Téma még a sportdob? Eladók lettek a dobok és az Akra Y az R1-ről! Még a motoron van, meg lehet hallgatni. Gyári dobozban, furulyákkal bilincsekkel, szóval kompletten. Makulátlan az állapota, de igény esetén állok egy polírozást profi (Bódisos) szaki által.
Az autónak jóval több hűtőfolyadék áll rendelkezésére, ellenben, ha pl. egy suzuki swift és egy gixxer hűtőméretét hasonlítom, hát, nem látok hatalmas méretkülönbséget. Ha a gyártóik a gondolatmeneted követnék, akkor a 190 lovas yamaha 2,5 liter hűtőfolyadékával szemben csak 1-1,5 liternyivel gazdálkodnának. Mert ugye a benzinmotor hatásfok 30% körüli, tehát 1/3 hő alakul mozgási energiává, 2/3-adot pedig el kell nyeletni a környezettel. Nem a motornál kell azzal számolni, hogy órákig araszol majd a dugókban, nem a motornak van szüksége az erejének nagyobb %-ára a normál haladásakor (nem normálnál ott a hatalmas mennyiségű levegő, amin átmegy), stb. Mégsem elsősorban a nagy hűtővel, hanem a folyadékmennyiséggel oldották meg pl. a swiftnél is. A víz fajhője a legmagasabb (vagy tévedek), tehát hűteni a víz fog, a többi ken, fagyást, korróziót gátol, stb. A forráspontot lehet, hogy emeli a fagyálló, de nyomás alatt már a víz sem 100 fokon forr, lásd kukta, vagy zárt fűtési rendszerek.
Egyéb tulajdonságok (kenés, stb.) nem hiszem, hogy egy többszázezres futásteljesítményre készült autó-motor n év v. n ezer km garanciával spórolósabban tartható, mint egy motor. A motorok vízpumpájának nem feltétlenül kell tovább bírnia pl. 60ekm-nél. A már említett vw pd-tdi motorjaihoz pedig valóban különleges olaj kellett (filmerősség), akkor nem rágódott be a vezérműtengelybe az árok. Attól függetlenül a pd ballépés volt.
Nincs a motorjainkban semmi űrtechnika, különben nem API-SE teljesítményszintű olajat írt volna a yamaha a gyári szerviz útmutatóba. (mert az API SE 1979-ben avult el...)
gondolom 1 80-100 loerös autoban ami 1400ccm,es akkora hutöt tesznek bele amekkorat akarnak,es 6ezret forog (ami mondjuk kb60le /1000ccm-szemben a yamaha 190le /1000ccm)es nem tehetnek bele 1v8as motorhütöjet marmint a motorban es 14forog es forraspontja 125C ,ugyan az kell bele?
mult heten beszeltem 1 kereskedövel.idezem amit mondott
mi is exportalunk motort es 5 milla helyett 3ert adom el.
kerdem en?mennyiert veszi ha meg haszna is van?
amugy nem a kornelra gondoltam.
magam is lattam milyen arak vannak kint a daytona idelyen.kereskedöt nem lehet nagyon kint sem megszoritani de cashben barki eladot,hacsak nem azt mondja NO LOW BALLER
Ugyan már! Nincs okod bocsánatot kérni, főleg, ha nem érzelmi alapon közelíted meg a kérdést.
Mindenki (ebben benne vagyok magam is) okulásomra szolgál, ha közzéteszed azt az infódat, ami adatokkal (terméknév + eredmény) bizonyítja, hogy jobb a motoros termék.
Megint egy kis
Én sajnos még nem láttam jelét, hogy olyan rettenetes fejlesztői és gyártási kapacitás volna bárhol is elkülönítve(?) a szuper motorba való termékek előállítására, mint amit az árcédula alapján el lehetne várni. Az ellenkezőjét már igen, amikor pl. egy motoros motorolaj nem volt jobb, mint az autós - motorban. Ha olyan prémium lenne bármely pl. motorba való olaj, ott indulna mind, hogy fullszint, még a legutolsó is.
