Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlet az uraknak! Tudja v.ki,hogy ez miféle hibakód? Néhány év problémamentes használat után egyszercsak kiírta...
Egyébként a képen látható motor, részletesebben megtekinthető a www.hasznalauto.hu és a www.hasznaltmotor.hu oldalakon.
Hali!
Egy 2003-mas R1-hez keresek generátor állórészt.
Ha valaki tudna segíteni kérném, hogy jelezzi itt és felvenném vele a kapcsolatot!
Üdv!
Mert elég szar lett az anyagim. Veszek helyette egy másikat, azért annyira nem vészes, de muszáj. Fáj is a szivem, mert én vagyok neki az első.
Miért adod el?
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne, van egy kitűnő állapotban lévő R1-em eladó! 2008/7 forgalomba helyezéssel, garázsban tartott, rendszeresen szervizelt és 9800 km-rel.
e-mail: andras.nemeth2@gmail.com
vagy itt.
Pedig egész jól össze lehet vele barátkozni..Gondolom veszélyesebb az apriliánál.. Amúgy meg a sor4 ezresei is nyomatékosak azért..
"Sokallom a V2 nyomatékát?"?
Sziasztok.
Eladó, vagy SOR4: 600-750-1000? CSERE érdekel. Értékegyeztetéssel. A motor kifogástalan és költségmentes, csupán sokallom a V2 nyomatékát.
Suzuki TL1000S-00's

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_


1000_s-3734339
Two brothers kipufogó + "Y" eladó! Külön-külön is.
Ár megegyezés szerint!
30/hatvan8tizen8héthéthét
Így van, nem kell ráparázni. Ha szoktál egykerekezni, és kuplunggal teszed ezt, akkor kuplungolj bele egyesben, és nem fog feljönni, hanem elforog a hátulja. Két-három ilyen után a hátsó tisztának mondható...

Az ilyen benzin, nitróhigító, stb. dolgokkal meg óvatosan, mert szárítják/öregítik a gumit, és meg fog keményedni. Persze most nem két cseppről beszélek.
Köszi!
Az előző gumit megmostam egy kis mosószeres vízzel és amikor felraktam, abszolút nem is volt vele probléma. Pénteken rakják fel és Budapest-Zalaegerszeg. Max. nem az autópályán megyek, hanem a 7-esen és mire odaérek, talán már jó is lesz. Azért óvatosan megyek a kanyarban, de szerintem úgyis érezni fogom.. mindig egy kicsit jobban, jobban...
Persze, nitróhigító... Túl van ez misztifikálva, nem kell ezzel foglalkozni.
Nekem még sosem okozott gondot, nem egyszer volt, h a gumistól egyenesen Lepencére mentem, és mire kiértem már egyáltalán nem csúszkált. Szépen menjél vele, aztán majd lejön. Egyenesben baszd neki oda, meg fékezz intenzívebbeket, és ennyi. Az oldaláról meg lejön menet közben úgy is. Mindenki azt hiszi, h úristen, majd ha picit döntök elesek, ha ez a réteg rajta van. Faszt. Versenyeken, meg pályázáskor mikor új gumikat tesznek fel, miért nem esik el senki? Egy valamit nem szabad, az első 20 km-en a kanyarból úgy kigyorsítani, mint egy bejáratott gumival. Ennyi.
Szasztok!
Pénteken rakják fel az új gumikat a mocira. Mivel tudnám a formaleválsztót a leghatékonyabban leszedni, hogy ne fogjak padlót már az első kanyarban? Az előzőt jó párszor megsúroltam mosószeres vizzel (kb. 5-6 alkalommal, úgy elég türhető volt. De hallottam már nitro higítót is.
Előre is köszi!
Köszi
Itt az összes gyári adat, évjárat szerint, illetve szín megtalálható R6os illetve R1esről.

http://www.yamaha-motor.hu/rse...
http://www.bikepics.com/pictur...
Úgy néz ki ez a 2005-ös fényezés.

A bikepics.com-on sok mindent ki lehet deríteni az adott évjáratok külsejéről, bármelyik típusnál. Ez akár jól jöhet sérült idom újrafényezéskor is.
Hali Srácok! Volt valaki a Kisújszállási motoros találkozón? Egy citromsárga R1-el! És a hátra volt tetoválva az R1 ! ismeri vki?
Olyan R1-et láttatok már ahol a matrica elöl indul az oldalidomnál,de nem a tankon ér véget hanem hátul a farokidom alatt? kék R1-es, 04-05-06-os évjárat lehet .. nem tudom pontosan! vagy csak nekem érdekes?
Köszi
CsősztöK!
Nem tudja valaki, hogy hol van az hely Bp.-en, ahol jó áron és persze megbízható módon megcsinálnák a 10000-es szervízt az eriggyemen? Örülnék, ha pecsét is kerülne a szervízkönyvébe!
Köszi!
Oké megkérdezem
Köszi
RICSI
BUDAPEST XVIII.ker
mobil: 06-70-585-0436

Esetleg próbáld meg itt!
Szerintem ez egyértelműen karbantartás és használatfüggő.
6-osban 100-nál 4100 körül pörög. Ha közúton mész vele, és betartod a sebességhatárokat, akkor kimegy a világból.
Ha pályázol vele, és 8000 alatt ritkán jár, akkor előbb-utóbb elfárad valami. (Ha az első futómű állítócsavarjai érintetlenek, akkor valószínűleg nem pályáztak (is) vele. Nehéz úgy állítani, hogy az ne látszódjon meg a csavarokon).
Az enyémben tegnap lett meg a 20 000km. Nem érzem, hogy szét akarna esni. :)
Nem volt még öreg nagyvasam, de normál használatnál (néha megkergetve) szerintem "érzésre" 150 000-et biztos elmegy.
Az OFF bajor 4 kerekű 6hengeresemben ~300 000km van. A motorjának semmi baja, pedig néha az is kap rendesen.