Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Elnézést a zavarásért, de megmaradt 1db D.I.D láncszettem 2003 előtti R1-hez. 530ZVM2 lánccal (legerősebb) és gyári áttételű lánckerekekkel. 41.000Ft-ért vihető.
Érdeklődés, info, és további termékek itt.
Üdv mindenkinek!

Tud valaki nekem segíteni
Yamaha R1 2002-
-fejidom tartókonzol
-első lámpa-ra
lenne szükségem
Ha konkrétan a MilleRRé érdekel, akkor inkább mailt írj! (adatlap)
szia megkérlek elküldenéd nekem a telefon számát az embernek aki késziti az Ri pálya idomot nagyon köszönöm üdv M aci
Elbeszéltünk egymás mellett Én arra gondoltam amit legutoljára linkelt a kolléga
Tényleg van egy kis színtévesztésed Irány a háziorvos és tessék lekorlátoztatni a vezetői engedélyt
293 km/h
Szega Pohi testvér
Nagyon el vagy tünve az utobbi időben
Mi a helyzet?
Ezen hol van?
erre a képre gondoltam..
Mármint melyik képen?Mert mindkettőn van fehér hasidom..
Mondjuk lehet,hogy én vak vagyok de nekem a használtautós r1 illetve a motorparts-os linken lévő r1 színében nem látok különbséget..
Fehér hasidom hova tűnt például? Ne vegyél ilyet.
Lehet..tudja a f**om
Ez nem olyan. Itt gyári színek vannak, amit te belinkeltél, az vmi gagyi szar. Nem volt olyan színű r1.
Lehet de itt van felrakva egy ugyanilyen színű r1..
motorparts
Urak!
Tud valaki olyan oldalt ahol az eddig megjelent r1 változatokat lehet szemrevételezni?Gondolok itt olyanra,hogy melyik évjárat milyen színben jött ki..Vagy gugli a jóbarát?
urak

vasarnap vki pancsi ring?
13+ fordulatot kijelez 6-ban is (persze nem orkánnal szemben tapasztaltam), úgyhogy szerintem 5-ben se okoz gondot nekije 14k-ig lökni a mutatót. A gond tényleg az, hogy az nem a valós fordulat, hanem mint mondtad -1000. Ha tényleg ezret csal pl. 14k rpm-nél, akkor gyári áttétellel az RN12 190/50 hátsó gumival 279 valós km/h-t megy valós 13000 fordulaton. 6-ban ugyanitt kerek 300-at.
Ilyen színben piros nem jött ki.....buhernak tűnik.....
Inkább a szürke vagy a később biga által belinkelt piros, az a gyári szín.


Állványon a babetta is leforog 200-ig.
Légellenállás, szél, súly, súrlódás, gumiprofil, stb...

Természetesen Rodnan kimegy a fritzekhez, és ott próbálja meg.
Ehhez némi elmebaj mellett elég, ha állványon leforgatod 5-ben (na persze ne találjon lejönni onnan közben), akkor kiderül, az adott áttétellel sikerül-e.
De előbb-utóbb biztos talál valaki lezárt, vagy német autópályának minősülő szakaszt, oszt megmondja.
De csak okosan...
Mi is természetesen forgalomtól lezárt pályán csináltuk, professzionális körülmények között...