Ilyet elég kevesen vesznek alapból az ára miatt... Enyém is iszonyatosan melegszik, ez lett most a veszte. Hát nem szolnokon lakok, de 10 perc alatt átérek. Vagy annyi se...
Mindig szokták hirdetni a más által "ledobott cuccot", megkérdezhetem a szerelőmet, hátha tud neked szerezni valamit.
Nekem muszáj volt beszerezni, mert nagyon melegedett.
Szolnoki vagy? Az adatlapodról gondolom.
Sport légszűrő, sportdob, póthűtő, commander, asszem ennyi, ami befolyásolhatja a teljesítményt.
Még egy leömlőt, ha tudok hozzá lőni, azt beteszem, és kész a motor.
Ha jól emlékszem 156, 7 Le, és 103,9 Nm keréken.
Persze, hogy többet csal.
Tavasszal majd megnézem GPS-el.
Régebben nehezebben érte el a végét, de az áttétel, commander, meg egy két változtatás csodákat tett
Elég rendesen csalhat az órád. Ez a motor úgy megy 6-ban mint a gyári áttételű 5-ben.
Elvileg 12500-on van a max. teljesítménye a motornak. Már gyári áttétellel is 130000 körül forog 299-nél, tehát a teljesítménygörbe leszálló ágban van.
Szerintem mindenféle áttételrövidítés a valós végsebességet csökkenti.
A motorozás csak a kiváltságosoknak céges, mindenki másnak: magánúton... Meg ugye olyan régen, ami már elévült, meg talán igaz sem volt, átléphetett ezt-azt az ember, de napjainkban...
Legjobb téli elfoglaltság mikor fűtött garázsba leül az ember a felbakolt mocija mellé és szerelgeti karbantartja mert egész szezonban meghálálja a törődést mikor odavered neki a tüzet .
biztosítósoknál nézzél valami váztörott tko-st aminek a blokkja ok asszem 200körül láttam ilyen mocit a hungária biztosítoná de addig ne osszá szorozzá mig nincs szétszedve lehet csak pici hiba pici occcó megoldással orvosolható
10 perc alatt én is ott vagyok!
Nekem muszáj volt beszerezni, mert nagyon melegedett.
Szolnoki vagy? Az adatlapodról gondolom.
Még egy leömlőt, ha tudok hozzá lőni, azt beteszem, és kész a motor.
Ha jól emlékszem 156, 7 Le, és 103,9 Nm keréken.
Tavasszal majd megnézem GPS-el.
Régebben nehezebben érte el a végét, de az áttétel, commander, meg egy két változtatás csodákat tett
Elvileg 12500-on van a max. teljesítménye a motornak. Már gyári áttétellel is 130000 körül forog 299-nél, tehát a teljesítménygörbe leszálló ágban van.
Szerintem mindenféle áttételrövidítés a valós végsebességet csökkenti.
teszt