Helló Zema!
15. Ha kapom a képet, adom. Barátom cucca ez ... de látom az e-bay-n rátaláltál. 2004-06-hoz nincs valami maradék cuccod, ha jól emlékszem régebben ajánlottál itt valamit. Úgy dereng.
Remélem korán keltél, hogy ezt meg tudd fogalmazni, jelzem, nem sikerült! Én itt zárom le, mert ez már üres magyarázkodás, így én is bele tudok kötni mindenkibe...
Pl.: szegény srác el akarja adni a power c.-t és akkor én: m.ér. adod el, ha jó? M.ér. ide írod ki? Szégyelld magad! Biztos ratyi... stb...
sziasztok
eladó 02 03 as r1 hez vadi uj power commander soha nem használt ... kábeljával gyári cdjével dobozában eladó 22 ehuf ért az ár fix.... továbbá 180 as michelin pilot gumma közepén bően kopásjelző felett köbö 3 milimétere a közepén é szinte lig kopott a széle... 5000 plusz r1 hez idomok 02 03 .....
Mindenben igazat adok: rosszindulat, stb. Mentségemre szolgáljon, mindeme rossz tulajdonságokkal nekem kell együtt élnem.
Az apró a képes motoron azért rosszindulatú megjegyzés, mert túl sokáig meg lehetne találni rajta a kínálatod, itt egy idő után csak akkor, ha a féktárcsára vágyó (minek jönne az r1-be visszalapozni), majd visszalapoz. Oda nem tetted fel, gondolom 60-100 között viszik mint a cukrot, felesleges erre pazarolni az időd.
A másik azért volt rosszindulatú, mert szénné égett tárcsa helyett ajánl valaki egy prémium árú féket, 500 km után. SST kiírás megmagyarázza, ami addig nem feltétlenül volt magától értetődő felfogásom számára. Sasszemhez nem ragaszkodom, de emlékeim nem csaltak, hogy az új tárcsa színe azonos a szegecseknél és a fékbetéttel érintkező felületen. Utcán ezen nem is nagyon lehet változtatni, vagy pedig ott is harmat vagyok. Ennek természetesen nincs jelentősége fékhatás szempontjából, erre nem is pazaroltam a rosszindulatomból.
A szart akarsz eladni, a kazánlemezből van esetleg és a többi megelőlegezett bizalom, Emeseként jól jön minden kis apróság.
Köszönjük Emese , ezúton szeretnék bocsánatot kérni a félrevezetésért, ugyanis önhibámon kívül este felé sikerült lefényképezni, így fordulhatott elő, hogy sasszemű kollégám észlelte, amint az ablak tükröződik a tárcsa, és az asztal felületén... Vagy az asztal is pályán égett kékre? Vagy a fék radiális sávokban ég meg?
Nem lesz verekedés, de miért kell rossz indulatúan kezdeni...
Ez valóban egy BRAKING féktárcsa, ezt tudja, jóval ár alatt, létezik még a világban, hogy valaki nem sz@rt akar eladni....
A ránézéses szén összetételes anyagvizsgálat nekem még nem megy túl jól, de taníts, mester...
---oooff--
Köszönöm az ajánlatod, hiszen olvasni arany (kiváltképp SST600-ban használandó hullámos féktárcsák vásárlása előtt).
Ha a sorok közé csempésztem, hogy az braking tárcsák anyaga kazánlemez vala amiket te hamisítottál, hát tényleg pongyolán fogalmaztam. Azt csak felmerült bennem, hogy _esetleg_ nem kapásból lötyögős szegeccsel vannak, mely esetben emlékeim szerint az x-moto nevű helyen ez a hiányosságuk pótolható, ami a valóban nem olcsó tárcsák árát megdobná. Tettem súlyát csak növeli azon vélekedésem, hogy az új (braking) tárcsák acélszürkék, ill. hogy a képen látottak már kékesek. Gondolom nem a hőtől, hanem alapanyaguk ellenére eloxáltak. Ebben én nem látok problémát (égett tárcsa), de mint írod szénné tud égni.
Tudom, erre két egyest kapok.
