Nem tudom ha nagy gondok lennének vele akkor gondolom Chriss-nél is jelentkeztek volna. Egy 4 éves motornak ha nem nagyon taposták szét akkor elvileg szerintem nem kéne ,hogy baja legyen.
Akinek 06-osa van hozzászolhatna a témához.
A 07'-es R1-el mi a helyzet?
Gyenge akksi, indításnál nagyon leesik a feszültség és ezért "felejt". Én megpróbálnám egy másikkal, mielőtt újat veszek. Urak, alapjáratot hogyan emelek az RN-12-esen? Gyári minőségű matricát tud v.ki?
Sziasztok fiúk!Valaki segíthetne ,mert a műszerfalam állandóan vissza áll az alap beállításokra és kiégeti a szemem a váltóvillanó!Ja meg sokáig tart mindig beállítani.
Még egy adalék a fogyihoz, mert eléggé lerágtuk.
A nagyobb motorokhoz jellemzően hosszabb áttétel párosul.
Az R1 pörög 100-nál 4000-et, az FZ6-os ill a GSXR-750 meg 5000-et.
Országúton ezért nem kajál többet a nagyobb ccm (ált. autókra is igaz).
Nem vitatlak és nem is javaslok stílusváltást, de magad mondod, hogy az nem csak egy ezres 100-on, hiszen arra rájön a gumi is, némi matek után. El lehet menni 1 gyári elsővel+2 hátsóval egy 20-ast, nem döcögve.. Sok múlik azon, hogy mennyire ránt oda a csukló minden lehetőségnél, még ha felesleges is.
Az álláspontod helyesnek mondható, bár most a koszmotorral visszafelé sült el (mielőbbi felépülést), de akkor is: ennek van értelme, nem az élt 120 évet bruttó, ezalatt megélt 23-at, a többiben meg tengett-lengett és nem tette azt, amit épp akkor akart ( "és mi mégis láncot hordunk" típusú fogyasztók).
Szerintem minden nagyobb autós boltba, (Láng-Bárdi stb..) van ilyen izzó.. Bemész és mondod, hogy kérek 12v 5w helyzetjelző izzót, gondolom, ha van nekik akkor felkínálják, hogy milyen van..
Jah, és nem az egygázon való nagyobb sebesség (200+) nyomja meg a fogyasztást, hanem kigyorsítás, és a magas fordulatszám. Ha utcán úgy közlekedsz, h 9-10e lá nem nagyon esik a fordulat, és minden lámpánál kihuzatod az 1-est, vagy a 2-est, akkor nem lesz 10 alatti fogyasztásod, mégha 160-nál nem is mész gyorsabban. Mindenki másért vette a motort, én pl. ezért, úh nem valszeg én nem fogok mérni ilyen értékeket soha. De nem is érdekel, amíg a Föld kőolajkészletei bírják, amíg van olyan arab állam amit le lehet rohanni az olajért, addig az a plusz ezres nem zavar. Évi 12,000 km-nél 120,000 HUF többlet, havi 12,000. Ha havi egy bulit nézünk, akkor egy Jack / Jim kólával kevesebb bulinként. kibírom...
Ha nem kell műteni, akkor aug 30 körül veszik le a gipszet, utána nekem minden ok.
A fogyasztásos guiness rekordokra még mindig nem tudok mit mondani, hiszek nektek, de nekem soha nem volt 5-6 liter, 7-8 már igen. Bár nem mértem, ez csak sacc. Azért azt is hozzáteszem, h valszeg a nyitott rendszer, PC, légszűrő, quickshifter kombó sem a fogyasztás minimalizálásában segít. De ha kicsit számolgattok: 7 liter X 350 (nemtom' most mennyi a benya) HUF = 2450 HUF, és 10 X 350 = 3500 HUF. A különbség kb. egy 1000-es 100 km-en. Nekem ennyit megér a vigyorgás. Sokkal inkább zavar, hogy a 70-80 ezerért vásárolt gumiszettből a hátsó 3,000 km. után kuka, ergo az éves 12,000 km. alatt 4 hátsó, és 2-3 első kell.
Abban a stílusban, amit a túrára írsz, nekem is 5 alá jött ki. (4,86/100km és abban is volt pár kövérebb gáz, egyébként meg 60-70 ill. 110-130) 6 liter is stimmel, azt nem szokta átlépni országúti használatban. Pályán 9-re emlékszem, de a legutóbbi, amin már odavaló gumival botorkáltam, valamivel több LE-t sikerült el(ő)tüzelni.
Teljesen mindegy, a köbcentihez és a menetteljesítményhez képest mindig a nagyobb sportgép fogyaszt kedvezőbben.
Vagy ahogy az útviszonyok engedik(ott viszont már van fordulat,bőven)
Semmi baja.
Sőt,sem az olajat,sem a vizet nem eszi.
Azt tudom,hogy az én gépemnek semmi baja.
Bár nem járok nyélgázon,de azért meg szoktam kínálni rendesen.
Szerencsére nem volt még vele baj,...olyannyira nem,hogy nekem még az akksi is gyári benne.
Akinek 06-osa van hozzászolhatna a témához.
A 07'-es R1-el mi a helyzet?
06-ost ne vegyél.
Odasétálsz a motorbiciglid bal oldalához,...legugolsz.
A kihajtás felett,jobbra látsz egy csavarszerű műanyag valamit.
Na az-az alapjáraté.
Oszt pont
Elvileg itt megtalálod.
R1 2006
Tudtok adni valami tippet ,hogy hol tudnám megnézni a 2006-os R1 adatait. Leginkább a hossza és szélessége érdekelne.
Előre is köszi.
El is feljettem eddig mondani: Jobbulást és mihamarabb pattanj nyeregbe!
Köszi az eddigi hozzá(m) szólásaidat, sokat segítettél velük!
A nagyobb motorokhoz jellemzően hosszabb áttétel párosul.
Az R1 pörög 100-nál 4000-et, az FZ6-os ill a GSXR-750 meg 5000-et.
Országúton ezért nem kajál többet a nagyobb ccm (ált. autókra is igaz).
Az álláspontod helyesnek mondható, bár most a koszmotorral visszafelé sült el (mielőbbi felépülést), de akkor is: ennek van értelme, nem az élt 120 évet bruttó, ezalatt megélt 23-at, a többiben meg tengett-lengett és nem tette azt, amit épp akkor akart ( "és mi mégis láncot hordunk" típusú fogyasztók).
A fogyasztásos guiness rekordokra még mindig nem tudok mit mondani, hiszek nektek, de nekem soha nem volt 5-6 liter, 7-8 már igen. Bár nem mértem, ez csak sacc. Azért azt is hozzáteszem, h valszeg a nyitott rendszer, PC, légszűrő, quickshifter kombó sem a fogyasztás minimalizálásában segít. De ha kicsit számolgattok: 7 liter X 350 (nemtom' most mennyi a benya) HUF = 2450 HUF, és 10 X 350 = 3500 HUF. A különbség kb. egy 1000-es 100 km-en. Nekem ennyit megér a vigyorgás. Sokkal inkább zavar, hogy a 70-80 ezerért vásárolt gumiszettből a hátsó 3,000 km. után kuka, ergo az éves 12,000 km. alatt 4 hátsó, és 2-3 első kell.
Teljesen mindegy, a köbcentihez és a menetteljesítményhez képest mindig a nagyobb sportgép fogyaszt kedvezőbben.
köszi!