Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ciff volt a megoldás! Néha milyen egyszerű dolgokkal megoldhatóak a "gondok"! Mondjuk a főtengelyt biztosan nem hozná rendbe!
hát nekem ez kínai... De szerintem ezt a szerelőm tudja ,vagy legalábbis ajánlom neki! Holnap megyek hozzá rákérdezek ,kíváncsi vagyok mit mond...
Sziasztok tanácsot kérnék vmi ráömlött a műszerfalam plexiére!
Lehet ezt cserélni? Vagy mit lehet csinálni vele? Köszönöm a tanácsokat előre is.
Köll venni egy 2007es blkkot bele azt csákány
Nekem 0,015-re (gyári érték) kellett illesztenem a főtengelycsapokat a hajtókarral (bélésfémmel együtt), ehhez ki kellett választanom a megfelelő bélésfémet. Indikátormérővel végig mértem a főtengelycsapokat, a hajtókar belső átmérőjét és így választottam ki a megfelelő bélésfémet.
Utána szépen-precízen ki derékszögeltem....
Én a precízebb illesztés-hézagolás miatt használtam új hajtókar csavarokat, nehogy a csavarnak anyagnyúlása befolyásolja az illesztést (célszerű)
Minden képpen rákérdezek... Köszi azt láttam hogy a hajtókar csavarozott része egybe volt öntve és utólag lett eltörve... Így nyilván jobban illeszkedik!
mostani gepem TL1000R :) a felesegem alat jobban is nez ki :P
megmaradt a karbi es a hatcso kerek gumival ! meg van 2 kuplung szettem kompleten es egy komplet blokk bontottan, jo dugok, jo hengerfal, ha valakinek kell ocsoert viheti csak porosodik a pincebe :)
hät csörlö fära kötötem :) es blokk ki es blokk be :) ujabb blokkot raktam bele :) fäjt is a fejem mire bekötötem :) käbelköteg nem volt jo, meg mas dolgok is ät kelet alakitani blokkon :( de sikerült es baszot jo let :) poverwheelie remekül muzsikält vele :)
azigen!csak úgy neki álltál az udvaron blokkot cserélni?
blokkcsere közbe :)
Amennyire én tudom a hajtókarcsavarok egyszer használatosak. Ha kicsavarod őket újat kell belerakni.
Hát akkor ezt korainak vélem.
99es hengerfal, dugok, fötengely, hätcso kerek, karbi, elado filerekert :) 20-6203024
Kedves Fórumozók!
Tudtok-e tipped adni, hogy 1998-as R1-emre kitől vehetnék/kivel csináltathatnék rávaló PÁLYAIDOMOT? ebay és társait próbáltam, de csak a kínai lukacsos idomokat hozza.
Köszönöm a tippeket!
A komplett olaj szivattyút nem tervezem cserélni csak a forgó részét... Bár még meglátom mekkora az árkülönbség... A hajtókar csavarokat úgyis menetrögzítővel teszik vissza ,gondolod hogy új kéne bele? Elgyengülhettek azok már? Erről nem beszéltem a szerelőmmel... Hétfőn tudom meg hogy mennyi lesz az egész...
25000! max: 1000 pályán...
A főtengely nyugvócsapágyak és a hajtókarcsapágyakon kívül az olajszivattyút is kicserélném és csak új (hajtókar)csavarokkal szerelném össze.
Egyszer én is így jártam még anno a Yamahámmal. Anno még sok tapasztalatom nem volt, de Harmati Árpi sok hasznos tanáccsal látott el (illesztések, hézagolás stb.)
Emlékszem még a Pannonia-ringen találkoztam vele (még versenyzett)
Mindenesetre nagyon jól sikerült a blokk és olyan jól sikerült kiegyensúlyozni, hogy semmi vibrációt nem lehetett érezni, nagyon simát felpörgött (csak suhogott).
Én bejáratás alatt kivezettem egy olajnyomásmérőt is, és folyamatosan figyeltem.

Sok sikert!
Mennyi a km és ebből kb. mennyi a pálya?
sziasztok nehéz döntésre szántam el magam szétszedettem a motoromat... Úgy kezdődött az egész ,hogy elgondolkodtam ,hogy lecseréljem e gépet. De mivel alig van rá időm úgy döntöttem ,hogy semmi értelme még milliókat beletennem. Amúgy se találtam olyan motort ami jobban tetszene! Ha viszont megmarad akkor szerettem volna biztosan tudni ,hogy nem fog pár éven belül cserbenhagyni 2006os szériáról lévén szó... Van egy szerelőm akiben megbízom és tegnap szétborította! Volt ott hideg is meleg is ,de összegégében örülök ,hogy így döntöttem! Az elején hülyéztem magam hogy szétszedetek egy motort aminek elvileg semmi baja... A jó hírek hogy a hengerfej ,a szelepek ,a henger ,a dugattyúk ,a főtengely ,a váltó ,a kuplung stb... mind mind rendben vannak mondhatni tökéletesek! Viszont a főtengely nyugvó csapágyairól foltokba lekopott a bevonat és kivillant a bronz... Szinte mindnél. A hajtókar csapágyakkal ugyanez a helyzet... Azokat mind cserélnem kell! A másik hiba az olajszivattyúba forgó sziromalakú kerék ,úgy néz ki mint ha kombinált fogóval megszorították volna apró berágódás volt mind a négy oldalán! Hogy ez mitől van arról fogalmam sincs... De ezt is cserélnem kell! Viszont ennyi! Minden más oké! Azt a diagnózis állapítottuk meg hogy a motor egy bizonyos periódusba nem kap megfelelő kenést! Én mindig meleg vízzel indulok le ,sosem húzom neki hidegen! Az olajszintre mindig figyelek... Ezentúl az olaj megválasztására még jobban figyelnem kell! Az elkövetkező jó pár évre rendben lesz a motorom! Bár a probléma oka ezzel nincs meg... Mit szóltok a sztorimhoz?
Valóban szép az a csimma :)
Kutya csávó vagy!
Gumira költsed a zsét mert abból sok kell!Én a fehér lépőt be sem fognám pályázni!
2012-re

Csinálj róla fényképet!
Nekem a 2005 -ösben volt valami takaró lapocska is, amit külön meg kellett venni!
Sziasztok! 2008as R1-emen cserélném le az első indexet, de az alátétek sehogy sem akarnak a helyükre kerülni. Van egy sima lapos, meg egy tányér formájú, mindkettő közepén egy luk. A régi indexet kiszedtem az oldalidomból, de sehogy sem tudom rögzíteni az újat. Ha valaki tud, kérem segítsen.