Érdekes. Lehet, h van ilyen is. A 08-asban több a fekete, lehet, h csináltak ilyet is.
Engem eredetileg piros párnás érdekelne, de ezt is megnézném, hogy a motoron hogy néz ki.
Az enyém egy rossz felpattintás miatt elrepült vhol Bp. és Siófuck között.
Tudja v.ki, hogy a 22-es hibakód mit takar? (R1 2004)
Motor indul, megy csak éppen világít a lámpa. Exupra tippelek, de most látok neki guglizni.
Falcot elcserélném egy R1 re.
15. Ha kapom a képet, adom. Barátom cucca ez ... de látom az e-bay-n rátaláltál. 2004-06-hoz nincs valami maradék cuccod, ha jól emlékszem régebben ajánlottál itt valamit. Úgy dereng.
Pl.: szegény srác el akarja adni a power c.-t és akkor én: m.ér. adod el, ha jó? M.ér. ide írod ki? Szégyelld magad! Biztos ratyi... stb...
Köszönöm
eladó 02 03 as r1 hez vadi uj power commander soha nem használt ... kábeljával gyári cdjével dobozában eladó 22 ehuf ért az ár fix.... továbbá 180 as michelin pilot gumma közepén bően kopásjelző felett köbö 3 milimétere a közepén é szinte lig kopott a széle... 5000 plusz r1 hez idomok 02 03 .....
Az apró a képes motoron azért rosszindulatú megjegyzés, mert túl sokáig meg lehetne találni rajta a kínálatod, itt egy idő után csak akkor, ha a féktárcsára vágyó (minek jönne az r1-be visszalapozni), majd visszalapoz. Oda nem tetted fel, gondolom 60-100 között viszik mint a cukrot, felesleges erre pazarolni az időd.
A másik azért volt rosszindulatú, mert szénné égett tárcsa helyett ajánl valaki egy prémium árú féket, 500 km után. SST kiírás megmagyarázza, ami addig nem feltétlenül volt magától értetődő felfogásom számára. Sasszemhez nem ragaszkodom, de emlékeim nem csaltak, hogy az új tárcsa színe azonos a szegecseknél és a fékbetéttel érintkező felületen. Utcán ezen nem is nagyon lehet változtatni, vagy pedig ott is harmat vagyok. Ennek természetesen nincs jelentősége fékhatás szempontjából, erre nem is pazaroltam a rosszindulatomból.
A szart akarsz eladni, a kazánlemezből van esetleg és a többi megelőlegezett bizalom, Emeseként jól jön minden kis apróság.
Nem lesz verekedés, de miért kell rossz indulatúan kezdeni...
Ez valóban egy BRAKING féktárcsa, ezt tudja, jóval ár alatt, létezik még a világban, hogy valaki nem sz@rt akar eladni....
A ránézéses szén összetételes anyagvizsgálat nekem még nem megy túl jól, de taníts, mester...
Köszönöm az ajánlatod, hiszen olvasni arany (kiváltképp SST600-ban használandó hullámos féktárcsák vásárlása előtt).
Ha a sorok közé csempésztem, hogy az braking tárcsák anyaga kazánlemez vala amiket te hamisítottál, hát tényleg pongyolán fogalmaztam. Azt csak felmerült bennem, hogy _esetleg_ nem kapásból lötyögős szegeccsel vannak, mely esetben emlékeim szerint az x-moto nevű helyen ez a hiányosságuk pótolható, ami a valóban nem olcsó tárcsák árát megdobná. Tettem súlyát csak növeli azon vélekedésem, hogy az új (braking) tárcsák acélszürkék, ill. hogy a képen látottak már kékesek. Gondolom nem a hőtől, hanem alapanyaguk ellenére eloxáltak. Ebben én nem látok problémát (égett tárcsa), de mint írod szénné tud égni.
Tudom, erre két egyest kapok.
árak.
Engem eredetileg piros párnás érdekelne, de ezt is megnézném, hogy a motoron hogy néz ki.
Az enyém egy rossz felpattintás miatt elrepült vhol Bp. és Siófuck között.
Nektek mennyit érne? Nem tudom mennyi az új ára.