon?mire gondolsz power commanderre? vagy ?
-a bukógomba LSL-t ajánlom szerintem nem tul drága a tiédhez kék vagy fekete jól nézne ki!
-plexi nézd meg a puig verseny plexiket nagyon faszák és hasznosak is 160ig szinte be sem kell huznod magad!
-kormánygátló hyperpro-ra esküszöm meg a spanok is!
-ja és nekem is kéne egy garázs de inkább csináltam egy feljárót a teraszra és a nappaliban tartom!
Eddig:
-felnicsík(gondolkozom a fényezésen is)
-ledes indexek
-rendszámtábla konzol
-Mivv rendszer
Amit majd akarok:
-bukógomba
-plexi(színt még nem döntöttem el)
-elektronika,hangolás padon
-kormánygátló
Most ami eszembe jutott.Minden azon múlik,h mennyi lesz a keret. Tavasszal kellene még egy garázs is.
na mesélj mik a tervek mi van eddig rajt mi kerül még rá! tudni szeretnék mindent hátha tudok még én is pár ötletet csenni töled te + tölem!
Az enyémen is! : ))
alakul alakul még lessz rajt 1 2 változtatás! kösszi
Szép kis mocid van neked is!
Pontosan.
van egy MOTUL 300V 10W-40 es 4L es olajom eladó ha erdekel valakit üzenjen
szép a moci nekem is van egy ilyesmi!
Főtengelyen mért erőt szokták megadni a gyártók, ami úgy nagyjából megszokott egyezni a valósággal. Felcsapsz pl egy régebbi motorrevüt karbis R6-nak mértek 110 lóerő körül újonnan. Tehát nem olyan nagy kamu. A gyár ezt adja meg, ez van akkor a forgalmiban is.
Magyarúl akkor az csak hülyítés hogy 120 lóerő mint ahogy a hirdetésekben van?
R6 szériák:

1999-2000 R6 (karburátoros)
2001-2002 R6 (karburátoros, hátul led féklámpa)
2003-2004 R6 (már injektoros, más külső)
2005-2006 R6, R46, R6S (fordított elsőtelók, radiális elsőfékek)
2006-2007 R6R (teljesen más külső, komolyabb futómű, ...)
2008-2009 R6 (tovább finomították és izmosították az R6R-t)

Ezek az évjáratok kitolódhatnak egy évvel, mert szalonban lehetett újan venni korábbi modelleket is.
A legelső R6-ok lehet, hogy hátsókeréken mérve 90LE-t adnak le.
Nekem 2000-es volt, teljesen gyári, tuning mentes, de simán tudtam tartani az iramot a haverommal akinek 2005-ös gépe van. Ő is kipróbálta az enyémet, azt mondta, érzésre, hogy -5 -10 lovacsak +10 kila. De akkor még csak sima R6 volt, egyfajtát gyártottak. 2006-ba jött be az R6R és tavaly óta nincs a kínálatban az S ha nem tévedek
Akkor még az érdekelne hogy a 2000-es évjáratúak mien teljesítményt tudnak? Már abban az évben is voltak ezek a erősebb és gyengébb szériák? Hogyan lehet megkülömböztetni?
Igen, 100 pár LE keréken mérve is.
2005:
Pontosabban...
Slip-on akrával mindkettő:
Pontosabban?
2005-ös R6 (R6S) : 88kW = 118LE széria állapotban.
Korábbi 2003-2004-es R6-ok is hasonló teljesítményűek.
Egyébként az R6S-ekhez képest, az R6R-ek (2006-2007) érezhetően gyengébbek 10000-es fordulatszám alatt.
R6S ------ R6R
Sziasztok létezik hogy az r6 90 és 120 lóerős változatban is jelen van köreinke? Ezt halottam.
Videó?!
Ha majd kicsit kevesebbet dolgozom...akkor talán.
Verseny rendszerben E betű?!
Persze. : )))