Azt nem tudom, mert a képek a szerelőm műhelyében készültek még hétfőn este és sajnos a Bömöshöz (láttad, hogy még kabrió is a pofátlanja?) nincs közöm. A '90-es években egyébként pont egy E30-as volt az álmom, kicsit később pedig a 318IS Coupe. Aztán a dolgok elkezdtek jobban menni és megnősültem. Na azóta nagy lófasz van nem pedig coupe! Kombiban utazom már évek óta, de legalább abban vehetek izmos benzinest. Na meg a kettesgolf...
1. Szia!
2. Szerintem, mint egykeró egy nagy szar! Bár valószínűsítem, hogy egyedül azért sokkal magasabban lenne az eleje, ezért inkább egy olyat osszál meg velünk a kiskezétcsókolom nélkül!
Lehet, h nem kell annyit pörgetni baszod, de fel olyan fordulaton is kétszer úgy megy, úh ennyit a biztonságról. Ha pályázni fogsz, és ott akarsz összecsiszolódni vele, akkor szívni fogsz vele, mert kanyarból kifelé kigyorsításon nem mered majd rányitni, és darabosan fogsz menni, és benne lesz egy-két high-side lehetősége is. Ami az egészségre ártalmas... A hatkilóssal ha megtanulsz jól lendületből menni, akkor az ezressel később nem sok gondod lesz. Szóval szerintem azt vegyél! MEg azért egy leáttételezett R6 is komolyat tud menni ám, a 250 után állni fog a faszod rendesen. (persze nem annyira mint a socom headshot-ra, de majdnem) Ha aktuális szólj, mert mindig tudok pár használt járgányt, ami fasza állapotban, és jó áron van.
Eddig is nézegettem, okosok szerint ezer utcán biztonságosabb(nem kell annyit pörgetni...), de az eredeti tervem 600 volt eddig is. Neked akartam szólni amúgy is ha használtat veszek, hogy valami "szaki" nézzen majd rá
Nah fasza. Welcome to the club. Ezer? hűha... legyen haccá, hidd el jobban jársz! Én 2000-ben vettem az első normális motorom, de 6 évig 600-aztam, és kellett az ezerhez. Főleg pályázni tanulni jobb a 600. De örülök ha jössz jövőre, meg annak is ha yamit veszel. Ha kell segítség, szólj! Addig meg nézegess be ide, sok okosság van...
ja, elég kemények leszünk tunning simokkal hangvillás járgány lesz csak még azt nem tudom milyen ezer vagy haszáz, ha sikerül az állás tuti ott leszek.
Nah, csak azért kérdem, mert én most vége van szezonnak, de nálam most kezdődik el a felkészülés a köv. szezonra. Edzés, erőnlét, kondi, motor felkészítése, money gyüjtögetés, stb... És egységben az erő, úh pl. gumivásárlásnál, ha többen vagyunk, akkor olcsóbb.
Hali . Egyenlőre még szétfele megy a vas csak próbálgatom hogy hogymegy fel a váltó de a lánckerékvédőt nem kell megfurni mert egy távtartóval kijjebb hozom a rudazatot . lassan indul az évvégi hajrá majd januárba kezdem összerakni meg lefestem az idomokat stb.
sziasztok 03 r1 hez vannak eladó idomjaim .... zsir uj a nagyrészük
akit érdekel irja meg mire van szügsége plusz van egy 4xv-s jo a 99 98 as de a 00 01 eshez is hengerfejem vezérmutengelyekkel de egy két szelep hiányzik mert azok sérultek de egyébként használható tengelyekkel 10000 huf megéri.....
Sajnos csak pár kanyar erejéig vagy megörökítve a felvételeken. Sajnos a versenyem utolsó két köre sincs meg pedig utolsó kör célrarában még előztem egyet.
Szerintem a kuplung csapágy lessz a probléma az tud ilyet produkálni.A kuplungkosár vagy a lamelláknak inkább csörgő hangja van ,ha elkoptak.
Erőből egykerék, gázra, váltás nélkül, míg van fordulat...
2. Szerintem, mint egykeró egy nagy szar! Bár valószínűsítem, hogy egyedül azért sokkal magasabban lenne az eleje, ezért inkább egy olyat osszál meg velünk a kiskezétcsókolom nélkül!
:)
akit érdekel irja meg mire van szügsége plusz van egy 4xv-s jo a 99 98 as de a 00 01 eshez is hengerfejem vezérmutengelyekkel de egy két szelep hiányzik mert azok sérultek de egyébként használható tengelyekkel 10000 huf megéri.....