Az első, mert kurva gyors, a második(lehet csak nekem), mert ott dobtam el, a harmadik, mert kifelé lejt, a negyedik, mert későn kell bekormányozni és nagyon szűk, az ötödik, mert hosszú és nem értem, miért csak a végén megyek be a belső felére, a hatodik, mert jobbos és mégis a jobb szélén (de legalábbis max. a közepén) kell maradni, a hetedik, mert a nyolcadikkal egy ven kell venni hiába két kanyar, a kilencedik megint kurva gyors, de a tízedik az lassabb már, de a tizenegyedik után (ami jobbos) jön egyből a tizenkettedik balos, amit ha jól veszel és odacsapod a gázt, már rögtön egykeréken is találod magad, mert bukkanó van, a tizenharmadik, mert a hatkilósok jobra tartanak az ezresek meg középen megelőzik őket féktávon, a tizennegyedik a házkanyar, mert nincsen rá tuti recept és nem látod hogy hol az a kurva ház, pedig ott van veled szemben és kurva nagy, a tizenötödök felejthető, a tizenhetedik már a célra ráfordító előtt van, ott már húzhatod ami belefér... Amúgy tök egyszerű, majd meglátod!
Ja a 16. az egy standard 90 fokos jobbos, veheted úgy, ahogy elsőre gondolnád!
Na jó szórakozást, ugye megér 5000-et az a gomba!?
Zoli! Ha jól látom az adatlapodon, akkor még nincsen bukógomba az R1-en! Ha érdekel, akkor nekem van két csodaszép ValterMoto fillérekért! (Olyan, mint a Tomi R6R-jén)
Persze más is viheti!
sziasztok.minden r1-est visszahívnak 2002-től mert tán alapjáraton némelyik csak úgy leáll.elvileg mindenki kap levelet és jelentkezni kell alvázszámmal bármely yamaha márkaszervízbe.én ma voltam és j.héten már csinálják:):)
Persze ,hogy mehetünk együtt... Amúgy Zalaegerszegiekkel megyek és még nem beszéltük meg ,hogy ők jönnek erre vagy én (mi) megyek arra... De majd minden kiderül időbe nyugi! Amúgy én nem szoktam leragasztani a lámpákat ,tükrök ,rendszám le oszt ennyi...
Azt régen szokták a zsigulin meg a dacián, hogyha tönkremegy, akkor se tegye gajra a hengerfejet. A mai termosztátok pont ezért már nyitva maradnak, ha elromlanának!
Azt miért kéne kifúrni? Ha rossz és zárva marad, kuka, ha jó, akkor meg nem engedi túlhűlni a motort és kizárja a radiátort, majd amikor kell, nyit. Hetvenpár foknál kezd nyitni, onnan el is veszti a furat az értelmét.
www.brorganisation.hu először regisztrálod magad, majd (14 nappal az adott dátum előtt) jelentkezel. Zoli,hívj bátran bármikor! A vasárnap nekem nem jó, mert akkor pörög a strand. Ha ráérzel az ízére és jönnél v.mikor a H.ringre, akkor keress meg mindenképp! A lámpát nem kötelező leragasztani, de a tükröt szereld le, mert behajtva is zavarni fog! Ja és ne restelj kérdezni, lehetőleg a pályára menetel előtt ! Nekem ez a harmadik szezonom, de még most is tanulok "alapnak" mondott dolgokat...
szevasztok srácok!hogy tudok beregisztrálni ha a hungaroringen szeretnék "kőrözgetni kicsit"?életemben egyszer voltam fenn,még husqvarna supermotommal,akkor pont valami ingyenes nyilt nap volt,oszt' beleszaladtam.jó volt de azzal nem az igazi ott,most sikerült egy R1,gurulnék eggyet,kéne egy kis infó! köszi
Felhívtam öket azt mondták a helyszinen kell fizetni,phonotic megoldhato ugyis arra fele mennék hogy eggyüt mennénk te már ismered a járást rodnan is rá kell beszélni.
6000HUF én utaltam... csak akkor lesz fix a reg. ha csengettél ,elvileg helyszínen is jó csak nehogy valaki kiszorítson ha elöbb fizet! Utalj az a tuti!
Én már 40.000-et betoltam idén a potba és még egy métert se mentem érte! Most az Osztrák szervezőket akarom egy picit gazdagítani, megaztán a Hungaroringet ráérek a helyszínen kicsengetni. Újabban ez a megoldás az egyetlen gazdaságos alternatíva..
Ja a 16. az egy standard 90 fokos jobbos, veheted úgy, ahogy elsőre gondolnád!
Na jó szórakozást, ugye megér 5000-et az a gomba!?