S.O.S.
Az idén vásároltam egy 2001es évjáratú R1-et. Az eladó azt mondta h annyi szépség hibája van a motornak hogy a hűtő ventilátort kézzel kell kapcsolni, mert ami van benne érzékelő gomba nem 4 csatlakozós. Hanem kettő. ?
Ő próbált ilyet rendelni de nem értették mit akar. Tehát vagy a vízhőfokot jelzi ki a műszer ha azt a két vezt teszi rá, vagy a ventilátort kapcsolja de akkor nincs visszajelzés. Kissé fura. Szerintetek hogy lehet ez? 2 gomba van az R1-nél külön és esetleg nem tudom/ tudta hol van? Vagy egy másik motor hűtője van rajta. A hengerfejen kellene a hőfok mérő gombának lennie nem? És a ventilátort mi kapcsolja? Szerencsére nem sok alkalommal kellett bekapcsolnom de idegesít és szeretném rendbe tenni. Szerintetek merre induljak?
Igazából én is javitottam már jó párat eddig mindig sikerült, remélem nem fog ki rajtam Esetleg a leirást nem tudnád elküldeni amiből te kinézted? Illetve olyat tudsz mondani hogy milyen a szimering mérete. illetve milyen olajat és mennyit raktál bele? Előre is köszi!
Üdv
Szia!Nemrég csináltam nagyon szopós meló ennek a telója Service manualba kellet kukkolnom hogy rájöjjek hogy lehet szétszedni,pedig egy pár moccét már javítottam de ennél majdnem sírva fakadtam Kellene hozzá eredetileg egy speckó szerszám ami le tudka szorítani a rugót ill.fixálja a belső száron lévő anyucit,hogy a fölső menetes részt le tudd szedni.na én itt 2db8as csavart és satut használtama. a csavarokat satu segítségével szorítottam az anyához így le tudtam tekerni a tetejét.Tehát nehéz dió ha nem vagy biztos a dolgokban bízd szakira Remélem valamit kiszűrtél......
7 - 6
FUEL INJECTION SYSTEM FI
DIAGNOSTIC MODE
• In this mode, diagnostic codes are input into the ECU in accordance with the number of times the
start switch has been operated.
• In accordance with the diagnostic codes, the ECU displays the values received from the sensors
and actuates the actuators.
• Whether or not the system is operating normally is determined by a human operator through the
observations of the values indicated by the engine trouble warning light or the actuating conditions
of the actuators.
How to set the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and engine
stop switch “ON”.
2. While keeping the “SELECT” and “RESET”
buttons pressed simultaneously, turn “ON”
the main switch (keep them pressed for 8
seconds or more).
NOTE:
• All indications on the meter disappear except
the clock and trip indications.
• Letters “dlAG” appear on the clock LCD.
3. Using the “SELECT” button, select either
the CO adjustment mode (which appears as
“CO”) or the diagnosis mode (which
appears as “dlAG”).
4. After “dlAG” appears as a result of pressing
the “SELECT” button, simultaneously press
the “SELECT” and “RESET” buttons for 2
seconds or more to execute the selection.
5. Disconnect the wiring harness coupler from
the fuel pump.
6. Turn the engine stop switch “OFF”.
Turn the engine stop switch “ON” if diagnostic
code numbers 03 and 09 are shown.
7. Select the diagnostic code number that
applies to the item that was verified with the
self-diagnostic fault code number, and enter
it on the meter by operating the “SELECT”
or “RESET” button.
NOTE:
• “RESET” button
Decrement (press 1 second or longer →
auto) “SELECT” button
Increment (press 1 second or longer → auto)
• Diagnostic code number appears on clock
LCD (01 ~ 70)
8. Turn the main switch to “OFF”. The diagnosis
mode will be cancelled.
Első telót javitott már otthon valaki? Szimering olaj, cserét akarom megcsinálni rajta, mert minimálisan könnyezik. Ha valaki tud, tanáccsal és infóval szolgálni azt nagyon megköszönném.
Az idén vásároltam egy 2001es évjáratú R1-et. Az eladó azt mondta h annyi szépség hibája van a motornak hogy a hűtő ventilátort kézzel kell kapcsolni, mert ami van benne érzékelő gomba nem 4 csatlakozós. Hanem kettő. ?
Ő próbált ilyet rendelni de nem értették mit akar. Tehát vagy a vízhőfokot jelzi ki a műszer ha azt a két vezt teszi rá, vagy a ventilátort kapcsolja de akkor nincs visszajelzés. Kissé fura. Szerintetek hogy lehet ez? 2 gomba van az R1-nél külön és esetleg nem tudom/ tudta hol van? Vagy egy másik motor hűtője van rajta. A hengerfejen kellene a hőfok mérő gombának lennie nem? És a ventilátort mi kapcsolja? Szerencsére nem sok alkalommal kellett bekapcsolnom de idegesít és szeretném rendbe tenni. Szerintetek merre induljak?
http://www.vatera.hu/bering_rx...
http://www.vatera.hu/s
pidi_str...
Berik 2
De lehet, hogy a superzone-ban jobban meéri vásárolni, mert nagyon gyenge a Ft.
arlen
dainese
spidi
Eladó első lábtartó szett 5500 Ft/pár!
Hali
Jobbos hasidomot elvitték. Lámpaidom alatt mit értesz?
Szimering
Üdv
Japán
7 - 6
FUEL INJECTION SYSTEM FI
DIAGNOSTIC MODE
• In this mode, diagnostic codes are input into the ECU in accordance with the number of times the
start switch has been operated.
• In accordance with the diagnostic codes, the ECU displays the values received from the sensors
and actuates the actuators.
• Whether or not the system is operating normally is determined by a human operator through the
observations of the values indicated by the engine trouble warning light or the actuating conditions
of the actuators.
How to set the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and engine
stop switch “ON”.
2. While keeping the “SELECT” and “RESET”
buttons pressed simultaneously, turn “ON”
the main switch (keep them pressed for 8
seconds or more).
NOTE:
• All indications on the meter disappear except
the clock and trip indications.
• Letters “dlAG” appear on the clock LCD.
3. Using the “SELECT” button, select either
the CO adjustment mode (which appears as
“CO”) or the diagnosis mode (which
appears as “dlAG”).
4. After “dlAG” appears as a result of pressing
the “SELECT” button, simultaneously press
the “SELECT” and “RESET” buttons for 2
seconds or more to execute the selection.
5. Disconnect the wiring harness coupler from
the fuel pump.
6. Turn the engine stop switch “OFF”.
Turn the engine stop switch “ON” if diagnostic
code numbers 03 and 09 are shown.
7. Select the diagnostic code number that
applies to the item that was verified with the
self-diagnostic fault code number, and enter
it on the meter by operating the “SELECT”
or “RESET” button.
NOTE:
• “RESET” button
Decrement (press 1 second or longer →
auto) “SELECT” button
Increment (press 1 second or longer → auto)
• Diagnostic code number appears on clock
LCD (01 ~ 70)
8. Turn the main switch to “OFF”. The diagnosis
mode will be cancelled.
De van másik is, milyen évjáratú az R1-ed?
Kérdezz.