Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A két karbon dobért összekötővel?
Az nem kevés
Helló még nincs semmi gond hálistennek... Csak Tél van és gondoltam megnézetem mielött nekem is elbaszódna valami... Akkor rákérdezek ,köszi a segítséget!
Annyit kellett mint nekem. 38400Ft. Asszem.
90.000Ft a pár.
Hmmmmm.
Akkor megnézem, hogy mennyit fizettem be a nyáron.
Ha sokat, akkor reklamálok.
[18929] 2010. február 1. 20:41
Ez a luxusadó volt ami már nincs de amíg volt addig sem vonatkozott a motorokra. Kivétel ott ahol a hülye önkormányzat rosszul értelmezte a törvényt. Tavaly februárban ezt ugyan így eljátszottuk. link
170 lóerő fölött bejön egy 2-szeres szorzó.
Én is csak fél évig tartom forgalomban.

Ez is csak egy extra adó a másik 329 mellett. Ez egy ilyen ország. Megérdemeljük.
Nálunk 2-ből 2-nél jelentkezett a probléma, bár mindkét gép pályamotorként funkcionált. Akkor még mindkettő garis volt, így meguszták a sok százezres javítást. Volt egy széria(nem az összes 2006os) ahol sorjás volt valamelyik olajjárat, és ez okozta a problémát. Bármely Yamaha értékesítő meg tudja nézni hogy a te motorod beleesik-e ebbe a körbe.
Miért? baszakszik a géped?
Mennyit kérsz a tú brádörzökért?
sziasztok régebben szó esett a 2006os R1 főtengely megszorulási hajlamáról... Hogy is volt az? Megosztanátok a tapasztalatokat ,hallottakat... Előre is köszi...
Amúgy szar ez a kalkulátor mert most szoroztam ki a dolgot a kilóvattot kell megszorozni a kategóriába tartozóval és rohadtul nem az jön ki mint amit beír az ember...
Ha márciustól októberig van forgalomban a motorom 52400Ft.-ot kell fizetnem.....A kombájnosok meg a traktorosok járnak jól, de mi bassza szét az utakat a kettő közül....meg akkor 55 ezerért átiratjuk névre....lehuzkodás az egész...ja és ne beszéljünk arról, ha jó úton akarsz motorozni keményen el kell gondolkozni, hogy azt hol tegyük....mert ugye utak a habokban...akkor mire fizetünk.....
Egész pontosan....

Gépjárműadó 2012 mértéke a motorteljesítmény után a gépjármű

gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.
A fenét...a kalkulátor szar. A motorod jövőre lesz 8 éves, tehát 240Ft/KW az adó mértéke.
Jah vicc ez az egész basznék ki a kurva annyukat, de a politikusok fizetését 720.000re akarják emelni 2012 ben!ha Novembertől márciusig ki van vonva a gép a forgalomból ugy olcsóbb egy kicsit....Szomorú de ez van, én is most cseréltem le a 2003-as R1-emet K5 GSXR 1000 re 80.400 heló szia...:D:DAz R1 re meg 25.000..komoly ez már polgárháború lesz...:D:DBár ez a balfasz nép ahoz is hülye inkább kussol aztá duzzogva fizet....
http://gepjarmu.co.hu/gepjarmu...

ez mi? 2004-es R1-re 76200 ft lesz a teljesítményadó?
én úgy számoltam
Jól sikerült
Csövi!
Ööö... A szivacs fekete, alapszíne fehér. Szerintem gyári, de nem mondom 100%-ra, holnap meglesem neked, mert nem az enyémről van szó. Ára 25.000 forintocska.
Hi!
A púpon milyen színű a szivacs?
Gyári, v. csájníz?
Állapot?
Ár?
Fékcső 15.000Ft, a futót pedig 450.000-re tartom jelenleg.
Szia fék csövet menyiért adod?Meg az utánfutót.
Urak! Van 1-2 eladó cuccom 2007/08-hoz (RN19)! Ha valakit érdekel, teszek fel képet és írok árat.
-Two Brothers dobok (karbon)
-IRC felhajló "YAMAHA" feliratos fék- és kuplungkar párban (arany színű)
-Gyári! bukógomba
-Első fém fékcső (még szűz)
-Üléspúp (fehér)