Ajánlom figyelmedbe a magyar bajnokság kiírását, miszerint SST600 kategóriában nem lehet a gyáritól eltérő féktárcsát használni, így kénytelenek voltunk levenni, és visszarakni a gyárit már az első alkalommal, ezért a nyakunkon maradt.
Valamint ajánlom figyelmedbe a gyártó honlapját, nem hiába lett lefényképezve az azonosítója sem.
De persze Magyarországon vagyunk, a tárcsát kazánlemezből vágtam ki, roston megégettem betyár kolbásszal, hogy adja az "überjó" érzést, a közepe egy kilapított MZ-jé, és nehéz volt ugyan de sikerült hibajavítóval rá lézer-gravíroznom, hogy BRAKING...
Jah, köszönöm azért az ötletet, sorozatgyártás indul...
Ajánlom figyelmedbe az apróhirdetés rovatot a képes motoron. Meglepném magam, ha vennék egy pár überjó féktárcsát egy vagyonért, ha extra, akkor tetetnék rá lötyögős szegecset, megsütném kicsit pályán, hogy szinte még új, aztán eladnám féláron, mert tényleg olyan jól bevált.
Köszi Zsolti! Utánaérdeklődök mik térhetnek el a kettőben(szelephézag, gyári beállítások), ha teljesen ugyanaz akkor mindenképen élnék a lehetőséggel és felkereslek! Köszönöm szépen!
Hali Misoka!
2000-2001 gyártású R1-hez van szervizkönyvem,szerintem ugyanaz mint a 98-99 évjárat.Ha gondolod szivesen odaadom egy fénymásolás erejéig,de csak juli.5.után mert addig már nem leszek elérhető.
Csáó!
Célszerűbb mohamednek indulnia a hegyhez, mintsem kivárnia a hegyet... Ill. próbáld kipuhatolni, hogy a márkaszervizeknek áll-e a rendelkezésére. Mert, ha nekik nem, akkor érdemes feladni a reményt (nem vagyunk egy túl nagy felvevő piac).
Sziasztok engem magyar szervízkönyv érdekelne 1999-es R1-hez!
Megvettem életem értelmét és kultúrálódni szeretnék egy kicsikét! Nem tudom egyáltalán van e hozzá ilyesmi, mert angolt találtam bőven:) Ha tudjátok honnan tudom beszerezni vagy oda tudjátok adni fénymásolat vagy digitális formában azt előre is köszönöm!
Nem muszáj ám 12 500-on járatni!
5-6000-en meg csak ~60LE van keréken. Országúton bőven elég.
Én nem a 180 ló miatt vettem 1000-es gépet hanem azért, hogy bárhonnan toljon. 4-5 évesen meg a használt motorok ára szinte teljesen összeér (600-750-1000). Minimális a különbség.
Az sose baj, ha több van a kelleténél. Nem muszáj kihasználni. Viszont ha olyan szituba kerülsz egyszer hogy kevesebb a power a kelleténél, akkor baj van.
Szerintem.
Annyiból, amennyi se apámnak se anyámnak de még talán a királynak sincsen!
Ne turkáljunk egymás zsebében, mert ha félre sikerül nyúlni, a végén muszáj lesz lerúgni a másik arcát!
Gondolom a pályamotoros projekt érdekel, mert a másikhoz nem kell v.mi egyetemes matek.
Gtk.-s R1 vagy Gixxer 2007-től, a télen megszögelve forgalomból kivonva kb. 500 és 1M körül megoldható.
Az új motornak meg remélem már bányásszák az ércet a kínaiak, de el leszek nélküle is hiszen lassan készen van a K1200S.
Kép?
Sajnos még az "amatőr" R szériában sem veszik át a gépet a hullámos tárcsákkal...
Valamint ajánlom figyelmedbe a gyártó honlapját, nem hiába lett lefényképezve az azonosítója sem.
De persze Magyarországon vagyunk, a tárcsát kazánlemezből vágtam ki, roston megégettem betyár kolbásszal, hogy adja az "überjó" érzést, a közepe egy kilapított MZ-jé, és nehéz volt ugyan de sikerült hibajavítóval rá lézer-gravíroznom, hogy BRAKING...
Jah, köszönöm azért az ötletet, sorozatgyártás indul...
Eladó 2007-2008 r1-hez gyári üléspúp (Piros-fehérhez), PC féláron!
http://www.vatera.hu/braking_f...
tudja vki mi a külömbseg a philips H7es XL es LL jelzese között?mindketto12/55W,es 12972es made in germany
Hány mili van a szélein és mennyiért adod?
;)
2000-2001 gyártású R1-hez van szervizkönyvem,szerintem ugyanaz mint a 98-99 évjárat.Ha gondolod szivesen odaadom egy fénymásolás erejéig,de csak juli.5.után mert addig már nem leszek elérhető.
Csáó!
Megvettem életem értelmét és kultúrálódni szeretnék egy kicsikét! Nem tudom egyáltalán van e hozzá ilyesmi, mert angolt találtam bőven:) Ha tudjátok honnan tudom beszerezni vagy oda tudjátok adni fénymásolat vagy digitális formában azt előre is köszönöm!
Ha tisztán pályázni (és TÉNYLEG csak arra) kell gép, akkor felejtsd el ezeket a milliókat, és hívj fel. Van egy csibészebb lehetőség is...
5-6000-en meg csak ~60LE van keréken. Országúton bőven elég.
Én nem a 180 ló miatt vettem 1000-es gépet hanem azért, hogy bárhonnan toljon. 4-5 évesen meg a használt motorok ára szinte teljesen összeér (600-750-1000). Minimális a különbség.
Az sose baj, ha több van a kelleténél. Nem muszáj kihasználni. Viszont ha olyan szituba kerülsz egyszer hogy kevesebb a power a kelleténél, akkor baj van.
Szerintem.
Ne turkáljunk egymás zsebében, mert ha félre sikerül nyúlni, a végén muszáj lesz lerúgni a másik arcát!
Gondolom a pályamotoros projekt érdekel, mert a másikhoz nem kell v.mi egyetemes matek.
Gtk.-s R1 vagy Gixxer 2007-től, a télen megszögelve forgalomból kivonva kb. 500 és 1M körül megoldható.
Az új motornak meg remélem már bányásszák az ércet a kínaiak, de el leszek nélküle is hiszen lassan készen van a K1200S.