Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem nem rokkantba . felépülési esély van?
Átmeneti nyugdíjba ment.
Tán eladtad a fekete démont
Hát én ezt most nem mondhatom el...
Yamaha powwwwaaaa
Mindent értek!
A kérdésedbe bújtatott állítást sem megcáfolni sem megerősíteni nem tudom
A magánutat Pohi bácsi kedvéért írtad ki?
-1+2 esetén kerek 30 km/h amivel az adott fordulaton 6-ban csökken a sebesség: ~246 a 300-as kijelzettnél, ami valós 13000 végfordulatnál elvileg 279. Előbbi persze azt is jelenti, hogy a hátsó kerékre jutó nyomaték még feljebb szorzódik (a váltó valójában nyomatékot vált ugye). Neked gondolom 'csánrúgás szinte minden fokozatban egy durvább csuklómozdulat.
Ja bocs rosszul írtam 285gps a vége volt max ennyit tud de bőven sok ja és magánúton próbáltam nem forgalomba.
Az óra szerinti 299 nekem 285 gps el elől -1 van .
10%-ot szoktak csalni az órák felfelé. Bár az én 200/70-es gumim ezt kompenzálja.

Totálkáros eladó R1-et keresek, papírral. Elég a váz is. Évjárat nem lényeges.
Tudom postázni,tényleg hibátlan a dob,bizhatsz bennem.
20 440 70 79 csörgess meg,és beszéljünk.
Érdekelne ,de muszály lenne látnom.Postázni egyébként tudod vagy Pest közelébe felhozni?
Nincs fényképezö gépem,a dob jó állapotban van,nem horpadt,nem korrodált az összekötö csö,rajta az összes gyári bilincs. Az alján van az alsó dobzáró ezüstös részen kb,2 cm-es enyhe karc,amit ha fel van téve nem látni,én is leszerelés után vettem észre.Ha zavar,5 perc alatt eltüntethetö!Az ára igy egy huszas.
Nekem -1, +2 az áttétel, és erőlködés nélkül 299, egy kicsi egyenes elég hozzá:)
Hogy mennyi lehet valósan passz, de van egy videóm, amin eléri a 299 et, és még megy a fordulat tiltásig vagy 2000 et.
Ha lesz egy kis időm megvágom, és felteszem.
(természetesen forgalomtól elzárt területen, biztonságos keretek között készült a felvétel)
Szia!

Fotókat és egy árat tudnál küldeni?Elérhetőség az adatlapomon
Köszönöm!
Nekem van gyári kék titán felirattal.
Ez világos. Mikor a 299-et felvillan a sebességmérőn, akkor kéne leolvasni a GPS-t.
Én október elején mentem - életemben először - 299-et óra szerint.
Puig bubos plexim van, meg 190cm és 92 kg vagyok. Érzésre túl sok már nem volt benne.
Ez úgy igaz, hogy végsebességnél csökken a csalás mértéke. Mert az óra megáll 299-nél viszont a fordulatszám még emelkedik és a motor gyorsul. Padon 4-ben szokták mérni a motorokat. Az ezresek jellemzően 275-282 körül mennek 4-ben óra szerint. A pad szerint 248-255 között van a valós sebesség. Az én megfigyelésem szerint.
Nálam az autó is pontos, ehhez a /50 helyett /60-as kerekek vannak rajta.
285 vélhetően megvan, nekem GPS-ben 274 volt a legmagasabb tárolt. Csak akkor nem volt sose kedv / helyzet, amikor tényleg a tempóért, nem pedig mint navigálást segítő eszköz volt nálam. Látható helyre kell tenned a GPS-t, nekem a tanktáska tetejében nem adott ingert 100 felett a nézegetésére. :)
A vége nekem még neccesebb lenne, mert szélesebb, magasabb a kormányom és nincs kormányteló. Ehhez képest semmi szitálás nem volt, de sokkal érzékenyebb, pl. arra is, ha szorosabban fogom a kelleténél és a karomba lök egyet-egyet a menetszél. Ennél a 200-at éppencsak kicsit túllépő (óra) szerint a gps 211-et jegyzett.
Én a hozzászólás utána, kiváncsi voltam mennyit csal az enyém. igaz csak kisebb sebességeknél néztem de 50-nél 47-48 a valós, 100nál pedig 95-96 a valós. Úgy gondolom hogy ez normális "csalásnak" számitható.
Az autómnak jellemzően +5km/h-s eltérése van.
Ha az R1 is fixen többet mutat (és nem %-os az eltérés), akkor az már emészthetőbb értéket ad az óra szerinti 299-re. (A valós -285 már jobban hangzana).

Idén már nem, de jövőre szerintem megnézem, hogy mennyit csal az óra pl. 100-nál, 160-nál meg 200-nál. A 299-es mérést nem biztos hogy bevállalom.
Az a baj - marketing szempontokat leszámítva - hogy:
- csal a km óra. Egyes infók szerint a sebesség jele kétfelé osztódik, az órához és a számlálóhoz, amiből a számláló a pontos értéket kapja, de úgy tűnik számomra, ez nincs így (km táblák alapján). 46/50=0,92 , azaz pl. amikor ellenőrzésképp egy utcai mérő/kijelző alkalmatosságnál 50-es kijelzett sebességgel haladtam, az 46-nak mérte a valót, azaz 92%.
- csal a fordulatszámmérő
Nekem a jelen kijelzett érték és a GPS között a nézett tempók esetében fixen 2 km/h volt, tehát nem százalék, hanem fix eltérés.
Írtam korábban, hogy egy fékpadtípus szerint a 04-06 R1 gyári teljesítménye keréken 134 LE körül van. (az új bmw meg 160 körül ugyanott) Ha az egyéb padok értékei volnának a valósak, akkor a mai motorjainknak úgy kéne letudni pl. egy 1100-es ZZ-R-t (~120 LE keréken), mintha valami lassú jármű volna és minden típus 300 feletti ténylegest tudna. De az az erő egyszerűen nincs ott, ami az ottani légellenálláshoz fizikailag _kell_. Legalábbis nem egy-egy célegyenesnyi szakasz esetében, hanem 1-2 km kellhet hozzá.
Gyári áttétellel kisebb eltérést valószínűsítettem.
Mert ha ez a ~8,9%-os eltérés mindenhol ennyi, akkor az óra szerinti 299 csak 272 valójában.