Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, köszi.
Csak azért írtam mert mi már próbáltuk, 2003-tól más a felső villahíd formája, ezért nem passzol! A telo az jó bmibe, nekem ami a 2002-esen volt, az van a mostanin is, csak konzolt kellett cserélnem! Amúgy próba cseresznye!
Nekem a 2006-os van arra nem jó az tuti. (Ráfaragni arra is rálehetne, de én sem ezt választottam nem is ajánlom senkinek. hacsak nem apró igazításról van szó) De nem pont az enyémnél volt a váltás fordított teleszkópra nem? Én nem vagyok biztos benne pontosan mire való, a fiókomban van 1 éve. Lehet hogy én írtam rosszul, fel kéne próbálni valamire hogy kiderüljön...
A 02-ig nem jó a 03-tól típusra! Az enyémet is meg akarta venni haverom, de a kormánynál nem stimmeltek a felfekvési pontok!
Van ilyenem ha valakinek kellene vagy hiányzik...
Elfekvő készletből gyári (jó állapotú) idomokat tudok felajánlani
Engem is érdekelne egy.Ha valakinek van elfekvőben...
A felfogatásnál (tank) lehet, hogy kicsit faragni kell a konzolon (típusfüggő). Nálam szükséges volt egy alátét és kb 1 - 1,5 mm bemarás a furatok között. Nem volt nagy munka és hibátlanul működik.
Szia!
2003-tól van az új lámpa, meg kis változás az idomon, de sztem a felfogatás ugyanaz.
Ha ezt veszem meg akkor valószínű, hogy érdekel a csillapító is. Köszi, hogy írtál
Üdv.: Gábor
Nekem van egy mikor volt modellváltás 02-ben?

Lehet hogy ez jó rá?
Sziasztok!
Én is most néztem egy 2003as r6ot, de azon sincs kormánygátló, ezért ha valaki tudna használtat, vagy valami jó, bevált darabot újonnan, akkor szóljon. Ha tudtok linket ahol tudok ilyet rendelni légyszi írjátok le!
Szevasztok!

Remélem tetszik ez a gép!
További képeket itt tudtok megnézni róla.

