Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget, azt hittem több lesz, de akkor nincs gond.
kb 50000.-

eredetvizsga 17000.-
átírás 24*600 --14400
ujforgalmi 6000
törzskönyv 6000

ez eddig 43400.-
+ a biztosítás , ez biztosítója válogatja olyan 4000-8000.-ig

ugyhogy kb 50000.-
Sziasztok

Ha megveszek egy 2001es r6ot akkor arra még mennyit kell fizetnem? pl eredetiség vizsga, biztosítás...
ahogy elnézem...ha jó irányba nézek akkor faxa mármint a körülményekhez képest faxa
milyen az idő ott a hring körül?
Nekem a 2002-esen 3-4000 körül volt egy halk kattogás, de ez világ életében megvolt, és sose volt baj vele! Sztem mutasd meg agy szakinak!
A másik gondot is érdemes lenne, de talán a karbi pucolása és beállítása segíthet!
sziasztok ...
a héten vettem egy 2000-es R6-ost....
a tulaj szerint most volt fullszervizen , mégis ha bemelegszik akkor valami ciripelő hangot hallok a motor felől (mintha a vezláncot hallanám talán ...) ... ez természetes ?
viszont hidegen semmi ... , tökéletesen jár ...

Illetve még egyet észrevettem ....
ha hazaérek és leállítom a ház előtt 1 percre , akkor indítás után (pöc röf indul) nem veszi fel a fordulatot . Berakom 1-be húzom a gázt és csak alapjárat van .Viszont ha beindítás után meghúzgálom kicsit a fülét akkor tökéletes ... Ez mitől lehet ?

Amúgy meg szép és jó a motor ....
És megy mint a veszedelem ...
Ja bocs utcai.. én amikor voltam utcai gumival, akkor előre hátra 2,2 et fujtam bele. Nem próbáltam még se többel se kevesebbel. Nekem ez bejött.
Pontosan az az ideális ami a kérdésed előzménye volt.
Carlo barátunk a slick pályán használt nyomást írta le! Utcai guminál ez inkább olyan 2,3-2,2 körül mozog, de a legtutibb módszer, ha akkor méred meg rögtön, amikor lejössz a pályáról és meleg a gumi! A slicknek olyankor 2,4 körül kell mozognia, az utcai sztem 2,5 körül jó!
Szia! Milyen gumival? Utcai v. slic?
Nekem Pilot Power vant fennt. Mi lehet az ideális nyomás pályán?
nekem az öccse van k.va jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
óóóóóóóóóóóóóóóóóóó (gondoltam ez az info is több mint a semmi )
Sziasztok
A Tudna nekem valaki véleményt mondani a 2008 as Yamaha R6r - ről?
ELŐRE IS KÖSZÖNET.
2008 Yamaha YZF R6

Model Type Sport
MSRP (US) $9599
Warranty 12
Engine:
Compression Ratio 13.1:1
Cooling Liquid
Cylinders 4
Engine Stroke 4-Stroke
Engine Type Horizontal In-line
Fuel Requirements Regular
Fuel Type Gas
Starter Electric
Valve Configuration DOHC
Valves 16
Valves Per Cylinder 4
Transmission:
Number Of Speeds 6
Primary Drive (Engine / Transmission) Gear
Primary Drive (Rear Wheel) Chain
Transmission Type Manual
Wheels & Tires:
Front Tire (Full Spec) Dunlop 120/70 ZR17
Rear Tire (Full Spec) Dunlop 180/55 ZR17
Brakes:
Front Brake Type Dual Hydraulic Disc
Rear Brake Type Hydraulic Disc
Technical Specifications:
Fuel Capacity (gal/l) 4.6 / 17.4
Wheelbase (in/mm) 54.3 / 1379.2

Bocs, hogy beraktam de kurvára basza a csörömet 9599$= 1507043ft nálunk meg 2.798.000 Ft csak így tovább hajrá
Köszi OGre
Muszáj gyorsulni, mert különben csak a végében tudok majd menni. A következő versenyen még a 2:13-at célzom, aztán remélem töretlen lesz a fejlődés

Egyébként a Superbike-ban van egy hosszabb cikk a versenyről, azt írják legközelebb külön R6 és külön R1 verseny lesz. Ezek szerint van még jelentkező bőven
Én a Danger-nél rendeltem a láncot és lánckereket is. Azt hiszem ők is JT lánckereket forgalmaznak.
Még sose voltam, de majd számolj ve a tapasztalatodról!
Köszönöm a választ.
az igaz, hogy a v.e.hringre sietni kell mert elfogy a jegy?mikor érdemes oda menni?
2.07 az szép cél! Meglesz, a versenyeken megszerzett tapasztalattal gyorsan lehet fejlődni! Rem 10.-én összefutunk!
Sztem a gyári beálítással kellene keezdened! Az kb pont a te súlyodhoz jó is lesz, kezdésnek mindenképp! Utána ha vmi bajod van, pl felüt az eleje vagy hasonlók, akkor lehet majd tekergetni! A többire már Ogre válaszolt!
Az enyémnek (2005-ös) más a futóműve, de keresünk a tiédhez való gyári beálltást.
köszi
a többi kérdésemre nem tudnál válaszolni?lentebb
Hi. Én is sokat mentem supercorsával, szárazon az egyik legjobb. Guminyomás hidegen mérve
utcára utassal: 2.3 - 2.5bar (előre - hátra)
utas nélkül: 2.2 - 2.2
pályára: 2.1 - 1.9/1.8
Tudom, 520/50-esből általában csak Alu van (ez igazából yamaha crossmotoré, de tökéletesen jó az R6-ra is), elég csak ezt kicserélni majd. JT japán lánckereket a Pinkmotors forgalmaz:

Cím: H-2800 Tatabánya, Táncsics M. u. 1/H
Telefon: 06-34-312-047
Fax: 06-34-300-647
E-mail:info@pinkmotors.hu