Tiszta! A dolgok nem is mennek máról holnapra és talán a dollár is benéz két kiló alá még az idén,de ez a téma inkább a portfoliora való. A Kornéllal elvből nem üzletelek, korábban már írtam miért. A használtautón 3.2-ért 0km-es magyar okmányokkal minden színben. Hol a sárkány a mesében azon kívül,hogy nem lesz garancia!?
akkor bocsi
tegyetek bele,bocsi hogy tudatlan voltam,csak jozan paraszti esszel jobban megbizom 1 olyan hütöfolyadekban amit a Castrol vagy a motul gyart motoroknak mind 1 vw be valo löttytöl,de ha megtalalom a ujsagot felfrissitem tudasom
kis szerencsevel talalsz kint kereskedöt aki akar haza is küldi neked 1800 dolcsiert.
de ha nagyon akarod tudok neked telefon szamot adni.
hol akarod atvenni?holland vagy nemet vamudvarban vagy a kapudban?ajtodban?
mindennek ara van
El tudod mondani, hogy pl. a vw fagyálló miben múlja alul a gyári szerviz útmutatóban foglalt _ajánlást_ , illetve pontosan milyen károsodásokat okoz?
(ajánlás: magas minőségű etilénglikol fagyálló, korróziógátló adalékokkal alumínium motorokhoz)
Téma még a sportdob? Eladók lettek a dobok és az Akra Y az R1-ről! Még a motoron van, meg lehet hallgatni. Gyári dobozban, furulyákkal bilincsekkel, szóval kompletten. Makulátlan az állapota, de igény esetén állok egy polírozást profi (Bódisos) szaki által.
de ha esetleg megvan a superbike 2007 majusi szama lapozd fel a 106oldalt
de attol függetlenul en nem raknek bele olyat amit autora terveztek
/vagy rosszul írtam/
Egyéb tulajdonságok (kenés, stb.) nem hiszem, hogy egy többszázezres futásteljesítményre készült autó-motor n év v. n ezer km garanciával spórolósabban tartható, mint egy motor. A motorok vízpumpájának nem feltétlenül kell tovább bírnia pl. 60ekm-nél. A már említett vw pd-tdi motorjaihoz pedig valóban különleges olaj kellett (filmerősség), akkor nem rágódott be a vezérműtengelybe az árok. Attól függetlenül a pd ballépés volt.
Nincs a motorjainkban semmi űrtechnika, különben nem API-SE teljesítményszintű olajat írt volna a yamaha a gyári szerviz útmutatóba. (mert az API SE 1979-ben avult el...)
Mennyit ér neked?
mi is exportalunk motort es 5 milla helyett 3ert adom el.
kerdem en?mennyiert veszi ha meg haszna is van?
amugy nem a kornelra gondoltam.
magam is lattam milyen arak vannak kint a daytona idelyen.kereskedöt nem lehet nagyon kint sem megszoritani de cashben barki eladot,hacsak nem azt mondja NO LOW BALLER
Mindenki (ebben benne vagyok magam is) okulásomra szolgál, ha közzéteszed azt az infódat, ami adatokkal (terméknév + eredmény) bizonyítja, hogy jobb a motoros termék.
Megint egy kis
Én sajnos még nem láttam jelét, hogy olyan rettenetes fejlesztői és gyártási kapacitás volna bárhol is elkülönítve(?) a szuper motorba való termékek előállítására, mint amit az árcédula alapján el lehetne várni. Az ellenkezőjét már igen, amikor pl. egy motoros motorolaj nem volt jobb, mint az autós - motorban. Ha olyan prémium lenne bármely pl. motorba való olaj, ott indulna mind, hogy fullszint, még a legutolsó is.
tegyetek bele,bocsi hogy tudatlan voltam,csak jozan paraszti esszel jobban megbizom 1 olyan hütöfolyadekban amit a Castrol vagy a motul gyart motoroknak mind 1 vw be valo löttytöl,de ha megtalalom a ujsagot felfrissitem tudasom
de ha nagyon akarod tudok neked telefon szamot adni.
hol akarod atvenni?holland vagy nemet vamudvarban vagy a kapudban?ajtodban?
mindennek ara van
amugy 3millaert mar van varpalotan a www.yamahanemeth.hu
gyengébbek kedvéért:
S E M M I B E N
(ajánlás: magas minőségű etilénglikol fagyálló, korróziógátló adalékokkal alumínium motorokhoz)