A két csavarral (vízpumpa be- és kimeneten) azért lehet jobb leeresztened, mert a csőből kevésbé kiszámíthatóan fog dőlni a cucc. Azt pedig nem szeretnéd, ha bármit összekenne a folyadék (pl. hátsó gumit). (Lehet, hogy érdemes volna megnézni a vízpumpádat is, de most látom, hogy yamaháék összekombinálták az olajpumpával.)
Tölcsér nem árt a hűtősapkás ujjgyakorlat utánra, jó hosszú szárral
Mifasznak?
MAjd ezt fogod bámulni, meg állítgatni, aztán picsánversz valakit.
Jó az ahol van. Meg, ha ráhasalsz a tankra, és a sisakot is odanyomod, akkor ettől a szartól majd nem látsz ki.
Nándi!Nincs szerencséd az időjárással!jet-skit kell venni,de yamahát.Én se mentem föl a pályára ugy ,hogy nem tudok élménybeszámolot tartani.Bukógomba fasza lett.
Hűtővíz csere:
Hasidom le,jobboldali idomzat le(de ha elég kicsi a kezed akkor,nem kell leveni,az oldalidomot,de Én ajánlom)
Bal oldalon van a leeresztőjje,bár Én lehúzom a vízcsövet,teljesen(úgy gyorsabb)
Hűtővizet szerintem nekem is cserélnem kellene, mert szerintem még nem is volt:(
Szerintetek milyet vegyek bele?
Hogy kell leengedni, csinálta már valaki?
Eljöttél volna, oszt nagynyomású. Egyébként meg, ha M7-M0-M5-M0-M3-Huring, akkor tűrhetően megúszod a forgalmat futóval/egyébbel, még, ha kerülő is - ez persze csak szerintem.
Már gondondoltam rá,hogy ott is jobb lenne mert csak heti hat napot esik.. Néztem az időképen,hogy szinte mindenhol süt. Kaposvár és az M7 között több helyen is teljes útzár 20 cm-es sár stb... A Hungaroringre meg csak lábon viszem a motort, mert Bp.-i autóbanücsörgést már meguntam azalatt az évek alatt, amikor ott voltam üzletkötő.
Már gondondoltam rá,hogy ott is jobb lenne mert csak heti hat napot esik.. Néztem az időképen,hogy szinte mindenhol süt. Kaposvár és az M7 között több helyen is teljes útzár 20 cm-es sár stb... A Hungaroringre meg csak lábon viszem a motort, mert Bp.-i autóbanücsörgést már meguntam azalatt az évek alatt, amikor ott voltam üzletkötő.
Visszahívással kapcsolatban felhívtam a szervízt.
A hiba úgy tűnik nem újkeletű, ugyanis a motoromon 2006 decemberében cserélték a szóban forgó alkatrészt.
Tölcsér nem árt a hűtősapkás ujjgyakorlat utánra, jó hosszú szárral
MAjd ezt fogod bámulni, meg állítgatni, aztán picsánversz valakit.
Jó az ahol van. Meg, ha ráhasalsz a tankra, és a sisakot is odanyomod, akkor ettől a szartól majd nem látsz ki.
De azt ne kérdezd,hogy mennyi litere,mert még nem kaptam meg és nem tudom.
Hűtővíz csere:
Hasidom le,jobboldali idomzat le(de ha elég kicsi a kezed akkor,nem kell leveni,az oldalidomot,de Én ajánlom)
Bal oldalon van a leeresztőjje,bár Én lehúzom a vízcsövet,teljesen(úgy gyorsabb)
Szerintetek milyet vegyek bele?
Hogy kell leengedni, csinálta már valaki?
Nem tudok, viszont nekem is annyi volt a hőfok, mint Szikrának (6:15 körülre vissza is értem). Cseréltétek már a vizet?
szerintem benyomod, és elfordítod, de csak tipp...
Végül nem erőltettem a dolgot, mert fogalmam sincs hogyan lehet hozzáférni.
Valaki cserélt már ilyen indexnél izzót? Mi a technikája?
Pályán hány fokos a hűtővizetek? Mondjuk ebben a jó melegben...
Nem tud valaki HyperPro gátlóhoz felső konzolt?
Persze,normális áron.
Szivesebben látnám a légszűrőház felett.
Itt 26 fok, és napsütés.
Asszem visszafekszem aludni és álmodok egy szépet a mai pályázásról...
Odafigyelj a kifizetésnél
Vigyázz nehogy bepalizzanak!
A hiba úgy tűnik nem újkeletű, ugyanis a motoromon 2006 decemberében cserélték a szóban forgó alkatrészt.