Nagyon köszönöm Gondolkodom erőteljesen az r1-es yamahán.A kérdés az,hogy egy 2002/2003-as évjáratú éri meg olcsóbban vagy a 2004-es évjáratú egy picivel drágábban.
Szega!
Konkrétan a motorokról és a gazdiról nemtudok mondani semmit
Viszont a tipusról
Nekem is ilyen van én maximálisan meg vagyok vele elégedve(100kg vagyok)egykerék?hűűűűűűűűűűűűűűű na az nem semmi vele. A 'km'-ről pedig csak annyit hogy nekem hihetetlen mondom nekem de ha a gazdát meglátod le lehet vágni na és persze a motor állapotáról.
Szerintem jó választás lenne.
Széles utat barátom.
BIGA.
Tudna nekem valaki segíteni?Erről a két motorról szeretnék némi információt mivel motorvásárlás előtt állok.. yzf r1 yzf r1
Az utolsónál csak nekem tűnik kevésnek az a 12e km?..
Köszönöm a segítséget előre is!
Balu
Beugrottam a kedvenc gyorséttermembe. Hazafelé aztán a 67-es kaposvári kivezetőjén (ami négysávos nyílegyenes, de már közvilágítás nélküli) odacsaptam a gázt, hogy szépen feljöjjön az eleje és elgyorsultam úgy 180-ig. A gond akkor jött, amikor letettem és magam sem értem hogyan, de lenyomtam a reflektor kapcsolóját tompítottra. A motoron pályaidom van egy lámpával és az a reflektorra van kötve. Tök sötét lett és csak az egyenes végénél láttam a MOL kút pilonját. Rendesen lefostam a bokám, mire lefékeztem! Tudom a balfasz én voltam!
Szerintem azzal kezdem a holnapot, hogy átkötöm a tompítottra és megsürgetem az idomok fényezését!
Könnyű annak este tízkor pörögni, aki minden délután alszik! A szenzor már régebben is fals értéket mért (gondolom, mert a műszerfalon szoktam nézni) úgyhogy rendeltem egy újat. 7800 Huf nem a világ vége és akkor talán nem okoz meglepetést.
Inkább kontakt lehet, ha szétszeded majd, egyfelől a csatlakozókat, másfelől esetleg a szenzor tisztaságát nézd meg szerintem (légszűrő mögött mondjuk nem nagyon koszolódhat, viszont, ha csak egy kis kosz, azért kár volna cserélni, ha nem muszáj). Az EXUP nem hiszem, hogy több, mint egy mechanikai elem, ha a szervója jó, az ECU-t nem érdekli tovább.
Milyen gyerek aki még este 10-kor nevelést igényel? Nem volt kellően "leforgatva" nappal?
Igazából tudja a f... Tegnap este meghajtottam elég durván, de ez önmagában nem okozhat gondot. Kigyulladt a lámpa majd kb. 10mp múlva el is aludt. Hazaértem, letettem a ház előtt, majd egy óra múlva indítottam és a lámpa világít, 22-es kódot kiírja a műszerfal. Este gondolkodtam, hogy talán az EXUP-nak nem tett jót a sok visszadurrogás, bár ez sem lehet gond. Kimentem a garázsba, gyújtás rá, lámpa világít, 22-es kód, majd 10mp és elalszik. Gyújtás le-fel, u.a., csak éppen égve marad. Na gondoltam, majd holnap megnézem , hogy "drágatestvíremmitmegykettőbe".
Reggel indítom és minden OK. Adtam neki 30km-en át és még mindig minden OK. Visszaigazgattam a dolgokat és használom tovább. A legközelebbi szerviz alkalmával meg kap egy alapos kontakttisztítózást vagy ha ismét jelentkezik a hiba akkor szenzor kuka és új a helyébe. Tömören ennyi, remélem a storynak nem is lesz folytatása!
Na húzok gyereket nevelni....
Mi volt a konkrét hiba, oxidált volt a csatlakozó, nem volt bedugva, stb. , vagy amire én nem gyanakodnék, tehát hogy lejött a légbevezető cső az idomról?
Megjavítva! Tegnap csak a 2007-es hibakódokat találtam meg a neten. Ott a 22-es az injector 3#. Na ott és akkor egy picit beremegett a lábam, főleg,hogy a múlt héten vettem le egy galambot (vagy kányát) úgy 180-nal az autómmal. Drága egy hetet zártam volna...
Konkrétan a motorokról és a gazdiról nemtudok mondani semmit
Viszont a tipusról
Nekem is ilyen van én maximálisan meg vagyok vele elégedve(100kg vagyok)egykerék?hűűűűűűűűűűűűűűű na az nem semmi vele. A 'km'-ről pedig csak annyit hogy nekem hihetetlen mondom nekem de ha a gazdát meglátod le lehet vágni na és persze a motor állapotáról.
Szerintem jó választás lenne.
Széles utat barátom.
BIGA.
Tudna nekem valaki segíteni?Erről a két motorról szeretnék némi információt mivel motorvásárlás előtt állok..
yzf r1
yzf r1
Az utolsónál csak nekem tűnik kevésnek az a 12e km?..
Köszönöm a segítséget előre is!
Balu
Beugrottam a kedvenc gyorséttermembe. Hazafelé aztán a 67-es kaposvári kivezetőjén (ami négysávos nyílegyenes, de már közvilágítás nélküli) odacsaptam a gázt, hogy szépen feljöjjön az eleje és elgyorsultam úgy 180-ig. A gond akkor jött, amikor letettem és magam sem értem hogyan, de lenyomtam a reflektor kapcsolóját tompítottra. A motoron pályaidom van egy lámpával és az a reflektorra van kötve. Tök sötét lett és csak az egyenes végénél láttam a MOL kút pilonját. Rendesen lefostam a bokám, mire lefékeztem! Tudom a balfasz én voltam!
Szerintem azzal kezdem a holnapot, hogy átkötöm a tompítottra és megsürgetem az idomok fényezését!
Engem érdekel, de ha jól látom az első komment Erviné volt, így a vásárlási előjog az övé. Ha nem kell neki, akkor én megvettem.
Reaction?
Milyen gyerek aki még este 10-kor nevelést igényel? Nem volt kellően "leforgatva" nappal?
Igazából tudja a f... Tegnap este meghajtottam elég durván, de ez önmagában nem okozhat gondot. Kigyulladt a lámpa majd kb. 10mp múlva el is aludt. Hazaértem, letettem a ház előtt, majd egy óra múlva indítottam és a lámpa világít, 22-es kódot kiírja a műszerfal. Este gondolkodtam, hogy talán az EXUP-nak nem tett jót a sok visszadurrogás, bár ez sem lehet gond. Kimentem a garázsba, gyújtás rá, lámpa világít, 22-es kód, majd 10mp és elalszik. Gyújtás le-fel, u.a., csak éppen égve marad. Na gondoltam, majd holnap megnézem , hogy "drágatestvíremmitmegykettőbe".
Reggel indítom és minden OK. Adtam neki 30km-en át és még mindig minden OK. Visszaigazgattam a dolgokat és használom tovább. A legközelebbi szerviz alkalmával meg kap egy alapos kontakttisztítózást vagy ha ismét jelentkezik a hiba akkor szenzor kuka és új a helyébe. Tömören ennyi, remélem a storynak nem is lesz folytatása!
Na húzok gyereket nevelni....