Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát így már válaszoltál is. Jah egy kérdés maradt. Te vágtad ki az idomot?
Igen használom. Elöl bevágtam egy gyári lámpa felét, hátul meg van egy olyan rendszámtáblatartóm, amin rajta van a hátsó lámpa meg az irányjelző. Csak 2 csavar és 3 csatlakozó összedugása, és már ok is! Kérdés?
Gyurkesz te közúton is használod a motort?
Végül sikerült megoldani a problémát?
Nagyon jók, köszönöm!
Gyurkesznek:
Sziasztok
A kérdésem a következő lenne.
2008 as R6 ot átlehet e ugy alakítani hogy a kipufogó úgy jöjjön mint az R1 en ( az ülés alatt) És ha lehet akkor ez kb mennyi pénzbe lenne ?
Válaszokat előre is köszönöm.
De neked nincs is a 2005-sön b38-as tégla méretű középső dobod. De nekem meg cserébe langyos a az idomból kikandikáló kis végdobom. A tiéd meg tűzforró.
Köszi. Csak azért kérdeztem, mert gyárilag is ABS műanyaggal készítik és azon (legalábbis az enyémen, ami 2005-ös) nincs semmilyen hővédő, és nem deformálódott egyáltalán
Nincs jelentősége mert Gyurkesz is jár közúton túrázni, dobsz bele egy lámpást és kész.
ABS műanyagból van ha jól tudom. Kinézetre, felfogatásilag 99%-ban olyan mint a gyári.

Gyurkesz. Azért nem rakok rá pályaidomot, mert mikor ezt az utángyártott idomot megvettem akkor még csak hébe-hóba pályáztam és többet motoroztam közúton. Így jobb választásnak tűnt ezt megvenni. Bár idén már csak pályán használtam, ráadásul már slick gumi van rajta, úgyhogy jó lenne egy pálya idom is, de már nem cserélem le. Ráadásul mire megveszem a pályaidomot, felfaragcsikálom, lefestetem, lakkoztatom ugyan ott lennék. Így meg olyan mint ha gyári lenne. Már csak a hővédelmet kell megoldani.
Ez milyen műanyagból van
Miért nem raksz rá pályaidomot, ha már úgyis pályázol, jobban megérné!?
Valószinüleg zetex neked pályaidomod van ami üvegszálból készül. Az pedig bírja a hőt, nem úgy mint a műanyag. Menetközben nincs semmi gondom, mert a menetszél hűti és kiviszi a foróó levegőt. Akkor van baj ha lejövök a pályáról és megállok. Ilyenkor álló helyben a még forró kipufogó ontja magából a hőt és az idom nagyon közel van a katalizátorhoz és a közösítő dobhoz. Ezért most újabban ventilátorral hűtöm, de elég érdekesen és mosolyogva néznek rám a pályázó "kollégák" ha meglátják.
Egyébként most találtam egy jónak tűnő anyagot. Hétvégén megveszem, ráragasztom, és 4.-én le is tesztelem a H.ringen. SOLFLEX ® tűzgátló
Háát nem tom mit lehetne oda tenni, de nem is értem miért olvad meg? Nekem semmi gondom vele pedig nem gyári az idom. Szerintem dobd ki a katalizátoros dobozt alóla vagy nézd meg a szellőzést, hogy ki tud-e menni a meleg levegő?
Sziasztok!

Kellene nekem egy kis segítség, mert lassan már feladom.
A motoromra (Yamaha R6R) vettem egy utángyártott idomszettet. Full jó, semmi gond vele. Egy dologtól eltekintve. A hasidomon nem volt gyárilag hővédő fólia, így tettem rá aluminium hőtükör fóliát.
Igen ám, csak ez a Hungaroringen az első alkalommal füstöt lökött és leolvadt. Ráadásul már az idom is elkezdett enyhén deformálódni a nagy hőtől.
Ajánljatok már valami jó cuccot ami hasonlóan jól bírja mint ami a gyárin is van.
szia!
Ha még aktuális:van R6R bontott hátsó ülés:15000Ft, hátsó lábtartó:7500Ft
Egyszer mentem vele én is de nem voltam elragadtattva tőle, szerintem a slick jobb!
ua! Bizalom elszállt, úgyhogy csere! Ez van, bár ez nem nagyon vigasztal! Várom 3.-ai nyíltnapot, és remélem nem marad nyoma!
Nem szarozol apám Ugyan ott ugyan ugy az eleje? Másik gumival vagy ugyan azt használtad? Lényeg, hogy semmi gond.
Ülés van 36000 ft ért gyári új!
Lábtartó is van a konzol 13200Ft

Minden más is van hozzá és mindeggyik gyári új alkatrész
sajnos nem tudok menni.. a motor eleje még darabokban és még nincs meg minden alkatrész.. ez most kimarad..

LX
Helló!
Este leszel P-ringen? Vagy moci még nem áll készen?
Remélem ott leszel...
Üdv:B
Vazze'! Megen' eldobtad? Látom te jól vagy... remélem motor sem nagyon kuka..
és ráadásul megint ott? Mijafax?

LX
Dunlop és hajrá!