Köszi, kicsit fájogat, mert vasárnap is elcsúsztam ugyan ott! Sikerült még egy horzsolást beszednem! De javulgat!
Láttam az időtervet, és a mi beosztásunk a legszarabb!
Nekem is van egy eladó BT-003-as gumim de csak hátsó és kb annyit futott mint a tiéd 190/60 type3
Rendben vannak a zúzódásaid már? Voltál vasárnap? Ha megnézed a szeptemberi verseny időtervét dobsz egy hátast az tuti
Érdekel a dolog, postán viszont nem szeretném intézni, inkább elmegyek érte.
Kérek egy telószámot a newman@c2.hu -ra és megbeszéljük a részleteket.
thx
Csak a fene megeszi ezt a nagy távolságot
Meg jobbra nem tudok ugy dönteni mint balra. Nem mintha annyira menne arra is de jobbra nem tudok ugy helyezkedni a mocin
Aha jó. A végére már egész jól bele lehet jönni. Egy haver mérte az időt (persze telefonnal) és mentem egy kemény 2.33 körüli időt
De ahogy te is mondtad erre nagyon rá lehet kapni. Már azon gondolkozom hogy venni kellene pályaidomot
Szia!
Nem, az azt jelenti, hogy túl ritkán pályázol, és nincs meg a fizikum hozzá! Többet kellene pályázni, és egyből elmúlna! Néha még nekem is szokott lenni, ha kiadósabb szünte után megyek pályára. Jó volt a tegnap este?
Gumival kapcsolatban van egy eladó pár Bridgestone BT-003as gumim!
120/60 ZR17 és 180/55 ZR17 méretű, tipy3-as, gyárilag mintás, utcán legálisan használható. Majdnem új, 14 kört futott a Hringen(58km)! ár:60.000Ft!
gyurkesz@freemail.hu
A patenteket csavarhúzóval tudod eltávolitani,szét kell pattintani,de az alsó idom is le fog igy jönni,ha leveszed a konzolt,sőt,ha jól emlékszem,a hátsó lámpa is.
Continentalból 2 hátsót használtam el,6-7 ezret fut el,és nagyon jól tapad(közúton),a Pilot Power-t annyival éreztem jobbnak,hogy a megcsúszást/csúszáshatárt jobban érezni,és többet is megy el,viszont annyival drágább.
Hali!
2003 -as R6 -osomat szeretném végre kicsit morcosítani...
Első lépésként a rendszámtartó konzolt akarom lecserélni, de ezzel van egy nemkicsi problemám. Ugyanis, ahhoz hogy az index és rendszámtábla világítás csatlakozóit széthúzhassam, elkéne távolítani a hátsó idomot, úgy hogy a hátsó lámpa a helyén marad = csak a felső idomot venném le, de ahhoz az alsó 6 patent csavart ki kéne szedni. Na ehhez kéne nekem segítség, hogy ez hogyan kivitelezhető?
Ha esetleg tudtok más megoldást a rendszámtartó cseréjére, akkor szivesen fogadom az ötleteket.
Más: Continental ContiSportAttack -val van valakinek valamilyen tapasztalata? Mert hát gumicsere előtt is állok és ár/érték arányban ez egy elég jó papucs....
Üdv.: Laca
Láttam az időtervet, és a mi beosztásunk a legszarabb!
Rendben vannak a zúzódásaid már? Voltál vasárnap? Ha megnézed a szeptemberi verseny időtervét dobsz egy hátast az tuti
Érdekel a dolog, postán viszont nem szeretném intézni, inkább elmegyek érte.
Kérek egy telószámot a newman@c2.hu -ra és megbeszéljük a részleteket.
thx
Jön valaki Pannoniára? Ha igen és nincs boxa akkor hozzánk becsatlakozhat ha akar. csak irjon előre!
Meg jobbra nem tudok ugy dönteni mint balra. Nem mintha annyira menne arra is de jobbra nem tudok ugy helyezkedni a mocin
De ahogy te is mondtad erre nagyon rá lehet kapni. Már azon gondolkozom hogy venni kellene pályaidomot
Nem, az azt jelenti, hogy túl ritkán pályázol, és nincs meg a fizikum hozzá! Többet kellene pályázni, és egyből elmúlna! Néha még nekem is szokott lenni, ha kiadósabb szünte után megyek pályára. Jó volt a tegnap este?
Ha izomlázam van az azt jelenti hogy szarul csináltam valamit?
Párban 10.000Ft!
Kép itt!
2003-as R6-ra keresek sérűlt üléseket!
thx
120/60 ZR17 és 180/55 ZR17 méretű, tipy3-as, gyárilag mintás, utcán legálisan használható. Majdnem új, 14 kört futott a Hringen(58km)! ár:60.000Ft!
gyurkesz@freemail.hu
A patenteket csavarhúzóval tudod eltávolitani,szét kell pattintani,de az alsó idom is le fog igy jönni,ha leveszed a konzolt,sőt,ha jól emlékszem,a hátsó lámpa is.
Continentalból 2 hátsót használtam el,6-7 ezret fut el,és nagyon jól tapad(közúton),a Pilot Power-t annyival éreztem jobbnak,hogy a megcsúszást/csúszáshatárt jobban érezni,és többet is megy el,viszont annyival drágább.
2003 -as R6 -osomat szeretném végre kicsit morcosítani...
Első lépésként a rendszámtartó konzolt akarom lecserélni, de ezzel van egy nemkicsi problemám. Ugyanis, ahhoz hogy az index és rendszámtábla világítás csatlakozóit széthúzhassam, elkéne távolítani a hátsó idomot, úgy hogy a hátsó lámpa a helyén marad = csak a felső idomot venném le, de ahhoz az alsó 6 patent csavart ki kéne szedni. Na ehhez kéne nekem segítség, hogy ez hogyan kivitelezhető?
Ha esetleg tudtok más megoldást a rendszámtartó cseréjére, akkor szivesen fogadom az ötleteket.
Más: Continental ContiSportAttack -val van valakinek valamilyen tapasztalata? Mert hát gumicsere előtt is állok és ár/érték arányban ez egy elég jó papucs....
Üdv.: Laca