lánckerék tapasztalatok (akit nem érdekel, lapoz)
A gyári áttétellel ~8.9% csalás van a valós és a kijelzett sebesség között; 16-os első lánckerékkel ez 15% környékére emelkedik (GPS).
Mivel kopott volt kicsit az első 25ekm-nél, arra gondoltam, hogy teljesen jó hátsót, ill. a láncot nem kellene egy filléres kislánckerék miatt kukázni (a kopott lánckerék fogtávolsága ugye nagyobb, mint a lánc görgőinek csaptávolsága, stb.). Ha már lúd alapon 16-os első lánckereket kapott. Ez arra jó, hogy kettesben is nagyobb gáznál kerekezzen, ill. normál gumival kaparjon a gép, aki küldi ahogy megy, annak kiváló. Én hosszabb távot megyek, zavart, hogy a normál érzetű tempónál 6000-et forog.
Kiszámoltam, hogy a 17/41 párosítás lenne kb. a pontos km óra, sok egyéb kombinációval. De, mivel a lánc élettartamának kedvez a nagyobb kislánckerékből adódó 'görbülés', a 18/43 mellett döntöttem. Írtam vagy nem, zavart a kormány 4000-6000, nekem javarészt utazófordulat közötti vibrálása. Ez maradt az új 16-os lánckerékkel is, talán egy picit javulva a kopottabb 17-es gyárihoz képest. A 18-assal megszűnt. Pont.
Mondják, hogy a km számláló más jelet kap, mint a sebességmérő, ezért az nem csal. Nos, ezt kétlem, mert a 18/43-al az útszéli km jelzőtáblák között a különbségnek megfelelően számlálta a számláló.
A fogyasztás relatíve nőtt, 6 liter jött ki. Bár a növekmény relatív, mivel most pontos az óra, pontos a számláló és mivel nem rezeg a kormány, nem "forog szét" a gép, eleve magasabb utazót (még a kijelzett is magasabb, a ténylegesről nem beszélve) mentem a teljes távon. Az egyetlen szépséghiba, hogy a gyorsuláskor nem akkora optimizmussal megy fel a km számláló. De ami 16-os lánckeréknél 280+, és nem igényel lapítást, 18/43-al már 200 körül erősen megcibálja a sisakot.
Egyenlőre felfüggesztve az eladás,nem gondoltam,hogy 3 darabból
egyse lessz olyan amit megvennék,bár még egy függőben van.Hogy miért cserélem le,ez jó kérdés,igazából magam sem tudom, csak jött egy ötlet,hogy visszaalakítom gyárira.Privátban ,ha adsz egy e-mail címet ,szívesen átküldök fotót.
Én keresek itt a fórumon gyári dobot,úgy néz ki,hogy találtam így eladó az én dobom.Shark karbon dob összekötőcsővel úgyhogy nem kell semmit faragnod,hacsak a te összekötőd nincs felhegesztve.Tejesen újszerű állapot ,karcmentesen.45000-ft.
Egy szép Sport dob nekem is kellene jó áron 2001-es R1-re 3csavaros van most rajta lehetőleg ebben a verzióban lenne jó akkor nem kellene szabnom! Köszi!
Vezérmű lánc, nem érdekel valakit? Vaci újak, több darab is. ára:kb7eft
Bármely évjárathoz tudok szerezni, illetve bármilyen egyéb új alkatrészt, motorikusan főleg, nagyon sok minden jóval bolti ár alatt!
Ird meg hogy mi érdekelne és utána nézek hogy mennyibe tudom beszerezni!
Lehetőleg itt érdeklődj:
patvaros87@gmail.com
Üdv
A 24491. hsz-nál ezen az oldalon. Linkeltem egy manualt. Azt töltsd le, hasznos lehet. Én azt hámoztam ki belőle hogy van két gomba a hűtő radiátorban. Egyik a műszerfal számára szolgáltat értéket, a másik pedig a ventillátort kapcsolja. A manualban a 2-32-es oldalon találsz róla infót, a 8-44-es oldalon pedig a hozzá tartozó kapcs rajz.
Urak!
Van pár eladó cuccom RN19-hez: PCIII. (még nem volt motorban), Two Brothers kipufogók + katalizátor kiiktató Y, 1-2 idom, gyári bukógomba stb. Lehet érdeklődni!
lánckerék tapasztalatok (akit nem érdekel, lapoz)
A gyári áttétellel ~8.9% csalás van a valós és a kijelzett sebesség között; 16-os első lánckerékkel ez 15% környékére emelkedik (GPS).
Mivel kopott volt kicsit az első 25ekm-nél, arra gondoltam, hogy teljesen jó hátsót, ill. a láncot nem kellene egy filléres kislánckerék miatt kukázni (a kopott lánckerék fogtávolsága ugye nagyobb, mint a lánc görgőinek csaptávolsága, stb.). Ha már lúd alapon 16-os első lánckereket kapott. Ez arra jó, hogy kettesben is nagyobb gáznál kerekezzen, ill. normál gumival kaparjon a gép, aki küldi ahogy megy, annak kiváló. Én hosszabb távot megyek, zavart, hogy a normál érzetű tempónál 6000-et forog.
Kiszámoltam, hogy a 17/41 párosítás lenne kb. a pontos km óra, sok egyéb kombinációval. De, mivel a lánc élettartamának kedvez a nagyobb kislánckerékből adódó 'görbülés', a 18/43 mellett döntöttem. Írtam vagy nem, zavart a kormány 4000-6000, nekem javarészt utazófordulat közötti vibrálása. Ez maradt az új 16-os lánckerékkel is, talán egy picit javulva a kopottabb 17-es gyárihoz képest. A 18-assal megszűnt. Pont.
Mondják, hogy a km számláló más jelet kap, mint a sebességmérő, ezért az nem csal. Nos, ezt kétlem, mert a 18/43-al az útszéli km jelzőtáblák között a különbségnek megfelelően számlálta a számláló.
A fogyasztás relatíve nőtt, 6 liter jött ki. Bár a növekmény relatív, mivel most pontos az óra, pontos a számláló és mivel nem rezeg a kormány, nem "forog szét" a gép, eleve magasabb utazót (még a kijelzett is magasabb, a ténylegesről nem beszélve) mentem a teljes távon. Az egyetlen szépséghiba, hogy a gyorsuláskor nem akkora optimizmussal megy fel a km számláló. De ami 16-os lánckeréknél 280+, és nem igényel lapítást, 18/43-al már 200 körül erősen megcibálja a sisakot.
Ennyi.