Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, néha kénytelen ennek-annak utánanézni az ember. Csak rám ne ragasszák a Mátrások..
Amúgy kurva hülye egy kérdés volt!
Én pl. akarok egy újat! Meg egy olcsóbbat papírok nélkül pályázni...
Néhány kép, apróban még nem is szerepel.
Aki egyszer megtud venni egy 1000es gépet az szerintetek miért akarja utána eladni?
Szevasz!

Téma még a sportdob? Eladók lettek a dobok és az Akra Y az R1-ről! Még a motoron van, meg lehet hallgatni. Gyári dobozban, furulyákkal bilincsekkel, szóval kompletten. Makulátlan az állapota, de igény esetén állok egy polírozást profi (Bódisos) szaki által.
nem .
de ha esetleg megvan a superbike 2007 majusi szama lapozd fel a 106oldalt


de attol függetlenul en nem raknek bele olyat amit autora terveztek
Látod csak egy egyszerű hűtővíz, és mennyi minden kiderül róla
Enciklopédia
/vagy rosszul írtam/
Az autónak jóval több hűtőfolyadék áll rendelkezésére, ellenben, ha pl. egy suzuki swift és egy gixxer hűtőméretét hasonlítom, hát, nem látok hatalmas méretkülönbséget. Ha a gyártóik a gondolatmeneted követnék, akkor a 190 lovas yamaha 2,5 liter hűtőfolyadékával szemben csak 1-1,5 liternyivel gazdálkodnának. Mert ugye a benzinmotor hatásfok 30% körüli, tehát 1/3 hő alakul mozgási energiává, 2/3-adot pedig el kell nyeletni a környezettel. Nem a motornál kell azzal számolni, hogy órákig araszol majd a dugókban, nem a motornak van szüksége az erejének nagyobb %-ára a normál haladásakor (nem normálnál ott a hatalmas mennyiségű levegő, amin átmegy), stb. Mégsem elsősorban a nagy hűtővel, hanem a folyadékmennyiséggel oldották meg pl. a swiftnél is. A víz fajhője a legmagasabb (vagy tévedek), tehát hűteni a víz fog, a többi ken, fagyást, korróziót gátol, stb. A forráspontot lehet, hogy emeli a fagyálló, de nyomás alatt már a víz sem 100 fokon forr, lásd kukta, vagy zárt fűtési rendszerek.
Egyéb tulajdonságok (kenés, stb.) nem hiszem, hogy egy többszázezres futásteljesítményre készült autó-motor n év v. n ezer km garanciával spórolósabban tartható, mint egy motor. A motorok vízpumpájának nem feltétlenül kell tovább bírnia pl. 60ekm-nél. A már említett vw pd-tdi motorjaihoz pedig valóban különleges olaj kellett (filmerősség), akkor nem rágódott be a vezérműtengelybe az árok. Attól függetlenül a pd ballépés volt.

Nincs a motorjainkban semmi űrtechnika, különben nem API-SE teljesítményszintű olajat írt volna a yamaha a gyári szerviz útmutatóba. (mert az API SE 1979-ben avult el...)
Ez az! 15.000 Ft korrekt?
Erre gondoltál? Új hibátlan állapot gyári bordó 06-on van nekem is.
Mennyit ér neked?
Ugye csak viccnek szántad hogy a hütés hatásfokát a betöltött fagyálló minősége határozza meg és nem a hűtőrendszer méretezése
gondolom 1 80-100 loerös autoban ami 1400ccm,es akkora hutöt tesznek bele amekkorat akarnak,es 6ezret forog (ami mondjuk kb60le /1000ccm-szemben a yamaha 190le /1000ccm)es nem tehetnek bele 1v8as motorhütöjet marmint a motorban es 14forog es forraspontja 125C ,ugyan az kell bele?
mult heten beszeltem 1 kereskedövel.idezem amit mondott
mi is exportalunk motort es 5 milla helyett 3ert adom el.
kerdem en?mennyiert veszi ha meg haszna is van?

amugy nem a kornelra gondoltam.
magam is lattam milyen arak vannak kint a daytona idelyen.kereskedöt nem lehet nagyon kint sem megszoritani de cashben barki eladot,hacsak nem azt mondja NO LOW BALLER
Ugyan már! Nincs okod bocsánatot kérni, főleg, ha nem érzelmi alapon közelíted meg a kérdést.
Mindenki (ebben benne vagyok magam is) okulásomra szolgál, ha közzéteszed azt az infódat, ami adatokkal (terméknév + eredmény) bizonyítja, hogy jobb a motoros termék.

Megint egy kis
Én sajnos még nem láttam jelét, hogy olyan rettenetes fejlesztői és gyártási kapacitás volna bárhol is elkülönítve(?) a szuper motorba való termékek előállítására, mint amit az árcédula alapján el lehetne várni. Az ellenkezőjét már igen, amikor pl. egy motoros motorolaj nem volt jobb, mint az autós - motorban. Ha olyan prémium lenne bármely pl. motorba való olaj, ott indulna mind, hogy fullszint, még a legutolsó is.
Tiszta! A dolgok nem is mennek máról holnapra és talán a dollár is benéz két kiló alá még az idén,de ez a téma inkább a portfoliora való. A Kornéllal elvből nem üzletelek, korábban már írtam miért. A használtautón 3.2-ért 0km-es magyar okmányokkal minden színben. Hol a sárkány a mesében azon kívül,hogy nem lesz garancia!?
Audiba is pl Castrol hűtőfolyadékot teszek ....
akkor bocsi
tegyetek bele,bocsi hogy tudatlan voltam,csak jozan paraszti esszel jobban megbizom 1 olyan hütöfolyadekban amit a Castrol vagy a motul gyart motoroknak mind 1 vw be valo löttytöl,de ha megtalalom a ujsagot felfrissitem tudasom
en meg nem 225ft/dolcsinal vannak mocit hanem majd ha 180 alatt lessz-csak jo tipp
kis szerencsevel talalsz kint kereskedöt aki akar haza is küldi neked 1800 dolcsiert.
de ha nagyon akarod tudok neked telefon szamot adni.
hol akarod atvenni?holland vagy nemet vamudvarban vagy a kapudban?ajtodban?
mindennek ara van

amugy 3millaert mar van varpalotan a www.yamahanemeth.hu
hagyén valászoljok ... nekem ez szakmába vág amúgy is...
gyengébbek kedvéért:
S E M M I B E N
mindenki azt csinal draga penzevel amit akar
az enyem igaz 07es nem 09-10 es de south carolinabol valo
El tudod mondani, hogy pl. a vw fagyálló miben múlja alul a gyári szerviz útmutatóban foglalt _ajánlást_ , illetve pontosan milyen károsodásokat okoz?
(ajánlás: magas minőségű etilénglikol fagyálló, korróziógátló adalékokkal alumínium motorokhoz)