sziasztok!valaki tudna nekem segiteni?van 1 yamaha r1 en 2002 es már az injektoros ledes lámpás!olyan gondom volna hogy 265 nél többet nem tudok kihozni belöle!tesomnak ugyanilyen van csak 2003as de tök ugyanez még a szine is!az övé 300ig meg sem áll!az enyém 250 ig jol szalad onnan meg nagy nehezen felmegy 260 ra ésd elfogy!a motor jo állapotu nem tul sok kilométerrel könnyen indul nem zörög!én az exupra gyanakszom!bár 7ezertöl megindul rendesen de a tesomé másodikban könnyen jön gázra kerékre az enyém még kuplungra sem igazán!az áttétel ugyanaz!valakinek van tapasztalata ennek az évjáratnak hogy is kellene mennie?az exup szervó gyujtásráadásnál csak 1 szer tér ki?ma megnéztem beállitottam de ahogy probálgattam ráadva a gyujtást nem mindig tért ki az ütközöig!és a másik irányba miért van ütközö?arra abszolt meg sem mozdult!ha valaki tud segitsen!köszönöm!
Nah. a visszahívásról annyit tudtam meg, h 04-05-06-07-08-at is érintheti, de mindenki az alvázszámot szépen diktálja be a Yamaha kereskedőjénél, és megmondják. Azért nem tudják azt mondani, h ez, vagy az az évjárat, mert nem mindegyikbe ugyanolyan gyártótól érkező alkatrész van, és csak az az egyikkel lehet hiba. Alvázszám alapján meg tudják mondani, de akit érint elvileg kapott levelet. Ami érdekes, mert én nem kaptam, pedig érint a visszahívás. És arra mindenki számítson, h alkatrész nincs már raktáron, szóval kb. 2 hét múlva fog kapni időpontot. A hibát alább már leírták, gyorsításon, és egy gázon rángat, valamint alapjáraton leáll. vagy majd fog. A gond azt hiszem a második gyorsító injektorsor egyik pillangószelepével van. Vagy nem, de az biztos. Szóval telefonáljatok.
Megkérdeztem a visszahívást:
sok garanciális probléma érkezett be a Yamahához, ezzel a hibával, ezért döntöttek a visszahívás mellett.
Állítólag valami fojtószelep hibásodhat meg, aminek a gázadáskor van valami szerepe.
Ha meghibásodik, akkor rángathat a motor gázadáskor, vagy éppen elmehet az alapjárat.
Elvileg bármikor elromolhat, lehet, hogy éppen kanyarból való kigyorsításkor...
Kicseréltetem, legalább átnézetem a motort:))) 2 óra kb.
Az enyém 2005 ös, de a Suzukim is csörgött, ezek ilyenek szerintem...
Most cseréltem olajat, az nem lehet, 20 ezer km van benne.
Van benne váltóolaj, azt se tudom:)
Sziasztok aki jön vasárnap este Pancsira és velün szeretne jönni annak mondom ,hogy a Zegen lesz a találka 15:45kor. Úgyhogy én 15:00körül tervezem az indulást... a Keszthely Meki parkolójába leszek 14:50től! Gyertek!
04-08-ig újkorában is van egy csörgő, ciripelő hangja, olyan mintha a szelepekkel lenne gáz, vagy hengerfejes lenne, de ez azért van mert a szelepfedelek is áldozatul estek a súlycsökkentésnek, és nagyon vékonyak. Nekem ebből a szériá(k)ból kettő új is volt (van), és mindkettőnek 0 km-esen is ilyen hangja volt. A kuplungnak is van néha érdekes hangja, de az orvosolható olajcserével, és normális olajjal. Amúgy is azt javaslom, hogy ne a gyár által megadott 10,000-es intervallumot kövesd, hanem a felénél cserélgess olajat, 5,000-ként, hidd el megéri.
Más. Volt itt téma a láncspray kérdés. Kell-e, nem, meg, hogy milyen. Tudjátok, én vagyok a legnagyobb Motul párti, és eddig a Factory Line spray-t használtam, ami egy kalap szar. Mindent szétbasz a motoron, nem tapad eléggé a láncra, és órákat kell sikamikálni, míg lejön. Annál egy fokkal jobb a Road Plus, de most megtaláltam az igazit. Mol Dynamic. Tényleg jó. Teflonos, és látványosan nem veri fel a farokidomra meg sehova, és kb 300 km után is van még a láncon.
Az első RN-12-esek még kicsit zörgősek, de ez üzemszerű. A 2006-os már sokkal kulturáltabban jár. Jellemző a kuplungkosárra is, hogy 20.000km után elkezd hallatni magáról, de tönkre nem megy még egy jó darabig. Az enyémben 49.000 van és még az eredeti. Persze ha nyugtalanít akkor egy jó szaki, friss olaj (esetleg más márka) és go! Amúgy meg nyugi, Yamahát vetél = megérkeztél!
Valószínűleg csak este érkezem, de ha sikerül már délután odaérnem akkor megcsengetlek, aztán kinézzük közösen, hogy milyen hónaljszárítós motort veszünk az R1-ek helyett, amikor már öreg tespedt balfaszok leszünk!
sok garanciális probléma érkezett be a Yamahához, ezzel a hibával, ezért döntöttek a visszahívás mellett.
Állítólag valami fojtószelep hibásodhat meg, aminek a gázadáskor van valami szerepe.
Ha meghibásodik, akkor rángathat a motor gázadáskor, vagy éppen elmehet az alapjárat.
Elvileg bármikor elromolhat, lehet, hogy éppen kanyarból való kigyorsításkor...
Kicseréltetem, legalább átnézetem a motort:))) 2 óra kb.
Most cseréltem olajat, az nem lehet, 20 ezer km van benne.
Van benne váltóolaj, azt se tudom:)
Visszahívás
Én még csak 800km-t gurultam az R1-el, de nekem sose állt le alapjáraton.
Valakinek igen?
Gondolom frissítenek a szofveren aztán kész.
Más. Volt itt téma a láncspray kérdés. Kell-e, nem, meg, hogy milyen. Tudjátok, én vagyok a legnagyobb Motul párti, és eddig a Factory Line spray-t használtam, ami egy kalap szar. Mindent szétbasz a motoron, nem tapad eléggé a láncra, és órákat kell sikamikálni, míg lejön. Annál egy fokkal jobb a Road Plus, de most megtaláltam az igazit. Mol Dynamic. Tényleg jó. Teflonos, és látványosan nem veri fel a farokidomra meg sehova, és kb 300 km után is van még a láncon.
indulas 25.diken budapest
autokross
Hétvégére valami program?
Szeretném, ha valaki meghallgatná a motorom, hogy csörög, vagy alapból ilyenek ezek a motorok...