Üdv, BíróDani
Sajnos olyanom nincs és nem is szeretnék.
Email vagy telefon.
Üdv

És itt a cikk
Sajnos egyel korábbi modell, de az elv a lényeg, legalábbis sokat segített nekem, mert senki nem mondta el mi a trükk, és az alapbeállítás használhatatlan. A szakszervízben szartak rá...
Richard_Cs!
Ha nem gond felvenném veled a kapcsolatot msn-en vagy skype-on.Lenne még pár kérdésem az R6-tal kapcsolatban.
Üdv.:Zolee
Köszi Richard_Cs!
Végre kezdek normális válaszokat kapni.Ennek örülök.És várom továbbra is őket.Köszi mindenkinek.
Üdv.: Zolee
Üdv Zoli!
Én nem vagyok se versenyző, se régi motoros,
de szívesen megosztom veled a saját egyéni véleményemet.
Én az előző és egyben az első motorommal felnyaltam a betont egy ilyen durva kormánycsapkodás miatt, ezért kicsit érzékeny vagyok a dologra.
Nekem kb 12 hónapja van R6-osom és ő is pont ennyi idős (2006-os modell). Éreztem néha kicsi kormánymozgást (csapkodásnak hála istenek nem nevezhetem) és hogy a lényegre térjek sokat javít egy jó futóműállítás! A beállítás óta nem is találkoztam vele, de a biztonság kedvéért fent van egy stabilizátor, amit itt már sokan ajánlottak. Inkább erre költsél mint egy bukta... Amúgy a mocit nagyon ajánlom, nekem nagyon bejött (sajnos nem ültem sok mocin de ez jó). Szerintem az R6 támogat minden féle laza gurulgatást, tempós menetet, és mehetsz vele durván is ha akarsz. A futómű is jó, sportos de ez van. Egyetlen hibája a festék (lakk) mintha nem lenne a legkeményebb. Sok sikert kívánok a vásárláshoz.
szerintem nincs eltervezve a futóműve! Sportomotornak tervezték, az pedig ilyen. Meredek villaszög, hogy jól forduljon. Egy csopper sosem csapkod, mert olyan a villaszöge, viszont dönteni sem lehet és fordulni is birkózni kell vele. A racing feeling ilyen, viszont kell rá kormánygátló és akkor pályán is kezelhető. Egyébként ettől a csapkodás témától ne ijedj meg, mert normális túratempónál nem csinálja. Úgy képzeld el, ha tényleg odabaszósan kigyorsítasz, és elkönnyül az eleje, és esetleg hepehupás az út akkor az dobálja az elejét ide oda. A CBR600F-et inkább nevezném túramotornak. Az R6 mindenképpen jobb választás technikai szem,pontból.
Szia!Köszi a választ.Akkor ez azért elgondólkodtató a motor vásárlásnál.Eléggé elcseszték akkor az első futómű tervezését.Tegnap mentem egy 2007. év végi Honda CBR600F -el.Ott nem igazán találkoztam ilyen jelenséggel.Nagyon kezelhető motor.Ezt a két példányt néztem ki (R6 + CBR600F)
De kűlsőre az R6 szerintem szebb.Viszont ha ilyen instabil a futóműve akkor el kell rajta gondólkodni melyiket lenne érdemes venni.Azért várom a hozzáértő kommenteket ,mert kedden megyek kipróbálni egy R6-ot.Ami ha beválik a tesztvezetésen meg is szeretnék venni.Addig nem is nézek CBR-t.Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Üdv.:Zolee
Szia!Gyakorlatilag alacsony sebbesség fokozatból való kigyorsításnál jelentkezik nekem 2-fokozatban való kigyorsításnál mindkét oldalon szinte váztól vázig ütötte a kormányt 140-nél (mondjuk a motor forgott rendesen).Aki ezt egyszer megérzi rájön,hogy kell a gátló.Túrásabb tempóban nem vagy nem ilyen forszírozottan jelentkezik a jelenség.A gátló nem szünteti meg teljesen,de uralhatóvá teszi a csapkodást!Nekem öhlins gátlóm van ezt 19 fokozatig lehet állítani ennek az új ára 130.000 ft,de használtan kb.80ezerkörül lehet kapni!
Hogy valami hasznosat is mondjak. A kormánylengéscsillapító a legritkább esetben szűri ki teljesen a jelenséget- Viszont olyan mértékben visszaszorítja, hogy inkább csak izgi lesz mint veszélyes. Minél jobban betekered annál kevésbé fog csapkodni viszont így a kormány elfordítása is egyre nehezebb lesz. Az árak meg igen változóak. Öhlins ,Hyperpro újonnan 100 000Ft körül, felett van De ebben nem vagyok napra kész.
Nem akarok köcsögnek tűnni de 5500km-nél mit kell vezetni a szervizkönyvbe? Mert max. 2X volt szervizben.
Köszi Ramirez!Amit mondasz már olvastam,hogy csapkodja a kormányt.Ez valójában mit takar?Kis sebességnél is vagy út egyenletlenségeknél vagy mondjuk 200 fölött?Ha nem gond akkor légyszi próbáld meg nekem ezt a fogalmat behatárólni.Amúgy szerintem egy nagyon szép darabot sikerűl kifognom.2004-es és összessen 5500 km van benne.Ez garantált.A második tulajtól venném meg.Ő 1500 km-el vette.2 éve van nála.Ez alatt rakott bele 4000km-t.Vezetett szervízkönyvve van tehát nem sumákol.Nagyon korrekt a gyerek.Nem is titkolta,hogy egyszer kiment vele a szántásba mert nem tudta bevenni a kanyart.Kint a főldön elborúlt vele.Ki van szépen javítva.Ezt félretéve nagyon szép és jó állapotban van a gép.Én nem pályára veszem.Közuti használatra túrázgatásra.Tehát nem az az érdekem,hogy ahol csak lehet 200 fölött menjek.És nem tagadom ez lesz az első ilyen jellegü mocim.Ezért tapogatózok inkább többet.Anyi lenne még,hogy egy ilyen csillapítóval teljesen ki lehet küszöbőlni a kormány csapkodását?És,hogy mennyi egy ilyen csillapító?Előre is köszi.
Üdv.:Zolee
Hello Itt Ramirez!Nekem 2003-as r6-om van .Már megttem vele 20ezer kilométert és nem szerettem ki belőle!Elfogult vagyok,de nekem beletaláltaka tutiba!Kényelmes és emelett sportos motor.Fogyasztás kb 6-7 liter attól függően ,hogyan kergeted.Hajlamos a kormány csapkodásra ezért,ha e mellett a típus mellett döntesz tapasztalatból mondom,hogy kell rá egy kormánygátló!Amikor megvettem 5ezer km volt benne azóta csak az extrákra költöttem!Jól nézz körbe a piacon,mert sok van belőle ne vegyél egy agyonütöttet!Ár-érték arányában a legjobb választás!Üdv!
Itt csak pozitív véleményeket fogsz kapni, de nem véletlen! Nekem konkrétan ez a típus nem volt, de csak dícsérni tudom! Nagyon kezes, kényelmes, jól fogyaszt (6-6,5 normál használatnál)! Nem bánod meg, ha olyat veszel, amire odafigyeltek!
Üdv mindenkinek!
Egy kis infóra lenne szükségem tapasztalt R6 tulajoktól.Most szeretnék venni egy 2004-es R6-ot.Viszont nem tudok a motorrrol sokat,mert eddig szinte csak hondákat néztem.De mióta megláttam ezt a tipust leragadtam nála. Jövőhéten próbálom ki.Kiváncsi lennék rá,hogy mi a tapasztalat a motorral.Mit kell róla tudni.Esteleg hibái.Ha vannak. Hogy viselkedik közuton,fogyasztás,kezelhetőség stb.stb.stb.Amit csak tudtok.Bízom benne,hogy pozitív élményeitek vannak ezzel az évjárattal mert,nagyon megfogott a gép. Mindenki segítségét előre is köszönöm.
Üdv.:Zolee